Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 september 2017 om 20:00
Zeker, daarna nog prima met die persoon gewerkt, maar dat neerkijken op "lagere" functies heb ik echt de pest aan. En niet alleen omdat ik daar zelf zat/zit/heb gezeten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 7 september 2017 om 20:00
Nou mijn ouders bestaan dan nog wel maar ze maken geen deel uit van mijn leven. Heel af en toe contact per telefoon maar daar blijft het bijMoirenPhae schreef: ↑07-09-2017 19:59Ouders blijven altijd ouders denk ik. Ik ben gezegend met de mijne.
donderdag 7 september 2017 om 20:02
Ik heb daar ook de pest aan, iedereen is gelijk ongeacht afkomst, opleiding en of denkniveauAeonOfWinter schreef: ↑07-09-2017 20:00Zeker, daarna nog prima met die persoon gewerkt, maar dat neerkijken op "lagere" functies heb ik echt de pest aan. En niet alleen omdat ik daar zelf zat/zit/heb gezeten.
donderdag 7 september 2017 om 20:05
donderdag 7 september 2017 om 20:05
Snap ik. Maar ik vind het egoïstisch jammer (voor mijn eigen plezier in het forummen) dat je vertrekt.Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 19:55Zeg dat. Iedere poging tot plezier maken wordt weggemodereerd, en in plaats daarvan worden er notoire treiterkoppen binnengehaald. Nou sorry, maar ik ben irl al meer dan genoeg getreiterd, dat hoef ik hier ook niet nog eens. Dan maar geen forum hoor, rot op.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 7 september 2017 om 20:06
Dat gevoel heb ik nietMoirenPhae schreef: ↑07-09-2017 20:03Nou, sommige mensen staan echt wel een paar trapjes lager vind ik.
donderdag 7 september 2017 om 20:07
Na zo'n reactie als dat van Ginerva sta je er toch even bij stil.MoirenPhae schreef: ↑07-09-2017 19:59Ouders blijven altijd ouders denk ik. Ik ben gezegend met de mijne.
donderdag 7 september 2017 om 20:08
Ik snap je.
Zelf heb ik daar niet zoveel last van omdat ik nogal hard ben (geworden) in dit soort situaties. Zodra het me meer kost dan het me oplevert ben ik er snel klaar mee.
donderdag 7 september 2017 om 20:08
Nah, als iemand rascitisch gedachtengoed aanhangt, zichzelf verheven voelt o.d. Dan staat die persoon bij mij toch ook wat trapjes lager.
Edit: Moi poneert het beter.
oudblond wijzigde dit bericht op 07-09-2017 20:10
5.84% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 7 september 2017 om 20:09
Ja dat zeg ik ook alltijd tegen mezelf, het kan altijd nog
donderdag 7 september 2017 om 20:10
donderdag 7 september 2017 om 20:12
Mijn beste vriendin zegt precies het zelfde. Als ik mijn ouders aan de telefoon heb gehad dan ben ik daar toch zeker 2 dagen (als het er al niet meer zijn) van slag van. Zei zegt ook Gien het is het niet waard, maarja he dat schuldgevoel dat blijft aan mij knagen
donderdag 7 september 2017 om 20:13
donderdag 7 september 2017 om 20:15
Gerust een paar verdiepingen.
donderdag 7 september 2017 om 20:15
Dat vind ik oprecht heel erg voor je.
Hopelijk kun je hier ooit je weg in vinden. Gewoon op jouw manier en jouw tempo. Zoals gezegd: het kan altijd nog.