wat moet ik doen?
woensdag 6 september 2017 om 13:41
Beste mensen,
Ik zit met een dilemma, ik wil samen met mijn man een weekendje weg. Alleen wat is leuker om heen te gaan?
Wij zouden graag lekker eten, uitgaan en overdag leuke dingen doen.
Wij willen ons graag weer een weekendje jong voelen.
Welke stad is beter Eindhoven of Den Bosch? (of is er nog een andere stad in Nederland met een leuke gezellige sfeer)
Groetjes Linda
Ik zit met een dilemma, ik wil samen met mijn man een weekendje weg. Alleen wat is leuker om heen te gaan?
Wij zouden graag lekker eten, uitgaan en overdag leuke dingen doen.
Wij willen ons graag weer een weekendje jong voelen.
Welke stad is beter Eindhoven of Den Bosch? (of is er nog een andere stad in Nederland met een leuke gezellige sfeer)
Groetjes Linda
woensdag 6 september 2017 om 14:09
woensdag 6 september 2017 om 14:16
Groningen?Lindaaa-3 schreef: ↑06-09-2017 14:09Wij zouden graag willen stappen en lekker eten.
Overdag willen we ook graag wat leuks doen
We moeten ook nog ff onze kledingkasten vullen, dus beetje leuke winkels zouden ook fijn zijn
Hotel is wel een beetje belangrijk ik wil niet in 1 of ander vies hotel slapen.. :p
woensdag 6 september 2017 om 14:30
Amersfoort, Utrecht, Breda, Den Bosch, Arnhem, ook allemaal leuke steden.
Lekker eten: TripAdvisor is je beste vriend.
En de meeste hotelketens hebben in die steden wel een vestiging. Of je zoekt even verder voor iets echt leuks en origineels..
Lekker eten: TripAdvisor is je beste vriend.
En de meeste hotelketens hebben in die steden wel een vestiging. Of je zoekt even verder voor iets echt leuks en origineels..
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
woensdag 6 september 2017 om 14:41
Den Bosch vind ik leuker en mooier dan Eindhoven. In Eindhoven kun je denk ik beter stappen. Daar is wat meer keuze. Al zijn er wel veel leuke kroegjes in Den Bosch. Echte danscafes zijn er maar enkele (ik weet niet hoe oud jullie zijn?). Dan heb je in Eindhoven meer keuzes. Winkels is ongeveer wel gelijk denk ik. Iets meer boutiekjes in Den Bosch. Er zit ook een mooie sauna in Den Bosch Devarana.
woensdag 6 september 2017 om 14:48