Wat eet je op dit moment? Deel 14

09-09-2017 18:49 3002 berichten
Aangezien we nog lang niet uitgepraat zijn over wat we op dit moment eten, hierbij een nieuw topic. Iedereen is welkom bij dit gezellige topic!
Hier kun je het oude topic (deel 13) vinden. eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-13/l ... #p27530178
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-09-2017 19:54
Reden: Volgorde veranderd i.v.m. leesbaarheid
26.01% gewijzigd
Laat ik het zo zeggen: het inspireert me niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties! Mijn eigen haarkleur is heel donkerbruin, tegen het zwarte aan. Vroeger toen ik klein was had ik echt pikzwart haar. Ga jij het nog opnieuw verven Jejoue omdat je het te donker vindt?

Daremanda, die bar le duc granny smith is echt zo heerlijk, is mijn favoriet. Veel plezier vanmiddag.

Jij ook bedankt voor je reactie MIcchan!!
Nee, hoor. Ik ga het een tijdje met anti-roos wassen. Het is nu echt bruin en je kunt zien dat het geverfd is. Door het "goud" dat er door zit. En het maakt bleek.
Soit.
Vroeger was ik ook heel donker.
Als ik zin heb ga ik er een stuk afknippen. Dat lukt de ene keer beter dan de andere keer.

Als de keukenvloer droog is ga ik thee zetten.
Wat jammer Jejoue, heb jij lang haar? Als je er een stuk vanaf knipt mag je dat stuk naar mij sturen, plak ik het er bij mij wel aan ;-D
Raspberry munt thee. En ik ga zo een kleurplaat uitzoeken.

:hello: naar alle nieuwelingen, welkom!
Ik was jullie kwijt :) Happy new topic allemaal.

Crematie was prachtig! Met hardcore muziek,klappen,fluiten,lachen en de menige tranen.Denk dat ze dat bij het crematorium nog niet vaak hebben meegemaakt zo.
Bedankt voor jullie sterktewensen,heeft me goed gedaan.

Vanavond eten we wraps met kip,sla,tomaat,komkommer,paprika en rode ui.
Vanaf morgen weer gezond,door het overlijden had ik weinig inspiratie.
Je wraps klinken lekker Coetje! En volgens mij nog best gezond.

Hier groene thee kokos.
Fijn dat het een mooi afscheid was Coetje, de wraps klinken heerlijk. Fijn dat jij er ook weer bij bent :hug:

Ik heb net een fruitsalade van tropisch fruit gegeten, maar heb eigenlijk zin in een flink stuk cake.

Wasmachine staat aan, eindelijk en heb mijn telefoon eens goed opgeruimd. Het geheugen zat echt vol en heb veel ruimte nodig omdat ik binnenkort dus weer op fotofietstocht ga. Heb veel foto's verwijderd maar dat geeft niets, heb toch alles op de laptop en op fb staan.
Fijn dat je weer lekker kunt fietsen Blue!

Kinderen hebben wraps op en ik vond nog wat prei, champignons en spekjes die op moesten dus daar een quiche achtig iets van in elkaar geflanst.
Goedemorgen,

Vanochtend moest ik nuchter bloed laten prikken dus zit nu aan mijn ontbijt.
2 wasa vezelrijck crackers met gekookt eitje en een kop koffie.
Verder staat er vandaag strijken op het programma en ouderavond jongste.
Hier ontbeten met harde broodjes filet americain. Straks sporten, absoluut geen zin maar ben er daarna wel tot vrijdag weer vanaf. En het geld van de energie is er ook nog niet, ik hoop dat het snel komt. Blij als ik straks lekker gedoucht ben en fatsoenlijk aangekleed, maar dat moet helaas wachten tot na het sporten.
Hiet ontbeten met yoghurt met havermout en een peer.
Ik heb het bed al verschoond, avondeten voorbereid (zuurkoolschotel, stond eigenlijk gister op het programma maar mijn ouders trakteerde op sushi/noodles)
zo even de was ophangen en konijnenvoer kopen.
Soo, hee, haar geknipt en was niet zo'n succes. Rechts wat te lang, toen links wat te lang en zo ging er een beetje teveel af.
Maar ik maak het wel wat rommelig, met een haarspeld ofzo. En morgen na het douchen, als het nat is, even bijpunten.

Gisteren had ik kabeljauw, met ovenfrites en wortels in kokosmelk/kruidensaus.
En nu wat besjes.
Heb je het zelf geknipt Jejoue?

