remsporen
vrijdag 8 september 2017 om 11:09
beetje vreemde vraag, maar mijn vriend heeft regelmatig remsporen in zijn ondergoed.
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
vrijdag 8 september 2017 om 12:27
Heeft hij toevallig last van skin tags? Of moeite met ophouden? Anders is het waarschijnlijk een kwestie van beter afvegen en als hij daar geen zin in heeft dan zou ik hem die gore dingen zelf laten wassen en ook apart laten verzamelen zodat ik er in de wasmand niet in grijp. Ik zou dit ook echt te goor vinden ondanks dat ik weleens achter mijn man aan heb opgeruimd bij een ernstige voedselvergiftiging, dat vind ik toch anders dan je kont niet goed afvegen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
vrijdag 8 september 2017 om 12:48
Gebruik al sinds kind af aan water na toilet gang.
Eerst met papier en dan met water en dan weer drogen met papier.
Er staat dus een lege fles om mijn toilet die ik vooraf vul.
Een gieter o.i.d. kan natuurlijk ook.
Dit is bij oa Indische mensen gebruikelijk maar ook bij moslims.
Mijn opa en oma hadden destijds ook een mini douchekop aan de wand bevestigd die je kon gebruiken.
Anders gebruik ik baby lotion doekjes dus zonder olie;-)
Is milder en koop bij de action voordeliger in.
Eerst met papier en dan met water en dan weer drogen met papier.
Er staat dus een lege fles om mijn toilet die ik vooraf vul.
Een gieter o.i.d. kan natuurlijk ook.
Dit is bij oa Indische mensen gebruikelijk maar ook bij moslims.
Mijn opa en oma hadden destijds ook een mini douchekop aan de wand bevestigd die je kon gebruiken.
Anders gebruik ik baby lotion doekjes dus zonder olie;-)
Is milder en koop bij de action voordeliger in.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 08-09-2017 12:51
9.66% gewijzigd
vrijdag 8 september 2017 om 12:50
vrijdag 8 september 2017 om 13:09
vrijdag 8 september 2017 om 13:25
Bedankt voor alle reacties
Wat zijn skintags?
wW doen niet aan anale seks, maar ik zal eens vragen of er wel eens natte scheetjes uitfloepen.
Verder gebruik ik zelf ook vochtige doekjes, dus die liggen op het toilet, maar volgens mij is vriendlief gewoon een beetje lui..
Hem zelf zijn ondergoed laten wassen vond ik een heel goede =D
Ik ga nog eens een stevig gesprek met hem voeren. (het mijn zijn moeder bespreken op een verjaardag zal ik ook doen, zal ik daarvoor een verborgen camera ophangen, zodat jullie mee kunnen genieten?
)
Nogmaals bedankt voor de vele nuttige en lachwekkende reacties.
Wat zijn skintags?
wW doen niet aan anale seks, maar ik zal eens vragen of er wel eens natte scheetjes uitfloepen.
Verder gebruik ik zelf ook vochtige doekjes, dus die liggen op het toilet, maar volgens mij is vriendlief gewoon een beetje lui..
Hem zelf zijn ondergoed laten wassen vond ik een heel goede =D
Ik ga nog eens een stevig gesprek met hem voeren. (het mijn zijn moeder bespreken op een verjaardag zal ik ook doen, zal ik daarvoor een verborgen camera ophangen, zodat jullie mee kunnen genieten?
Nogmaals bedankt voor de vele nuttige en lachwekkende reacties.
vrijdag 8 september 2017 om 13:28
Als de remsporen komen door aambeien, skin tags, sluitspierproblemen dan moet hij daar iets aan doen lijkt me.
Als het gemakzuchtig schijtgedrag is, dan vind ik het een smeerpijp. Hij stopt na het piesen dus ook z'n druppelpik in z'n onderbroek terug, zonder uitzwengelen of toiletpapiertje. Ranzig.
Wast hij z'n handen na wc-bezoek wel?
Als het gemakzuchtig schijtgedrag is, dan vind ik het een smeerpijp. Hij stopt na het piesen dus ook z'n druppelpik in z'n onderbroek terug, zonder uitzwengelen of toiletpapiertje. Ranzig.
vrijdag 8 september 2017 om 13:54
In DL zijn Bidets gebruikelijk. Na een boodschap....plassen en/of poepen....even snel schoonwassen.
Begrijp dat het voor jou ergerlijk is. Een keer kan, echter altijd dat is retevervelend, letterlijk!
Nou ja, tips genoeg in dit topic.
Het bespreekbaar maken zou eigenlijk al voldoende moeten zijn wanneer het enkel lui gedrag is. Hem zich bewust laten worden van dit gedrag en het gevolg daarvan.
Begrijp dat het voor jou ergerlijk is. Een keer kan, echter altijd dat is retevervelend, letterlijk!
Nou ja, tips genoeg in dit topic.
Het bespreekbaar maken zou eigenlijk al voldoende moeten zijn wanneer het enkel lui gedrag is. Hem zich bewust laten worden van dit gedrag en het gevolg daarvan.
vrijdag 8 september 2017 om 13:57
Lol!Ivy_Signe schreef: ↑08-09-2017 13:28Als de remsporen komen door aambeien, skin tags, sluitspierproblemen dan moet hij daar iets aan doen lijkt me.
vrijdag 8 september 2017 om 14:02
vrijdag 8 september 2017 om 15:39
Inderdaad wassen na grote boodschap, doen we hier ook. In buitenland met bidet komt het inderdaad meer voor dan hier in Nederland. Ik ben er mee begonnen na anale kloofjes...pff dan wil je wel! Maar droomwens zou zijn een spoeltoilet die schoonwast met lauw water en daarna droogt. Ik heb deze ook wel eens gezien in gezinsvervangend tehuis. Ook voor deze mensen is het soms lastig om aan goede hygiëne te doen en dan is dit een perfekte oplossing, ze hoeven dan alleen nog maar te zorgen dat handen goed gewassen worden. Plus geen verstopping door teveel wc papier. Ook als je ouder wordt en strammer een goede oplossing. Daar heb jij natuurlijk nog niet mee te maken, dus zelf wassen zou een optie zijn, maar ik moet er niet aan denken dat mijn man zulke broeken in de was stopt en later de kinderen hun vader volgen
anoniem_63b0b466692f3 wijzigde dit bericht op 08-09-2017 15:43
19.03% gewijzigd