Hoe moet ik hem inschatten

06-09-2017 19:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik (25) heb nu ongeveer 2 maanden contact met een jongen (27) die ik via een datingsite heb leren kennen. Nadat we een paar weken appcontact hadden hebben we een afspraak gemaakt die erg leuk was. Ik ben toen ook met hem naar bed geweest omdat er heel veel seksuele spanning was en dat was erg fijn. Daarna bleven we contact houden via de app en spraken we ongeveer 2,5 week na de eerste date weer af op zijn initiatief (ik kon niet eerder). Tussendoor hadden we elke dag appcontact en een week na de tweede date hadden we een derde date, die ook leuk was.
Ik merk alleen dat ik niet echt weet welke kant hij op wil? De dates zijn tot nu elke keer hetzelfde geweest, dat we samen onze hobby uitoefenen (een sport) en daarna bij 1 van ons gaan praten en drinken en dan in bed belanden. We kunnen heel gezellig kletsen en met elkaar lachen en de seks is echt geweldig. Ook in de apps hebben we het leuk. Als ik dit allemaal schrijf denk ik van nou dat klinkt toch prima? Maar ik merk ergens dat ik toch onzeker ben. Dat is omdat hij soms best lullig uit de hoek kan komen denk ik? Ik denk dan dat hij mij plaagt maar ik weet dat niet zeker. Als we bijvoorbeeld samen ontbijten nadat ik bij hem ben geweest (nu 2 keer) dan zit hij een beetje tv te kijken en op zijn telefoon en heeft hij twee keer (een beetje grappend denk ik?) gevraagd van 'nou, ga je nog weg of niet?'. Ik reageer dan terug daarop met een grapje maar ik weet eigenlijk niet goed of hij serieus is of het als grapje bedoeld. Ook zijn we nog niet samen ergens heen geweest zoals uit eten ofzo. En ook zijn er soms momenten waarop hij ongemakkelijk en afstandelijk doet. Maar hij heeft wel heel vaak gezegd dat hij me heel erg leuk vindt, geeft me veel complimenten (vooral over de app, niet zoveel in het echt) maar zegt ook dat hij niet te snel wil gaan maar wel open staat voor als het een echte relatie wordt. Als we samen seks hebben is hij superlief en knuffelt hij heel veel en zegt hij dat hij het geweldig vindt en ook tussendoor is hij lief en vrolijk. Hij onthoudt het bv ook als ik iets belangrijks heb en wenst me dan via de app succes en vraagt vaak hoe mijn dag was, hij zegt tijdens de dates vaak 'de volgende keer als we elkaar zien dan....) maar tegelijkertijd doet hij dus ook geen moeite soms om een leuke date te verzinnen en lijkt hij alles het liefst zo makkelijk mogelijk te willen qua dates (liefst de hobby die we leuk vinden en dan bij elkaar slapen). Ik heb nu in gedachten om voor een volgende date iets anders voor te stellen. ook duurt het na elke date wel weer een dag ongeveer voordat hij appt, na de tweede date heb ik zelf geappt dat ik het erg leuk vond en daar reageerde hij goed op.
Al met al ben ik soms een beetje in de war want ik merk dat ik hem wel heel leuk begin te vinden. Hij lijkt alles net een stap langzamer te willen dan ik ofzo. En dat geeft niet maar daardoor weet ik niet zo goed hoe leuk hij me echt vindt:
anoniem_354229 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 20:00
4.48% gewijzigd
PS: ik ben zelf wel eens de eerste date met iemand naar bed geweest en dat is toen een relatie geworden. de
Meestal merk je tijdens een afspraak wel waar de jongen op uit is. Als hij per se met je mee naar huis wil, of jou snel bij hem uitnodigt en verder niet veel interesse heeft in jou persoonlijk.

Maar het kan ook zo goed voelen dat seks alleen maar een supermooie aanvulling is.

Stuurde hij erg op seks aan? Hoe ontstond dat eigenlijk?
Hij stuurde niet erg op seks aan en stelde vooral die eerste date veel persoonlijke vragen. Nadat we gesport hadden en daar wat gedronken vroeg hij me wel mee naar zijn huis ja.. daar hebben we iets van een uur gekletst nog en toen ik afscheid nam begon hij me te zoenen. Dat werd toen vanzelfsprekend omdat het zo fijn voelde een potje seks.
Ik heb, toen de tweede date gepland stond voorgesteld om ergens iets te eten. Hij zei toen wel dat hij dat wilde doen als ik dacht echt graag wilde, maar eigenlijk een erge hekel heeft aan dat soort dates. Ik dacht toen, hmm de date moet wel leuk zijn voor ons allebei dus laten we dan gewoon weer onze sport beoefenen. Daarna heb ik hem bij mij thuis uitgenodigd en werd het weer seks.
Na die tweede date hielden we contact maar heb ik hem op een gegeven moment gezegd dat ik de indruk kreeg dat hij vooral op zoek was naar een seksmaatje en niet zozeer een relatie en hoe hij dat dan ziet. Hij zei toen dat hij niet echt duidelijkheid kon geven daarin. Dat hij me ontzettend heel erg super aantrekkelijk en leuk vind en best open staat voor iets serieus maar dat niet na 2 dates al kon bepalen. Ik heb toen ook gezegd dat ik niet meteen heel serieus wil zijn, het gewoon leuk wil hebben en dan maar zien waar het schip strand. Ondertussen appen we wel elke dag meerdere keren en stelt hij veel vragen over mij en mn bezigheden. Maar toch heb ik dus echt geen idee welke kant hij op wil. Ik merk steeds meer dat ik iig geen trek heb in enkel een seksrelatie, maar ik weet niet of ik hem leuk en lief genoeg vindt voor een serieuze relatie
snuitjedebeer schreef:
08-09-2017 08:28
Hij stuurde niet erg op seks aan en stelde vooral die eerste date veel persoonlijke vragen. Nadat we gesport hadden en daar wat gedronken vroeg hij me wel mee naar zijn huis ja.. daar hebben we iets van een uur gekletst nog en toen ik afscheid nam begon hij me te zoenen. Dat werd toen vanzelfsprekend omdat het zo fijn voelde een potje seks.
Ik heb, toen de tweede date gepland stond voorgesteld om ergens iets te eten. Hij zei toen wel dat hij dat wilde doen als ik dacht echt graag wilde, maar eigenlijk een erge hekel heeft aan dat soort dates. Ik dacht toen, hmm de date moet wel leuk zijn voor ons allebei dus laten we dan gewoon weer onze sport beoefenen. Daarna heb ik hem bij mij thuis uitgenodigd en werd het weer seks.
Na die tweede date hielden we contact maar heb ik hem op een gegeven moment gezegd dat ik de indruk kreeg dat hij vooral op zoek was naar een seksmaatje en niet zozeer een relatie en hoe hij dat dan ziet. Hij zei toen dat hij niet echt duidelijkheid kon geven daarin. Dat hij me ontzettend heel erg super aantrekkelijk en leuk vind en best open staat voor iets serieus maar dat niet na 2 dates al kon bepalen. Ik heb toen ook gezegd dat ik niet meteen heel serieus wil zijn, het gewoon leuk wil hebben en dan maar zien waar het schip strand. Ondertussen appen we wel elke dag meerdere keren en stelt hij veel vragen over mij en mn bezigheden. Maar toch heb ik dus echt geen idee welke kant hij op wil. Ik merk steeds meer dat ik iig geen trek heb in enkel een seksrelatie, maar ik weet niet of ik hem leuk en lief genoeg vindt voor een serieuze relatie
Maar zegt dat jou niet genoeg? Hij kan geen eenduidig antwoord geven op de vraag of hij alleen een seksmaatje zoekt. Hij houdt het vaag en ondertussen krijgt hij seks
snuitjedebeer schreef:
08-09-2017 08:28

Dit is tegenstrijdig he? Heb je dat zelf door?
Hoe kan je van hem duidelijkheid willen als je het zelf niet weet?
ok dus jullie hebben nu een seksrelatie
Lorem Ipsum
Als jij iets anders wil moet je dat zeggen, hem aangeven dat als hij zich bedenkt je wel van hem hoort maar hem niet kunt garanderen dat je op hem zult wachten. En je dan daar ook aan houden! Ik zie zo vaak vrouwen maar om de lieve vrede en hey schamele wat ze krijgen te behouden overstag gaan en heb het zelf ook wel gedaan. Maar hou je aan je eigen voorwaarden! Jij vindt het leuk om op date te gaan dus dan gaan jullie op date of hij zoekt maar een nieuwe stoeipoes.
Hij zegt gewoon dat hij daar niet van houdt omdat hij ermee wegkomt. Als hij denkt je anders te verliezen dan zou hij echt wel beter zijn best doen. Of hij voelt niet genoeg maar dan weet je dat tenminste. Kom voor jezelf op!
Je hebt helemaal gelijk Eefje.. denk dat ik gewoon vooral in het begin een beetje te gek op hem was en hem te leuk vond. Dat is inmiddels wel minder dus kan nu ook makkelijker mijn eigen grenzen bepalen.
Het klopt trouwens dat ik zelf ook wel wat tegenstrijdig ben geweest in mijn verwachtingen en dat heeft misschien ook een bepaalde toon gezet. Maar vindt het zo claimerig overkomen om te zeggen dat je meteen een serieuze relatie zoekt, dat schrikt mannen volgens mij af.
snuitjedebeer schreef:
08-09-2017 17:36
Het klopt trouwens dat ik zelf ook wel wat tegenstrijdig ben geweest in mijn verwachtingen en dat heeft misschien ook een bepaalde toon gezet. Maar vindt het zo claimerig overkomen om te zeggen dat je meteen een serieuze relatie zoekt, dat schrikt mannen volgens mij af.
Vast wel, maar de juiste man voor jou wordt daar heel blij van, want die wil net zo graag als jij 'n relatie.
snuitjedebeer schreef:
08-09-2017 17:36
Ik ben voor duidelijkheid, dus als ik een relatie zou zoeken zou ik dat er zeker wel bijzeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven