Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
Had ik het toch goed :yes: .
Lijkt me een mooi beroep.
haha ja je had het goed idd:) ik heb heel leuk werk idd, ben er erg gelukkig mee:)
Dat geloof ik graag Brianne!

Hebben de zwangere onder ons ook zo'n knagende honger?
Ik heb echt zo'n hongergevoel de hele dag en als ik er niet aan toe geef word ik misselijk.
Vanmiddag 4 boterhammen op en daarna nog honger ..
Terwijl ik de kilo's deze keer beetje in het gareel wilde houden :facepalm:
Marilyn ik heb veel aan jullie gedacht vandaag. Knuffel!

(Later meer)
Ik ook Marilyn. Hoop dat t goed nieuws was vandaag. Knuffel voor jullie!
Marilyn hopelijk goed nieuws !! :rose: .

Ik schrik me rot, mijn dochter van 16 maanden had de verpakking kippenpoten te pakken uit de vuilnisbak en zat aan de binnenkant te likken.
Ben zo geschrokken, hoop niet dat ze ziek wordt .
O gatver Evda!! Bah bah bah! ! Snap dat je dat akelig vindt, echt heel vies... hopelijk wordt ze er niet ziek van!
Goedemiddag!

Nog geen nieuws? :-(

ha ha evda ik moest wel even grinniken...die kinderen soms. Hopelijk wordt ze er niet ziek van. Die van mij likt graag aan schoenenzolen. Pfff probeer dat eens af te leren.
Hoe is het verder met de misselijkheid?

Polonaise...15 weken alweer! yes! Willen jullie weten wat het gaat worden?
Ik werk 4 dagen. Dit kan omdat ik praktisch naast mijn werk woon en mijn man en ik 50/50 doen. Daarnaast vind ik mijn baan ook leuk en is het lastig om minder te werken. Ik ben er echter nu wel over na aan het denken.

Brianne...ik ben jaloers op jouw beroep ha ha. Ik wilde altijd kraamverzorgster worden maar mijn man plaagt me altijd dat ik geen schoonmaak gen heb :-) Dus daar hebben de nieuwbakken moeders niet veel aan.

Barbabella lees je nog mee? Gaat alles goed met je?

hier alweer 13 weken! helaas hier nog steeds misselijk en moe ha ha. ik heb steeds hoop op betere dagen.
Hier in Duitsland doet de kraamzorg alleen maar de 'leuke' dingen. Geen echte hulp dus, alleen maar tips geven bij bv, evtl helpen bij badje of verschonen, buik aftasten.
en 3 dagen in het ziekenhuis lig je ook standaard eigenlijk, na een doodnormale bevalling :roll:
Polonaise: Oh joh jij woont in Duitsland. Hoe is het leven daar?

Amereeh Ja echt wat een vieze kinderen toch he... die vuilnisbak is ook zo interessant en het was echt in een split second gebeurd... je moet echt ogen in je rug hebben met die dreumesen. En ik produceer nogal ondernemende kinderen :worship:
Ik zat best wel in de stress, omdat je er flink ziek van kan worden, maar tot op heden heeft ze geen last.
Schoenzolen.... :-9 .
Vervelend dat je nog moe en misselijk bent, zal wel snel overgaan nu.

Wij gaan morgen samen weekendje weg. :cheer:
Echt zin in, even niks moeten..
Ben er ook wel aan toe na een paar nachten wakkere kinderen die in hun bed plassen enzo. :O

Verder eet ik echt de hele dag door, dit gaat niet goed komen met de kilo`s.. eet gewoon zes boterhammen per dag en nog meer extra dingen. Als ik niet eet dan word ik heel erg misselijk en flauw.
o jekkes amereeh, schoenzolen!! o o die kids toch. Ze bedenken de vieste dingen
wel vervelend dat je nog steeds misselijk bent... na 16 wkn is het meestal wel echt minder, dus ik hou nog even hoop voor je!

Wat een onzin eigenlijk he, polonaise, dat je dan 3 dgn in het ziekenhuis ligt. Daar wordt toch ook niemand beter van.

Geniet van je weekendje weg evda! heerlijk even doorslapen!!

barbabella: idd, hoe is het? Al aan je moeder verteld?

@ marilyn, ik denk aan je! :rose:
Dankjewel!
Wij zijn in het hotel gearriveerd.
Zoon moest vanmorgen huilen omdat hij ons ging missen, brak mijn hart wel even.
Maar lijkt nu nergens last van te hebben, net even contact gehad met thuisfront
ah evda dat is idd sneu. Goed dat je even gebeld hebt, anders blijf je met dat laatste beeld op je netvlies zitten. Geniet van jullie vrijheid dit weekend!

Ei is net gesprongen, dus daar zitten we weer. Ik begin wel een beetje een houten kont te krijgen van dit bankje steeds. Bah. Hopelijk nu laatste keer en kunnen we over 2 weken met z'n vijven op vakantie.
Brianne ik duim voor je!

Amereeh wat jammer dat je je nog niet beter voelt..

Evda geniet ervan! Zit je in het buitenland?

Hier in het zuiden van Duitsland is het prima. Ben al 7 jaar weg uit Nederland. Een goede beslissing geweest, geen heimwee. Dropjes mis ik wel soms ;) gelukkig heb ik inmiddels een adres waar ik schoolkrijtjesdrop en zoute visjes kan kopen. De kinderen worden tweetalig opgevoed overigens.
Polonaise: ben je voor de liefde vertrokken? Of woont je familie daar ook? Een dropjesadresje, altijd fijn :) .

Wij zitten in Valkenburg! Limburg.
Super mooi hier! Heerlijk aan het genieten. Lekker uit eten, Maastricht bezocht en wat we ook vooral doen is heeeel veel slapen ;) .. we slapen vaak geen nacht door thuis, aardig wat schade in te halen.
Heee Polonaise ineens gaat er een lichtje branden en weet ik wie je bent :-)
Hier alles goed. 34 weken zwanger ik ben nu met zwangerschapsverlof gegaan dus ik kan gaan aftellen. Merk dat ik stukken relaxter ben dan vorige keren. Buik begint wel echt in de weg te gaan zitten.
leuk polonaise, duitsland! en ik las laatst dat tweetalige kinderen gemiddeld een hoger IQ hebben:) naast dat het sowieso een voordeel is denk ik:)

Veel plezier evda, het klinkt als het perfecte weekend!

jeetje labello, wat gaat dat hard, al met verlof! dat is iets waar ik tot nu toe alleen maar van kan dromen haha;) Is verder alles gereed, of heb je nog wat plannen ter voorbereiding op de baby? Naam en geboortekaartje al gereed:)?
We zijn nog aan het verbouwen thuis maar als het goed is ronden we dat in de komende 2 weken af. Mijn (nu nog) jongste dochter is bij haar zus op de kamer gaan slapen al ruim een jaar geleden omdat ze dat allebei graag wilden. De babykamer is dus nog beschikbaar wil nog wel even wat dingentjes ophangen/neerzetten, alles wassen en ik ben nu op internet aan het zoeken naar een co-sleeper.
Naam zijn we nog niet uit we hebben een shortlist van 3 en hebben besloten last minute maar te beslissen al is nu best een tijdje 1 naam favoriet bij ons.
Wacht.. Labello..
Recht voor z'n raap en twee klimmende/dansende aapjes thuis ?! Dan weet ik het ook :biggrin:

Evda ben verhuisd vanwege de liefde.. Slaap lekker daar in Limburg!
Whahaha kennen jullie elkaar persoonlijk?
Apart!!
Wij zijn Weer thuis, heerlijk bij mijn kindjes ..
Klopt polonaise :biggrin: :hello:
hoi allemaal!
iedereen een goed weekend gehad?

Hoe was je weekend @Evda? Het klonk echt heerlijk! Je was ook vast weer blij om thuis te zijn :-)
Ga jij eigenlijk de NIPT nog doen?

@Brianna..zit je lekker comfortabel op het bankje? Wanneer is je NOD? Ik ga hard voor je duimen hoor.

@Labello heerlijk verlof! Neem nog even lekker je rust straks! Weten jullie wat je krijgen? (of ben ik dit vergeten?)
Over een co-sleeper denk ik ook na. Ook al twijfel ik nog wel over het geven van borstvoeding. (meer omdat man dit onzin vindt...kleine zucht, hij is verder heel lief)

@Polonaise wow 3 dagen ziekenhuis. Streng protocol ha ha. Hoeveel uur kraamhulp krijg je dan? Vast dan niet zoveel als in NL?

hier probeer ik een beetje zen te blijven. Er is een hoop onrust op mijn werk dus ik probeer me een beetje te richten op de babykamer ter afleiding.
Amereeh : wat vervelend onrust op je werk! Hopelijk kom je de werkdagen nog wel beetje leuk door.
Begin je verder al wat fitter te worden?
Het was ook echt even relaxed het weekend weg, maar ben ook weer heel blij om thuis bij de kindjes te zijn.
Wij gaan geen NIPT of combinatie test doen. Bij de andere kinderen ook niet gedaan.

Ik hoop dat het goed gaat met Marilyn.
anoniem_299875 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 20:47
5.85% gewijzigd
spannend labello, met de naam, om het zo open te laten:) Wel heerlijk als het verbouwen straks achter de rug is, dat lijkt me irritant als je zo hoogzwanger bent.

Wat betreft een cosleeper: wij hebben er 1 (maar uitgeleend, anders had je 'm zo mogen lenen labello;)). Bij de tweede aangeschaft en ik vond het echt top. Echt een aanrader. Hij heeft er maar een week of 6 gebruik van gemaakt, daarna afwisselend in cosleeper en wieg en vanaf week of 10 in z'n wieg. Maar toch had ik m niet willen missen, het is zo fijn voor die eerste weken. dat je ook een beetje naast/tegen de baby aan kunt liggen zonder dat je 'm bij je in bed hoeft te nemen. En makkelijk bij je halen en weer terug leggen zonder op te hoeven staan. En op marktplaats zijn ze prima betaalbaar en makkelijk door te verkopen.

super grappig polonaise en labello dat jullie elkaar kennen:)

vervelend amereeh die onrust op je werk. Bij ons ook, al een tijdje onenigheid met een collega, donderdag gaan we proberen het als team uit te praten. Gedoe is dat he. Weet niet of jij dat ook hebt, maar ik denk er dan thuis toch ook nog vaak aan.

Ik zit idd op het bankje. Ik denk zaterdag 23 sept NOD... lekker lang nog. Maar dus behoorlijk druk met werk en vakantie voorbereiden dus denk dat de tijd snel zal gaan.
We houden ons dus nog steeds aan een beleid van '1 of 2 dagen voor eisprong seksen' en dan daarna niet meer, ivm kans op een meisje. Ik weet het, verklaar ons voor gek;) maar we willen het graag nog 2-3 mnd op deze manier proberen. Maar je snapt ws wel dat dit een lekker rationeel besluit is, terwijl ik gevoelsmatig gewoon NU wil zwanger zijn. Deze ronde kwam m'n eisprong bovendien later dan verwacht, dus eigenlijk heb ik er weer weinig vertrouwen in. Nou goed, niet zeuren, we zitten weer op het bankje en alle kansen liggen nog open, dus we zullen zien.
wat vervelend evda die misselijkheid! had je dat bij de andere kids ook en ging het toen wel over? wanneer had je nou die echo?

ik denk ook aan Marilyn. Denk dat het in dit geval helaas niet 'geen bericht goed bericht' is... pff... Hoop dat je nog een keer laat weten hoe het met je gaat en voor nu wens ik je vooral veel sterkte. Dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven