Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 8 september 2017 om 16:23
vrijdag 8 september 2017 om 16:24
Exact.
Als ik in het echt hardop praat wil iedereen mij knuffelen. Hier ook, maar dan met een baksteen.
Voelt toch anders.
vrijdag 8 september 2017 om 16:27
vrijdag 8 september 2017 om 16:53
Nee, laat maar. Ik heb alweer mijn zakken vol . Begrijp je me niet : ook goed. Mijn Grote Doel in dit leven was niet om door iedereen maar begrepen of aardig gevonden te worden.herfstappeltaart schreef: ↑08-09-2017 16:08@Blijfgewoonbianca: zullen wij dan maar opnieuw beginnen? Ja? Ik doe mijn best jou goed te begrijpen en jij doet je best goed begrepen te worden. Deal?![]()
Zo veel mensen die al moeite hebben om de ondertiteling van Peppie en Kokkie te interpreteren..... Ik word er zout van.
( Hi ha ho grote grap voor iedereen onder de 87 : P en K hadden geen ondertiteling )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 8 september 2017 om 17:05
vrijdag 8 september 2017 om 17:11
Ja ironisch he.Miss_Dizzy schreef: ↑08-09-2017 17:05Best ironisch gezien je reactie op mij dat ik niet kinderachtig mag reageren.![]()
Wil je hiermee suggereren dat ik jouw post naar mij toe verkeerd gelezen heb?
vrijdag 8 september 2017 om 17:13
Ik ook, vind het wel jammerFee-de-Goede schreef: ↑08-09-2017 17:09Ik snap wel dat zelfs sommige, wel leuke, oudgedienden er zat van zijn.
vrijdag 8 september 2017 om 17:14
Ik ook. Sommigen vinden het erg leuk om precies verkeerd te lezen en daar over te vallen.Fee-de-Goede schreef: ↑08-09-2017 17:09Ik snap wel dat zelfs sommige, wel leuke, oudgedienden er zat van zijn.
vrijdag 8 september 2017 om 17:16
Of tikken precies zo zodat ze altijd kunnen roepen dat het toch net anders bedoelt was.MoirenPhae schreef: ↑08-09-2017 17:14Ik ook. Sommigen vinden het erg leuk om precies verkeerd te lezen en daar over te vallen.