Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 september 2017 om 12:36
vrijdag 8 september 2017 om 12:39
Komen er eignlijk nog wel eens nieuwe leuke forummers bij ; van die types die ook overal en nergens schrijven, die humor hebben, die niet zo racistisch als de pest zijn, die niet het IQ van een tulpenbol hebben ?
Of worden die niet meer gemaakt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 8 september 2017 om 12:41
blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 12:39Komen er eignlijk nog wel eens nieuwe leuke forummers bij ; van die types die ook overal en nergens schrijven, die humor hebben, die niet zo racistisch als de pest zijn, die niet het IQ van een tulpenbol hebben ?
Croma is een een Bitch.
vrijdag 8 september 2017 om 12:41
blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 12:39Komen er eignlijk nog wel eens nieuwe leuke forummers bij ; van die types die ook overal en nergens schrijven, die humor hebben, die niet zo racistisch als de pest zijn, die niet het IQ van een tulpenbol hebben ?
Hoe nieuw is nieuw?
vrijdag 8 september 2017 om 12:42
Weinig.
vrijdag 8 september 2017 om 12:44
Ik heb ze nog niet ontdekt.blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 12:39Komen er eignlijk nog wel eens nieuwe leuke forummers bij ; van die types die ook overal en nergens schrijven, die humor hebben, die niet zo racistisch als de pest zijn, die niet het IQ van een tulpenbol hebben ?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 8 september 2017 om 12:44
Ik zie ze niet.
vrijdag 8 september 2017 om 12:47
Laatste zes maanden vind ik wel nieuw.
Maar ik kan me eignlijk van de laatste jaren niet eens nieuwe hetinneren. Niemand waar van ik denk " jij valt me positief op " , zeg maar.
Ls iemand al leuk is, is het een ouwetje met een nieuw sausje.
seau oui seau zijn de oudjes het leukst. Vind ik dan. En dan bedoel ik dik dertig en alles daar boven.
vrijdag 8 september 2017 om 12:50
Even slijmen, maar Skull is toch wel een heel leuke aanwinst.blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 12:47Laatste zes maanden vind ik wel nieuw.
Maar ik kan me eignlijk van de laatste jaren niet eens nieuwe hetinneren. Niemand waar van ik denk " jij valt me positief op " , zeg maar.
Ls iemand al leuk is, is het een ouwetje met een nieuw sausje.
seau oui seau zijn de oudjes het leukst. Vind ik dan. En dan bedoel ik dik dertig en alles daar boven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 8 september 2017 om 12:52
Er blijven bijzonder weinig nieuwe forummers -met -een -probleem -met -een -grote -P hangen. Die lui nemen en geven zelf niets. Die reageren ook niet op een ander zijn of haar probleem.
Maar de lui die wel reageren, al 100 jaar, die zorgen er voor dat mensen hier om te beginnen al een probleem willen posten, diaar doet niemand moeite voor om die te behouden. Dat stoort me zo.
Maar de lui die wel reageren, al 100 jaar, die zorgen er voor dat mensen hier om te beginnen al een probleem willen posten, diaar doet niemand moeite voor om die te behouden. Dat stoort me zo.
vrijdag 8 september 2017 om 12:53
vrijdag 8 september 2017 om 12:54
vrijdag 8 september 2017 om 12:56
blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 12:52Er blijven bijzonder weinig nieuwe forummers -met -een -probleem -met -een -grote -P hangen. Die lui nemen en geven zelf niets. Die reageren ook niet op een ander zijn of haar probleem.
Dat is veel te diep ingaan op de materie, doen ze helemaal niet joh, stel je voor.
Weet je wat het gekke is van zulke aanwinsten? Ineens zijn ze er, doen mee en je weet niet beter of het is altijd zo geweest. Terwijl je bij 99 van de 100 anderen denkt " en wie ben jij dan ? " .
blijfgewoonbianca schreef: ↑08-09-2017 12:16LV weg ?
Wat heb ik gemist, waar moet ik bij lezen?
Dit is wel DE kans om terug te komen als Labia Volgestort.