remsporen
vrijdag 8 september 2017 om 11:09
beetje vreemde vraag, maar mijn vriend heeft regelmatig remsporen in zijn ondergoed.
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
Al met hem besproken hoe dit kan komen. hij zegt goed te vegen na boodschap #2....
Ook dept hij niet altijd na boodschap #1.
ik vind dit best wel goor.
ik voel me een beetje een moedertje wanneer ik dit met hem bespreek, dit zou hij toch ook gewoon thuis al geleerd moeten hebben?
Wie heeft er tips om ervoor te zorgen dat mijn vriend iets meer op zijn hygiëne gaat letten?
Bedankt alvast!
zaterdag 9 september 2017 om 08:16
.
Poep, bloed en alle andere kleurstof-houdende vlekken kun je beter eerst koud voorbehandelen. Kleurstof maar ook bijvoorbeeld textielverf hechten zich aan textiel onder invloed van warmte/hitte.
zaterdag 9 september 2017 om 08:28
Omdat ik in mijn mannelijke ondergoed nooit remsporen heb en in de vrouwelijke strings wel.
Dat om te benadrukken dat het juiste ondergoed remsporen kan voorkomen. Dus dat je onderbroek dus niet je bilnaad in kruipt.
Verbazing wekkend altijd hoe mannen zich slecht passende kleding in dit geval ondergoed of door zijn vrouw laten aanmeten.
fietsen varen vrouwelijk doen
zaterdag 9 september 2017 om 08:30
Pfffffffffffff een heel topic over remsporen !!!!!!!!!!!! waar gaat dit over.
Er zijn veel ergere dingen op de wereld.!!
Mensen op Sint Maarten die hun hele hebben en houwen kwijt zijn.
Menen in oorlogsgebieden.
Hongersnood.
Dat zijn problemen, toch geen sporen onderbroek. Gooi in de was en klaar.
Niemand is perfect.
en om toch nog even enige reactie te geven op het poep/sporenprobleem.
, de anus uitgang bevat plooitjes met afvegen kunnen die misschien niet helemaal schoon geveegd worden.
Er zijn veel ergere dingen op de wereld.!!
Mensen op Sint Maarten die hun hele hebben en houwen kwijt zijn.
Menen in oorlogsgebieden.
Hongersnood.
Dat zijn problemen, toch geen sporen onderbroek. Gooi in de was en klaar.
Niemand is perfect.
en om toch nog even enige reactie te geven op het poep/sporenprobleem.
, de anus uitgang bevat plooitjes met afvegen kunnen die misschien niet helemaal schoon geveegd worden.
zaterdag 9 september 2017 om 08:46
Als je zo begaan bent met het milieu, dan is bleekmiddel niet bepaald een logische keuze.
zaterdag 9 september 2017 om 08:53
_Marana_ schreef: ↑09-09-2017 07:29Zo dames, gaat ie lekker? Wat een vreselijk nare opmerkingen worden hier geplaatst. Wat denken jullie afschuwelijk over iemand die een gênant probleem heeft waar echt niet altijd iets aan te doen is.
Ik heb tot mijn grote schande ook wel eens remsporen.Vreselijk gênant. Ik ben heel blij dat mijn vriend, die vaker een was aan zet dan ik, heel anders reageert. Het enige wat hij eens heeft gezegd was dat hij een string van mij weer in de machine had gegooid. Gelukkig is hij niet serieus met mij komen praten over of ik mij wel afveeg en hoe ik dat dan doe. Hij kent mijn darmproblemen. Er zijn dagen dat ik 25 papiertjes kan gebruiken en dat er toch nog steeds wat te vegen valt. Dagen dat ik in plaats van mijn gebruikelijke 2x poepen wel 4, 5 keer moet, waarvan met name 's avonds met buikpijn en/of diarree. Vochtig toiletpapier helpt maar ligt niet op mijn werk of waar ik elders dan evt ook moet poepen.
Soms is er een oorzaak (bepaalde dingen gegeten, hormonale cyclus, stress), soms heb ik echt geen idee waar het door komt maar zit ik er wel mee. Enig idee hoe naar het is om te beseffen dat je kringspier er blijkbaar moeite mee heeft om te sluiten, en dat, als ik die dag een string draag, de kans groot is dat er een remspoor ontstaat? Dat je maar moet hopen dat je niet stinkt? Dat je over een uur of twee alweer moet poepen? En dat er een kans is dat je dan weer niet kunt vegen tot er niets meer op het papiertje komt?
Viespeuk, laat hem zijn eigen was doen, ik zou ervan moeten kotsen, voor mij een reden om bij hem weg te gaan... Echt, wat een uitspraken!
Dat vind ik oprecht heel erg naar voor jou en ik snap dat je blij bent dat jouw man begripvol is. Maar in deze op wordt totaal niet gerept over een mogelijke medische oorzaak. Dan zouden de reacties heus anders geweest zijn.
zaterdag 9 september 2017 om 09:26
.
Tja, ik heb zelf geen medische oorzaak maar wel heel veel moeite om de boel schoon te krijgen. Thuis lukt dat altijd wel, maar elders mis ik wel eens de juiste middelen en dan overkomt het mij ook wel eens.
Dat het je gebeurt vind ik niet het ergste, wel dat je dat dan zelf niet even oplost. Zelf even voorweken is een kleine moeite, toch?
zaterdag 9 september 2017 om 10:06
Is mijn ervaring dus ook. In een string komt het sneller voor.zeefietser1 schreef: ↑09-09-2017 08:28Omdat ik in mijn mannelijke ondergoed nooit remsporen heb en in de vrouwelijke strings wel.
Dat om te benadrukken dat het juiste ondergoed remsporen kan voorkomen. Dus dat je onderbroek dus niet je bilnaad in kruipt.
Verbazing wekkend altijd hoe mannen zich slecht passende kleding in dit geval ondergoed of door zijn vrouw laten aanmeten.
zaterdag 9 september 2017 om 10:08
Omdat TO er niet eens aan gedacht heeft het op die manier met haar man te bespreken. Ze heeft hem direct moederlijk en opvoedend benaderd. Hoe kleinerend. En hoe relatie-ondermijnend.
zaterdag 9 september 2017 om 10:19
.
Nou inderdaad, hoe mijn vent zijn gaat af veegt zal me een zorg zijn. Incidenteel een remspoor kan me geen moer schelen, zolang hij dat zelf maar even oplost. Als in, in de week zet, voor behandeld of wat dan ook.
Ik ga niet de hele was controleren en als ik het weet zo in gooi, zijn de vlekt er vaak niet uit. Geldt ook voor mijn pubers natuurlijk. Jongste heeft het ook wel eens namelijk.
zaterdag 9 september 2017 om 18:05
Sorry Marana. Het is mij gewoon helemaal ontschoten dat het ook een medische oorzaak kan hebben. Je hebt gelijk TO had eigenlijk aan hem moeten vragen of het een medische oorzaak heeft of hem adviseren naar de huisarts te gaan. Misschien weet die jongen niet eens dat het ergens door komt en geeft hij zichzelf de schuld.
zaterdag 9 september 2017 om 18:21
Gewoon effe lekker raggen met de pleeborstel. Die hangt er altijd wel.
When in doubt, the auditor is always right!
zaterdag 9 september 2017 om 19:31
zaterdag 9 september 2017 om 23:01
Mensen wat een grof taalgebruik.creativeguy schreef: ↑09-09-2017 19:31Een string ? Dan moet je wel héél goed je reet afgeven, zo'n reetveter houdt de strontresten echt niet tegen, die komen in je broek/rok/jurk terecht.
zaterdag 9 september 2017 om 23:12
Volgens mij is het nog simpeler: alles wat menselijk of dierlijk is zoals bloed, poep maar ook (moeder)melk bv vanwege mogelijke vetvlekken, eerst koud spoelen.
Maar gelukkig weet ik niet hoe het met de remsporen zit in mijn gezin, ik gooi onderbroeken ongezien in de kookwas (wat ik misschien dus beter niet kan doen, maar ik ga echt niet lopen klooien met emmers koud water of spoelen onder de koude kraan. Gatver, dan wordt die emmer of wasbak ook weer vies).
maandag 11 september 2017 om 00:18
Ja, dat stoorde mij ook. Ik heb zelf geen problemen op dit vlak maar ik begrijp heel goed dat de reacties op dit topic jou tegen de borst stuiten. Echt niet leuk om te lezen dat mensen zo kleinerend reageren op dit soort onderwerpen. En sowieso: hoe erg is dit nu echt?
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
maandag 11 september 2017 om 00:41
Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zo'n drama maken van een remspoor in de onderbroek van een geliefde. Had je nog niet door dat je geliefde ook een mens is dan?
Je gooit de broek in de wasmachine en klaar. Eventueel eerst even een spuitje vlekkenmiddel erop.
Mensen die hiervan moet kokken of braken of scheiden of wat voor reacties er al omschreven zijn, moeten zich niet zo aanstellen. Iedereen poept. En soms lukt het niet om je ergens 100% schoon te maken. En dat zie je dan terug in een onderbroek. Nou en...?
Iedere ongestelde vrouw is ook wel eens doorgelekt.
Iedereen met zwakkere blaas verliest wel eens een druppeltje.
Maak er niet zo'n drama van.
Wat een 1e-wereld probleem. Ga je druk maken om belangrijke dingen en niet over iets dat met een draai in de wasmachine opgelost is. Het idee dat je daar een heel topic voor nodig hebt, dat is pas echt belachelijk.
Je gooit de broek in de wasmachine en klaar. Eventueel eerst even een spuitje vlekkenmiddel erop.
Mensen die hiervan moet kokken of braken of scheiden of wat voor reacties er al omschreven zijn, moeten zich niet zo aanstellen. Iedereen poept. En soms lukt het niet om je ergens 100% schoon te maken. En dat zie je dan terug in een onderbroek. Nou en...?
Wat een 1e-wereld probleem. Ga je druk maken om belangrijke dingen en niet over iets dat met een draai in de wasmachine opgelost is. Het idee dat je daar een heel topic voor nodig hebt, dat is pas echt belachelijk.
maandag 11 september 2017 om 00:44
Je hebt gelijk maar dan nog zou ik hem niet willen rimmen.Kwartel123 schreef: ↑11-09-2017 00:41Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zo'n drama maken van een remspoor in de onderbroek van een geliefde. Had je nog niet door dat je geliefde ook een mens is dan?
maandag 11 september 2017 om 08:59
NOu precies !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kwartel123 schreef: ↑11-09-2017 00:41Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zo'n drama maken van een remspoor in de onderbroek van een geliefde. Had je nog niet door dat je geliefde ook een mens is dan?
Helaas zijn er nou eenmaal mensen, die overal een drama van maken.
maandag 11 september 2017 om 09:42
Eens eens eens!Kwartel123 schreef: ↑11-09-2017 00:41Ik snap werkelijk niet waarom sommige mensen zo'n drama maken van een remspoor in de onderbroek van een geliefde. Had je nog niet door dat je geliefde ook een mens is dan?
En als je vies bent van de lichaams vloeistoffen van je partner (degene waar je zo van houdt weet je wel) moet je je misschien eens achter je oren krabben.....