Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 23:08
Hoe durfde je ook.
dinsdag 5 september 2017 om 23:09
Ja las net dat ze het gaan proberen op te lossen
Die haaienbiecht was wel even een pittig inkijkje hoor.
Ik heb hier vaak gekletst. Ik ben er op aangesproken dat ik niet mag kletsen hier.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 23:02Ga je goddelijke gang.
1. Er is niets te beleven.
2. Kletsen mag hier gewoon.
3. Vaak zat dat jij ook hier zat te kletsen en dan nu heiliger dan de Paus?
Ik deel je gevoel. We'll always have napraat 90.
dinsdag 5 september 2017 om 23:10
We waren vanavond allemaal op ons kwetsbaarst.Prachtig.
dinsdag 5 september 2017 om 23:10
dinsdag 5 september 2017 om 23:11
Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 september 2017 om 23:12
Fijn dat je het inziet.
dinsdag 5 september 2017 om 23:13
Welke pijler?fashionvictim schreef: ↑05-09-2017 23:11Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka![]()
Geen idee waar jouw grens ligt. Ik geloof dat die van mij bij het verkopen van kinderen stopt.fashionvictim schreef: ↑05-09-2017 23:11Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka![]()
Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.
Ik probeer wel altijd bij te lezen. Is momenteel geen doen meer. Sinds vrijdag of zo zijn er minstens zestig pagina's volgechat met slap geouwehoer.
Dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar vervolgens Tas zo af gaan lopen bekken als ze erop wijst dat het wel wat veel geneuzel wordt, daar vind ik wel iets van, ja.
Ik probeer wel altijd bij te lezen. Is momenteel geen doen meer. Sinds vrijdag of zo zijn er minstens zestig pagina's volgechat met slap geouwehoer.
Dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar vervolgens Tas zo af gaan lopen bekken als ze erop wijst dat het wel wat veel geneuzel wordt, daar vind ik wel iets van, ja.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 5 september 2017 om 23:14
Welk topic?fashionvictim schreef: ↑05-09-2017 23:11Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka![]()
dinsdag 5 september 2017 om 23:15
Hier neuzelen mag.Dana schreef: ↑05-09-2017 23:13Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.
Er gebeurt echt niets op het forum en als er dan eens eindelijk iemand een ban krijgt wordt ie teruggedraaid.
Bijlezen is jouw keuze. Ik doe het echt nooit.
dinsdag 5 september 2017 om 23:15
Of plannen we zomer vakantie.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 23:12Bonding. Hartverwarmende bonding.
Nog even en we trekken met elkaar lootjes voor de surprises.
dinsdag 5 september 2017 om 23:16
Ha, eindelijk napraat.fashionvictim schreef: ↑05-09-2017 23:11Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka![]()
En nog een post die nieuwsgierig maakt ook.
Over welk topic heb je het?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 5 september 2017 om 23:16
En met de weet dat er "honderden" klets topics zijn. Weetje nog dat ik werd afgebekt toen je me vroeg over mijn kat? Ik zit hier niet elke dag, en dan wil ik even bijlezen, je komt er gewoon niet door, heel erg vervelend!!!Dana schreef: ↑05-09-2017 23:13Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.