Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Jaaaa!!! :D

Wel een lichte kleur uiteindelijk dan we in eerste instantie wilden. Maar in de aanbieding en dan ook nog eens 20% korting eroverheen. Dus 1 pak laminaat gratis daardoor:-)

En gelijk behang gekocht die ik wilde.... Ik mag m'n gang gaan op de babykamer;-)

Helemaal blij nu!!!

Zijn voorlopig nog niet toe aan behangen ed, maar ach. Planken voor studeerkamer ook in huis, dus van de week 's avonds gaat vriend deze ophangen en kunnen alle (school/studeer)boeken en mappen ed die richting op. En dan moeten alle andere spullen eens flink uitgezocht worden. Begint nu wel vorm te krijgen hoor en kan het nu ook echt voor me zien, hoe ik het wil hebben:-)

ik ga eens rustig op de bank hangen. Sinds vanmorgen al niet helemala lekker en hele middag op pad geweest bij de bouwmarkten ed en dan ook nog boodschappen doen...pff... ben het zat. lekker rustig avondje maar hebben denk ik.

Groetjes!
fijn ikol. Begint dus toch langzaam aan op te schieten. (mmm tegenstrijdige zin)
Zaterdagavond..heerlijk.

Ka-30: Bij deze derde klopt de chinese kalender! Jongetje dus.

Ik wil ook eens naar een voorlichtingsavond in het ZH. Ken dit ZH alleen nog maar van bloedprikken. Ben erg benieuwd. Ik zal zo eens kijken of ik iets op i-net kan vinden.

Bosbes, hier heeft de VK ook nog niets gezegd over bevalling ZH/thuis. Ik vind sowieso die controles zo rap gaan. En er zit zoveel tijd tussen de volgende controle. Wellicht ook een goed teken, maar ik kan dr gerust een half uur zitten. haha. Vinden de andere mama's niet zo leuk.

Ikol, wat een energie! 20 baantjes in 30 min! Zwemmen is wel lekker voor de buik hé?

Die vergeetachtigheid is hier ook enorm!!

Indian, hyves maken is leuk. En die zouden we volledig kunnen afschermen. Ik heb zelf een openbare hyves(niet alleen voor vrienden dus..) en als dat direct gekoppeld word aan dit forum vind ik dat niet zo leuk..

Ik zal ook es brainstormen over de naam...

Ik ben zelf 13 juni uitgerekend. Het kán dus een lentekindje worden..maar zomer(vanaf 21 juni) natuurlijk ook.

Vibeke, wat naar! Gelukkig nu alles goed!

Af en toe ligt de baby zo onderaan..Hoe leg ik dat uit? Maar dat voelt aaaabsoluut niet prettig. Ben dan ook amper mobiel. Het drukt en duwt dan. En ik begin te waggelen. Kan amper de auto in komen enzo. En zodra hij gaat draaien is dat gekke gevoel ook weer weg. Heel apart.

Fijn weekend!
hoi fleurtje fee, hier ligt de uk iid ook wel eens pijnlijk laag, gelukkig nooit lang, maar vervelend gevoel. Net even gelezen op je topic over pijnbestrijding. Denk je dat ze nu pijnbestrijding meer op gaan dringen? Ik heb het feit dat ik zelf mocht aangeven dat ik pijnbestrijding wou juist als prettig ervaren.

Lekker ikol dat je de vloer en behang hebt, wij zijn gisteren ook wezen shoppen voor behang voor merel haar kamer, 1 kant knal roze met hartjes de rest rustig wit, ben benieuwd hoe het eruit ziet straks.

Zomerkindjes is trouwens prima naam, onze kindjes zullen toch meer zomer meekrijgen dit jaar dan lente, oh en een afgeschermde hyves is idd wel fijn, praat je wat makkelijker zonder dat mensen mee kijken.
fleurtjefee, waggelen, begint hier ook soms. aaaahhhh.

De meeste van onze kindjes zullen lentekindjes zijn, maar ik vind zomer vrolijker klinken. Maar wil hem zo ie zo alleen voor leden zichtbaar maken.

Weet je een andere leuke naam???

Nog ff iets, moet ik de link van de hyves dan even hier neer zetten?? Of gaan jullie mij allemaal mailen, dat ik het doorgeef?

Zal ik het dan maar op zomerkidnjes houden? Dan maak ik die dadelijk even aan. En dan hoor ik wel hoe en wat met de link.

(kan hem hier ook snel weer weg halen natuurlijk)

Misschien wel makkelijk als je mailt of op de hyves komt om je nickname en gewone naam even te koppelen.

Tot straks!
Girafje, ja het is wel heel mooi dat pijnstilling nu mogelijk is. Hoe is dit bij jou gegaan?

Ik ben zelf wel bang dat ze dit té snel aanbieden. Overigens doe ik wel aan en soort van ''pijnbestrijdig''. Ik ga de TENS gebruiken. Ook gebruikt bij mijn tweede bevalling. Dat was echt super. Verre van pijnloos, maar het gaf mij het gevoel controle te behouden over die aankomende golf/wee die steeds sterker werd.

Ben benieuwd of ik dit nu ook prettig vind. Hoewel ik voorbereid de bevalling in wil gaan ben ik me ervan bewust dat het álle kanten op kan gaan.

Indian, Zomerkindjes 2009 vind ik erg leuk! Ik zou de link hier niet neerzetten..
Oke, dankje Fleurtje Fee.

Misschien als je zoekt op hyves met de titel die fleurtjefee net schreef, dan moet je hem kunnen vinden.

Ik heb herfst en Phillipa (dacht ik)
lk kan 'm nog niet vinden Indian!
vibeke, ik heb je uitgenodigd als vriend hier op viva. Dan kunnen wij ook elkaars e-mail adres uitwissel en kan ik je de link sturen.

Zal jullie allemaal wel even uitnodigen als vriend.
heb jullie nog niet allemaal uitgenodigd, zat al op 3 pagina's terug.

Ga morgen of andere dag deze week weer verder met uitnodigen
Heee Super goed gedaan Indian, de hyves groep!

Ik ben al lid

Fleurtje fee en Girafje, ik voel de baby inderdaad ook soms pijnlijk laag, dan is ze echt helemaal onderin aan het woelen en schoppen. Soms wordt ook mijn buik, net boven schaamstreek, ook ineens ontzettend hard! Alsof er een ballon in zit. Voel dat alleen als ik 's avonds in bed lig, en helemaal languit gestrekt lig. Trekt ook heel snel weer weg. Vraag me af of dat nou onder harde buik verstaan wordt??...Hard is ie in elk geval wel, maar niet pijnlijk, en ben dan ook niet perse heel erg druk geweest ofzo..

Fijn dat je geslaagd bent voor de vloer Ikol...

Vibeke, dat was wel even spannend dan zeg, bah, die onzekerheid...Maar wel super fijn dat alles uiteindelijk goed was! Moest je op een uitslag wachten o.i.d.? Omdat alles een paar dagen later goed bleek?

Hier alles verder prima. Ben gister wel weer geschrokken toen ik heerlijke pasta gegeten had, met daarover van die "verse" parmazaanse kaas snippers van de Appie. Las, na het eten natuurlijk, dat het van rauwe koemelk gemaakt was...IEEEEEHHHHHH... Helemaal nooit over nagedacht, omdat het zo'n harde kaas is, net als gewone kaas...geen seconde bij stil gestaan. Even gegoogled, en blijkt het door sommige verloskundige afgeraden te worden, maar door andere gyn's en verloskundigen weer niet (mits met mate gebruikt). In harde kaas zou de bacterie zich namelijk niet zo kunnen vermenigvuldigen als in rauwmelkse zachte kazen... Paar keer gelezen op internet dat het gewoon mag, maar ben er toch niet helemaal gerust op. Maar ja, het is nu eenmaal gebeurd.....Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je iets verkeerds gegeten hebt zonder erbij na te denken??

Verder alles prima. Morgen weer werken, niet zoveel zin in...

Fijne avond iedereen!!!
Ik vind een hyves 'Zomerkindje 2009'. Opgericht op 21-11-2008.

Zijn wij niet toch?

Bosbes, heb ik ook wel eens gehad. Nog erger; ik vind leverworst zo lekker. Maar dat schijnt ook niet goed te zijn. Ik heb het beperkt tot 2 boterhammen per dag. Héél af en toe eet 't nog wel es.

Filet American is ook zo lekker maar daar waag ik mij echt niet aan.

Is vast goed gegaan Bosbes! Maar je schrikt dan wel ff.
Hoi allemaal,

ik zal ook eens snel op hyves gaan. Deed ik nooit, maar ik merk nu regelmatig dat het me toch wel leuk lijkt. Dus vanavond maar even doen.

Fleurtje fee: het is zomerkindjeS (dus met s achteraan) volgens mij.

Vibeke, wat erg dat je een aantal dagen in spanning zat, fijn dat het nu goed is.

We hebben afgelopen weekend het kamertje besteld, superleuk. Alleen zit er veel levertijd op. Maar dat is ook wel goed, hebben we tijd om de kamer in orde te maken. Nu op zoek naar een leuke kinderwagen. Maar dat is echt lastig, er is gewoon te veel keus. Ik weet nu echt niet meer wat goed is, weet niet meer wat ik wil, en weet ook niet meer of ik nieuw of 2dehands wil. AAAAAAH.

Bosbes, ik lees ook altijd dat het met harde kazen wel veilig is. Soms merk ik ook opeens dat ik iets heb gehad wat niet helemaal verstandig is (of dat ik gewoon niet weet of het mag, zoals zachte kazen waar niet op staat of het gepasteuriseerd of rauwmelkse kaas is). Maar ja, ik doe mijn best, en de kans op listeria is best klein geloof ik. Meer dan je best kun je niet doen.

Indian, leuk dat je die hyves hebt gemaakt. Zo gauw ik ingeschreven ben bij hyves ga ik die groep zoeken (zal even duren, want ik snap niets van hyves).

Ikol en giraffe, jullie zijn dus hele weekend met kamertjes, behang en vloeren in de weer geweest, leuk!

groetjes, herfst
Hey dames!

Hier alles goed! Merk wel dat ik het een beetje beu ben. Want 'goed' is nu niet zoals anders 'goed', en ik wil me zo graag weer normaal voelen. Ik lees hier ook regelmatig mee hoor, maar posten komt er niet echt van. Ik heb ook nu opeens last van zwarte vlekken voor mijn ogen, echt eng.

Bosbes, welk weekend ga je naar de 9mndbeurs? Ik kom de dag erna hier wel even verslag doen, kan je dan nog beslissen of je gaat of niet. Ik ga donderdag- of vrijdagavond. En harde kazen is echt niet zo erg. Ik heb ook gehoord dat de bacterie niet in harde kazen kan zitten. Ik eet het zelf liever niet, maar het is echt een van de minst erge dingen om de 'fout' mee in te gaan. (en denk je echt dat Italiaanse vrouwen geen kaas met ongepasteuriseerde melk eten? )
roro, wat balen dat je je niet 'goed' en normaal voelt. En die zwarte vlekker zijn inderdaad niet fijn. Zou je niet even de huisarts bellen? Kan volgens mij op bloedarmoede duiden, en dan heb je even ijzer nodig. Misschien kun je even bloed laten prikken (HB-gehalte).

Sterkte in ieder geval!

Liefs,herfst
Bosbes, ik had gister 2 toastjes op met zalm, en bedacht me toen ineens dat dat ook niet mag!! (toch??)

Nee Fleurtjefee, dat zijn wij niet, de naam bestond al idd, dus heb hem iets aangepast door wel of neit aan elkaar te schrijven Weet eht zelf eigenlijk niet meer. Maar heb de meeste van jullie al uitgenodigd via viva. EN die zojuist de link gestuurd.

Jij zat er nog niet bij.

Nou kom straks nog even, en ga dan ook verder met "vrienden"maken hier om de link door te kunnen sturen.
Hey Indian,

Wat goed zeg, dat je al zo snel met 'onze'hyves bezig bent gegaan! Kan hem alleen ook niet vinden (wel die andere, waar Fleurtje het over had). Mara heb je al een berichtje via viva gestuurd:-) Dus dat wacht ik geduldig af:-)

Rest nog niet gelezen, dat doe ik vanmiddag eventjes. Ga nu eerst wat eten (mijn ontbijt nog... ben net half uurtje wakker.Oeps)
O, das snel.... ik heb al bericht van je, Gaaf:-)

Zal je even een berichtje sturen welke nickname bij mijn echt naam hoort:)
Ben dan wel benieuwd, wie wie nu is op de hyves:-)
Ben erg benieuwd naar de hyves Indian.

Ik kan hem ook niet vinden via de zoekfunctie van hyves ws ivm afschermen ofzo?

