Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 22:06
Oh echt serieus. Wat naar.ThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:04Sinds ik die film heb gezien als klein Tammetje: ja.
Ik ben als de dood voor grote open waters, omdat die beesten er in zwemmen.
Ook in het midden van een Italiaans bergmeer spring ik om bovenvermelde reden NIET uit de boot.
dinsdag 5 september 2017 om 22:07
Wat een genot joh, gewoon allemaal steengoede nieuwe films voor jou.
De muziek in Magnolia is prachtig. Had ik dat al gezegd?
dinsdag 5 september 2017 om 22:07
Rot man. Zoiets kan verlammend werken.ThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:04Sinds ik die film heb gezien als klein Tammetje: ja.
Ik ben als de dood voor grote open waters, omdat die beesten er in zwemmen.
Ook in het midden van een Italiaans bergmeer spring ik om bovenvermelde reden NIET uit de boot.
dinsdag 5 september 2017 om 22:08
Zo heb ik door chuckie een angst voor poppen overgehouden. Mijn oma had altijd een pop staan boven aan de trap. Ik rende die trap altijd op en af om zo snel mogelijk voorbij die pop te zijn. Nu vind ik poppen nog steeds eng.
dinsdag 5 september 2017 om 22:08
MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 22:07Wat een genot joh, gewoon allemaal steengoede nieuwe films voor jou.
De muziek in Magnolia is prachtig. Had ik dat al gezegd?
dinsdag 5 september 2017 om 22:09
Ik heb een voorstukje gezien. Dat hielp NIET!doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 22:06Moet je even '47 Meters Down' kijken. Om in de sfeer te komen.
Wezenlijk verschilletje: 'mijn' kooi hangt naast de boot en niet als een worm aan een haakje.
dinsdag 5 september 2017 om 22:15
Dat heb ik met clowns. De weirdo die ooit heeft bedacht dat Ronald McDonald zo pedagogisch verantwoordelijk is had het mis.
Vreselijk. En toch ga ik naar It.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 22:16
2.60% gewijzigd
Ja dat snap ik ook welThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:13Ik hou er gewoon niet zo van dat er zich tussen mij en de bodem 100-8000 meter water bevindt waarin allerlei beesten met tanden zwemmen, die ik dus niet zie aankomen.
dinsdag 5 september 2017 om 22:17
Eens. Ik ga niet naar IT.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.