Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Xen, thnx! Je hebt ook wel gelijk wb zijn eerlijkheid. Maar de acceptatiefase komt nog niet echt op gang. En nee, nog geen telefoontje van de oude man! (Was goed voor mn ego, maar wat moet ik met een kerel die zoveel ouder is dan ik?)
doorschuiven naar mij bijvoorbeeld
Nou Xen, ik heb zn nummer wel voor je
Worden er hier nu ook al dates en potentieele kandidaten uitgewisseld??

Hey Xen, zo te horen heb je een leuke avond gehad! Leuke setjes van MD hè? Heb zelf ook een setje, en toch als ik het draag en heb een wat bloter shirtje aan waarbij je het setje wat meer ziet (de bandjes), wat natuurlijk ook een beetje het idee er van is, voel ik me toch een beetje onwennig... heb jij dat ook? Al vind ik het wel erg mooie en fijne setjes.

Ingel hoe is het met je hoofdpijn?
Wat een rust hier...
Ja, blijkbaar wil Xen dat nummer toch niet
LM ik wou precies zelfde zeggen...wat een zondagsrust hier!

Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd (was afgelopen dinsdag jarig)...samen met mijn tweelingzus (in irl heb ik echt twinsis en hier is het Xenia

Ik wilde het eigenlijk voorbij laten gaan dit jaar maar mijn zus wilde het toch vieren met de familie. Ik ben net thuis.

Hoe gaat met iedereen? Lekker aan relaxen allemaal?
Doe eens even reclame dan Pop, wat is er zo leuk aan hem?
*Loekie verschijnt in beeld, doet iets doms en gaat weer weg. Het publiek lacht*

Deze leuke zelfstandige man van 44, met een aanstekelijke glimlach en een gevoel voor humor is iemand die een eigen woonruimte bezit, in het bezit is van leuke collega's en er zo'n 8 jaar jonger uitziet. Hij geeft comlimentjes, die niet te zoet zijn, is geinteresseerd in het leven van de ander, is niet zuinig en prima vermaak op een avondje uit!

*loekie hobbelt weer door het beeld*
mn tweelingzusje was jarig! HARTELIJK GEFELICITEERD!

(f)
Joh Pop Loekie, is de mannelijke versie van mij! Kun je dat nummer nog even tot 1 maart bewaren, mits je er zelf dan nog geen gebruik van hebt gemaakt natuurlijk?
Halloooooooooooooo!! Ik ben er weer! Heb intussen ook weer bijgelezen!

@Pop: Als ik eerlijk bent klint die man niet echt verkeerd..jammer dat ie al zo oud is..

@LM: Fijn dat je weer een beetje opknapt! Rustig aan een een dikke

@Ingel: Jammer dat je niet boven de tandarts kan komen wonen..Ik duim dat het andere huis wat wordt. En wat een leuke jurk had je aan!

@TP: Ik vind dat je goed bezig bent wat betreft de kwestie V. Ik zou er persoonlijk een beetje klaar mee zijn..maar ik begrijp dat je maandag wil afwachten!

@Xen: Jammer dat de film zo tegenviel...maar volgens mij heb je toch een hele leuke avond gehad! Hoe is het met de smsjes van GG? of was het nou GL?

@Erykah: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Was het een leuk feestje???

En Miran, WM, MP en alle mannen..hoe is het met jullie????

Feestje bij mijn ouders was gezellig! Veel openhartige gesprekken gehad met mijn tante..over onder andere haar puberdochter en andere zaken..wel onder invloed van wat wijn

Vanmiddag ben ik weer thuis gekomen en ik voel me behoorlijk down. Weer zo'n ontzettend gevoel van eenzaamheid wat me soms kan overvallen. Ik ben lekker onder een dekentje op de bank gaan liggen en ben weeeeeeer in slaap gevallen *bloos*

Daarna de film "the boy in the striped pyjamas"gekeken. Mooi, maar de film haalt het niet bij het boek.

Ik heb toch ook wel een beetje zenuwen voor morgen, omdat ex-schoonzus komt. Ik waardeer jullie bezorgdheid Xen en TP over het wel of niet aankunnen van dit bezoek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Ben wel weer veeeeeel meer met mijn ex bezig en daar baal ik van. Heb besloten dat ik het gesprek dicht bij mezelf ga houden en niet te veel over ex ga praten met haar..Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen...

Het is trouwens wel een heerlijk gevoel dat ik vakantie heb en morgen niet om 6 uur op hoef.. ;-P
[quote]Indi schreef op 15 februari 2009 @ 21:35:

@Pop: Als ik eerlijk bent klint die man niet echt verkeerd..jammer dat ie al zo oud is

oh sorry xen..voor mij natuurlijk he
Hey Indi! Klinkt als een leuk weekend! Heb je die film in de bios gezien? ik zag m paar weken geleden en vond m zo-zo, gewoon raar dat Duitsers Engels spreken, maar het einde was wel shocking...

Jij kunt t morgen wel dicht bij jezelf houden, maar zou je schoonzus daar rekening mee houden? Je kunt natuurlijk wel aangeven dat je t liever niet over je ex hebt...
Nee..ik heb de film thuis gekeken..Je zou het boek ook eens moeten lezen, dat is veel mooier vind ik...

Ik hoop dat ze daar rekening mee houdt. Ik wil haar in ieder geval duidelijk maken dat ik nog niet weet hoe dit allemaal gaat lopen. Misschien vind ik het helemaal niks morgen en dan blijft het bij 1 keer...
maar volgens mij is het boek alleen in de filmeditie verkrijgbaar of niet?
Ja het is de filmeditie, maar toch is het verhaal heel anders..Het is echt vanuit het kind geschreven..heel mooi vind ik..
Zal ik het je opsturen??
Dank voor de felicitaties!

Pop....jij moet je strijdplan toch maar eens wat nader uitleggen. En leuk die man voor Xenia....ik zeg EEN BLINDDATE organiseren!!! :-)

Wat is jouw leeftijdsgrens Xen?

Indi....dat verwerken van je verbroken relatie heeft echt tijd nodig he? Soms gaat het goed en soms val je weer even terug.

Gaat echt met ups en downs
ja, Erykah..het heeft heel veel tijd nodig..soms wil ik wel eens dat ik er overheen ben, maar dat is helaas nog niet zo..

Misschien zou het goed zijn als ik me eens op andere mannen ga richten...wellicht helpt het..
Dat is lief Indi, maar bladerde het boek door in boekhandel deze week en t sprak me niet echt aan, maar dank je wel voor t aanbod!

Ahum, nou 45 is wel de bovengrens, heb meer een klik met jongere mannen (heb de ondergrens van 20 wel verhoogd naar 35 nu hoor

Hoe oud ben jij geworden, Erykah? ......vraag ik mn twinsis..
Ik ben 38 geworden! Maar zou je niet zeggen hoor hahaha.....

Die man van Pop is 44 dus kan nog net toch?

Ja 20 is dan toch echt te jong he (maar soms wel lekker )
Dat is goed hoor, Xen. Iedereen heeft een andere smaak qua boeken..maar het aanbod blijft staan hoor Mocht je nog willen.

Ik heb eigenlijk nooit nagedacht over een onder- en bovengrens...

Mijn vorige vriend was even oud..
Indi, waarom ga je niet wat actiever worden op de datingsites? Daar sta je toch al op?

Net na mn berichtje, dacht ik al aan 38....goed onthouden dus.

Idd, smakelijke hapjes hoor die twintigers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven