Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 22:27
dinsdag 5 september 2017 om 22:29
Het schijnt heel vermakelijk te zijn en als ik dan zo ver ben, vind ik dat zelf ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 5 september 2017 om 22:31
http://beterbenutten.nl/busstation-scho ... -vernieuwd
Even inzoomen op de flat.
Daar staat Ronald mc Donald
Croma is een een Bitch.
dinsdag 5 september 2017 om 22:32
Wanneer ga je weg?ThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:29Er zijn wel meer beesten die mij in de vakantie gaan bedreigen. Alleen die haaien vind ik vooralsnog redelijk engig. (understatement)
dinsdag 5 september 2017 om 22:32
Ook dat ga ik op dit tijdstip niet doen (iets met nachtmerries)salute schreef: ↑05-09-2017 22:31http://beterbenutten.nl/busstation-scho ... -vernieuwd
dinsdag 5 september 2017 om 22:34
dinsdag 5 september 2017 om 22:35
Ga je vliegen? Volgens mij kun je op Schiphol wel een tandenborstel kopen.ThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:34Morgen.
Maar ik ben al thuis vertrokken; vandaar dat ik er achter kwam dat ik m'n tandenborstel ben vergeten.
dinsdag 5 september 2017 om 22:35
Veel plezierThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:34Morgen.
Maar ik ben al thuis vertrokken; vandaar dat ik er achter kwam dat ik m'n tandenborstel ben vergeten.
Die tandenborstel is denk ik 1 van je mindere zorgen met deze vakantie in het vooruitzicht
dinsdag 5 september 2017 om 22:36
Even bij de hotelreceptie vragen.ThunderassMan schreef: ↑05-09-2017 22:34Morgen.
dinsdag 5 september 2017 om 22:38
wat zoek je hier dan. Daar kun je bespreken wat hier en elders gebeurt, zal je toch die 20 pagina's door moeten komen. Anders heb je nog niks om over te praten.
Croma is een een Bitch.