Sporten weer overleefd Blue?
Ik ga morgen weer zwemmen.Heb vandaag wel uur gefietst in die stomme wind.Auto deed het niet dus kon niet anders.

Vanavond eten de kinderen aardappels,bloemkool en filetlapje.
Voor mezelf maak ik een spinazie fetaquiche(koolhydraatarm)
Wil er toch nog wat kilo's af.
Wat jammer Jejoue dat het niet zo goed gelukt is.

Ik ben net lekker fris gedoucht en ruik weer heerlijk, echt even een boost. Fatsoenlijke kleren aan, opgemaakt, geparfumeerd en sieraden om. Vies sportpak meteen in de wasmand gegooid.

Binnenkort mag ik in ieder geval 1 dag in de week al vroeg in de ochtend komen en dat vind ik fijn, dan breekt het niet meer zo de hele dag en zit ik er niet de hele dag tegenaan te hikken dus dat is wel ideaal op zich.

Heb twee extra been-oefeningen en extra arm-oefening erbij gedaan. Een uur geleden was ik nog flink bezig. Echt ideaal maar twee minuten fietsen, zo dichtbij is het. En o wat een genot dat ik weer met twee handen kan typen.

Even bijkomen met een energy sf nu. En even bedenken wat we vanavond doen eten.
Wat knap Coetje dat je bezig bent met afvallen. En zwemmen :heart:
Kan de auto snel gemaakt worden?
Ziezo, laptoptafeltje weer schoon. Vanavond eten we krieltjes, sla en vis. Ik ga straks nog even naar de Lidl voor drinken en chocoladerozijnen, die vind ik daar het lekkerst en zijn ook niet zo duur als bij de AH, daar fiets ik graag even voor. Heb er een blikje sinas zero bij gepakt.
Nee duurt even voor hij gemaakt kan worden.Het is een oldtimer dus onderdelen moeten besteld worden.
Buuf gaat deze week grote boodschappen met mij doen dus dat probleem is ook opgelost.
Verder heb ik geen afspraken ver weg dus is het geen ramp dat ik geen auto heb.

Wat voor vis eten jullie?
Nu koffie
Geen fijn weer om te fietsen, Coetje!
Vind het altijd knap, dat je verschillende maaltijden tegelijk klaarmaakt.

Je bent helemaal een sportvrouw geworden, Blue_lagoon. Leuk.

Vanavond iets met rijst. Want maag niet helemaal oké.
Lief van buurvrouw, Coetje :heart:
Grote boodschappen zijn inderdaad fijn om met de auto te doen. En wij eten Viscuisine.

Thanks, Jejoue :heart: en beterschap met je maag! Hopelijk voel je je snel wat beter.

Net terug van de Lidl, was met een kwartiertje heen en weer. Heb voor mij een grote fles sinas zero en twee zakjes chocoladerozijnen :heart: die van de Lidl zijn zo lekker!! En ben even heerlijk uitgewaaid. Vond het met 17 graden te warm voor een jas maar was wel heel blij met mijn mooie vestje. Twee jaar geleden gekocht en nog steeds heel blij mee. Hij is zwart, aansluitend en met een zwarte nepbontkraag.

Vanavond VI en Spoorloos kijken.
Ik had voor vriend zuurkoolschotel gemaakt, maar hij voelt zich niet zo lekker, dus dat staat er nog.
Ik had ook niet echt honger dus heb alleen de vleesvervanger op. De broccoli ben ik wel aan het koken want daar maak ik nu maar soep van voor morgen.
Kinderen hebben mijn quiche bijna helemaal opgegeten :proud:
Nu wel bloemkool over.

Jejoue,ik kook graag dus vind het niet erg om verschillende dingen te maken.
Beterschap met je maag!
Nohutlu Pilav (rijst met kikkererwten)
Op zijn Turks, riijst dus wassen, bakken in olie,roomboter,kruiden.
Dan slowcooken.

EikenbladSalade, sla,gekookt eitje, cherry tomaatjes, komkommer, Elstar appel, en feta van appetina met zongedreugde lekkere meuk.
Honing/mosterddressing.

(Slasaus is uitverkocht, fipronil, eieren in overvloed) hallo jumpo.

Slavinken, voor man met champignonsaus.

Nom nom nom :idee:
Croma is een een Bitch.
Klinkt lekker Salute

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven