Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 21:40
Ik had er ook meer van verwacht. Het einde is wel origineel. Maar eng? Nee.doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:38Mama vond ik teleurstellend. Ik hoorde er zoveel goede dingen over, maar ik vond het niet zo goed.
dinsdag 5 september 2017 om 21:41
Die vond ik dus wel eng
Maar ik keek hem dan ook midden in de nacht op de camping met storm buiten.
dinsdag 5 september 2017 om 21:44
Ja. Ik loop voor geen vechtpartij weg, maar horror vind ik echt verschrikkelijk. Vroeger maakte ik mijn ex wakker als ik ging plassen en moest hij blijven praten totdat ik terug was na het kijken van een film (en natuurlijk vanaf een meter het bed op springen).
Ik heb ooit 1x de fout gemaakt om horror te kijken toen ik alleen sliep. Hele nacht wakker gelegen, omdat ik niet durfde te plassen.
Doe ik nooit meer
Ik ben wat dat betreft echt een enorm watje.
dinsdag 5 september 2017 om 21:47
MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:44Ja. Ik loop voor geen vechtpartij weg, maar horror vind ik echt verschrikkelijk. Vroeger maakte ik mijn ex wakker als ik ging plassen en moest hij blijven praten totdat ik terug was na het kijken van een film (en natuurlijk vanaf een meter het bed op springen).
Ik heb ooit 1x de fout gemaakt om horror te kijken toen ik alleen sliep. Hele nacht wakker gelegen, omdat ik niet durfde te plassen.
Doe ik nooit meer
Cool dat je dat zo verteld.
dinsdag 5 september 2017 om 21:47
dinsdag 5 september 2017 om 21:48
Tenzij je net zoals mij bent. Doe het dan niet! Want je slaapt een week niet meer daarna.doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:47Heerlijk! Horror moet je midden in de nacht kijken. En een krakend huis is een bonus.
dinsdag 5 september 2017 om 21:49
Ik was dus compleet in shock. Mijn vriendin destijds werd knettergek van mijn nou jaaaa dat had ik echt niet verwacht opmerkingen tot een week daarna.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:46Die vond ik goed, ondanks dat ik vrij snel door had hoe het zat.
dinsdag 5 september 2017 om 21:49
Echt, ik vind het heerlijk! Maar dat alleen slapen is gewoon geen optiedoornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:47Heerlijk! Horror moet je midden in de nacht kijken. En een krakend huis is een bonus.
dinsdag 5 september 2017 om 21:50
Hier nog zo'n watje, zelfs door het er nu zo over te hebben krijg ik al de kriebels en dan heb ik nog niet eens iets gezienMoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:44Ja. Ik loop voor geen vechtpartij weg, maar horror vind ik echt verschrikkelijk. Vroeger maakte ik mijn ex wakker als ik ging plassen en moest hij blijven praten totdat ik terug was na het kijken van een film (en natuurlijk vanaf een meter het bed op springen).
Doe ik nooit meer