Ik kom wel veel andere zomerbaby's/zomermama's/zomerkindje etc tegen. Zo leuk! Wij zijn dat straks ook! :- ))

Zit nu op het werk. Gauw ff een berichtje..

Werk halve dagen nu. Over een uurtje vrij.

Erg. ben al moe.
Hehoi,

Heb net de tabel weer gedaan: welkom Fleurtje! Volgens mij ben je de enige van ons met kinderen die heel bewust meemaken dat ze een broertje krijgen. Leuk hoor!

Nou, ik ga ook even op hyves kijken, heb wel een pagina, maar ben al een jaar ofzo niet geweest...
Angela, wat leuk dat ik in het schema sta!!

Vanmiddag rustig aan gedaan. In deze zwangerschap bijzonder veel klachten gehad -die me letterlijk uitschakelden- met als dieptepunt een darmontsteking. Heb nu medicijnen. Nét mee begonnen en ik reageer dr weer overdreven erg op.

H.a maar gebeld. Was toch bang dat die krampen weeën zouden opwekken. De dokters.ass kon me ook geen uitsluitsel geven en raadde me aan morgen de dokter zélf te bellen. En nu te stoppen met de medicijnen. Gelukkig zijn de krampen nu afgezakt. Maar bleh wat voel ik me futloos.

Ja mijn kinderen maken heel bewust mee dat ze een broertje krijgen. Zoon is zo blij want hij word *grote broer*! En dochter vind het ook zo leuk.

Beeb is lekker aan het draaien en bewegen. Heerlijk.

Goh, wat ben ik onzeker geweest (en nog) tijdens deze zwangerschap. Ben zo overgevoelig. Niet fijn.

Nu de baby regelmatig beweegt heb ik wat meer vertrouwen. Maar ik ben niet 'mezelf' als je begrijpt wat ik bedoel.

Máár ik geniet wel enorm van deze zwangerschap! Het is zo'n wonder. Ook al is het de derde. Het blijft speciaal.

Ik ga nog even op de bank liggen. Beeb is zo leuk aan het trappen, even laten weten dat ik hm niet vergeet.
Hey Fleurtje, ja leuk is dat getrappel he, geniet daar ook enorm van!

Balen van je darmen, weet er helaas alles van. Maar het gaat nu sinds een week of 1 a 2 beter! Dus dat hopen we zo te houden.

De hyves al gevonden? Of de uitnodiging via viva? (die komt trouwens in je mailbox van het mailadres wat je opgegeven hebt toen je je aanmelde bij viva)

Maar als je zomerkindjes in tikt en ik denk 2009 erachter (aanvast) dan moet het lukken.

Als mensen hier weeer schrijven zal ik ze meteen uitnodigen, anders moet ik zoveel pagina's terug gaan zoeken.......

Wat ik wel "grappig" vind is dat ik gister tegen man zei dat ik me zo anders voelde, wel goed, maar anders, ja weet ff neit hoe ik het uit moet leggen, maar zie nu dat jullie dit ook allemaal 1 voor 1 mee maken / schrijven. Zal dan toch wel de hormonen zijn.

Oh ik kan ook echt neit wachten tot het juni is, wil zo graag ons kleintje vast houden!

Morgenavond naar een BV avond.

En woe en vrij ochtend ga ik proberen te werken. Ben benieuwd, heb wel zin om weer iets te doen, maar baal zo enomr van het vocht en het moe zijn. Gisterochtend naar de verjaardag van ons mam geweest, en daarna weer 2u geslapen, terwijl ik bij ons mam ook hoofdzakelijk gezeten heb. En vanmorgen gezwommen, ja en dan ben ik ook totaal uitgeteld!
Jaaa het is gelukt! Niet via de zoekfunctie maar ik gebruikte een al bestaande andere link en vulde hierin 'zomerkindjes'. Voilá!

Leuk hoor!!

Gezellig zo!

Nu wachten op toestemming van de almachtige beheerder.
Indian wat leuk zo'n BV avond! Daar leer je alle ins&outs qua borstvoeden?

Zolang je er prettig bij voelt is borstvoeding super.

Ik vind en vond het heerlijk. Heb zoon 15 maanden bv gegeven.

En ik hoop het nu weer láng vol te houden! Bij dochter liep mijn voeding snel terug. Zo erg vond ik dat. Heb het kunnen rekken icm fles tot ze 7 maanden was. Toen wilde zij echt niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven