VRLK

zondag 15 februari 2009 om 16:20

zondag 15 februari 2009 om 19:32
Zo huis is aan kant (hulp komt morgen), kinderen liggen er in (mochten klassieker zien) en het theewater staat op. Kunnen GW en ik zo de opgenomen 'Wie is.. de mol?' gaan kijken.
Een behandeling bij HvS wil ik wel! Zal eens even gaan kijken in de snoepwinkel Kijken jullie er ook al zo naar uit?
Nu thee inschenken en lekker op de bank.
Een behandeling bij HvS wil ik wel! Zal eens even gaan kijken in de snoepwinkel Kijken jullie er ook al zo naar uit?
Nu thee inschenken en lekker op de bank.

zondag 15 februari 2009 om 20:53
Die stenen zijn heel warm en glad, daar ging ze dan mee over mijn kuiten ofzo (met lekker veul olie) en dan legde ze, als ze ietsje koeler werden op bepaalde plekken (knieholten, stuitje, in mijn handen, e.d.) en masseerde ze verder. Ik vond het heerlijk, vooral in de winter is al dat warm erg prettig.

zondag 15 februari 2009 om 21:36
Wat lekker cryptisch weer Pammie
Hotstone gebeuren klinkt goed! Maar moet je dat nou reserveren of kunnen we dat ter plekke beslissen? Stel dat je zaterdagochtend om 10u met de hete stenen-mevrouw hebt afgesproken en het is de avond ervoor wel heel erg laat geworden, dan is dat ook weer een beetje jammer
Hotstone gebeuren klinkt goed! Maar moet je dat nou reserveren of kunnen we dat ter plekke beslissen? Stel dat je zaterdagochtend om 10u met de hete stenen-mevrouw hebt afgesproken en het is de avond ervoor wel heel erg laat geworden, dan is dat ook weer een beetje jammer
zondag 15 februari 2009 om 21:45
zondag 15 februari 2009 om 21:46
Trouwens, als ik besluit mee te gaan (wat ik wel denk) Zal ik dan de boodschappen halen en rest van het geld in de huishoudpot storten?
Vandaag lekker gezwommen met de kinderen en kinderkleren uitgezocht. Dus maatje 50/56 ligt alweer klaar in jongens en meidenvariant.
Wind, in welke maat zit Bries nu? Zeefje heeft echt een groeispurt gemaakt en draagt nu al maat 80/86
Vandaag lekker gezwommen met de kinderen en kinderkleren uitgezocht. Dus maatje 50/56 ligt alweer klaar in jongens en meidenvariant.
Wind, in welke maat zit Bries nu? Zeefje heeft echt een groeispurt gemaakt en draagt nu al maat 80/86
zondag 15 februari 2009 om 21:54
whahahaha, ik vond Zeefje dus al heel erg groot!
Ja dat is zeker handig en hier geen voorgevoel.
Wel maf, want met een beetje mazzel weten we over 6 weken wat het gaat worden. Ik ben benieuwd!
Ook geen voorkeur voor geslacht eigenlijk. Qua praktisch is een jongen handig, want we hebben hier kleertjes van augustus
En voor samenstelling van gezin ook leuk natuurlijk.
Maar ja, die meiden en meidendingen zijn ook weer heel leuk.
Ach, als het maar een lief kindje is
Ja dat is zeker handig en hier geen voorgevoel.
Wel maf, want met een beetje mazzel weten we over 6 weken wat het gaat worden. Ik ben benieuwd!
Ook geen voorkeur voor geslacht eigenlijk. Qua praktisch is een jongen handig, want we hebben hier kleertjes van augustus
En voor samenstelling van gezin ook leuk natuurlijk.
Maar ja, die meiden en meidendingen zijn ook weer heel leuk.
Ach, als het maar een lief kindje is
zondag 15 februari 2009 om 21:56

zondag 15 februari 2009 om 21:58
zondag 15 februari 2009 om 21:59
Nano idem Wind, al beginnen shirts in maat 86 wel erg krap aan te worden. Broeken kunnen nog wel prima in 86. 't Is een beetje een Jerommeke
Echt heel leuk Ely, als je toch meegaat! Ja, boodschappen enz. moeten we ook nog wat over afspreken. Gaan we koken of gaan we ergens wat eten bv, dat soort dingen. Ik krijg er ook steeds meer zin in! Lekker even alleen maar op jezelf letten en door kunnen slapen 's nachts
Echt heel leuk Ely, als je toch meegaat! Ja, boodschappen enz. moeten we ook nog wat over afspreken. Gaan we koken of gaan we ergens wat eten bv, dat soort dingen. Ik krijg er ook steeds meer zin in! Lekker even alleen maar op jezelf letten en door kunnen slapen 's nachts
zondag 15 februari 2009 om 22:43
O ja Mormel was hier ook bij CB donderdag en alles was prima. Hij was wel een kilo zwaarder dan gedacht dus zit nu op 16 kilo. APK gekeurd weer dus.
Ely, ga je het weer met ons delen als je de echo hebt gehad? Kunnen we weer met je meedenken over namen
BTW vroegah mag je misschien een bolletje zijn geweest, dat is nu allang niet meer!
Verder vandaag naar verjaardag geweest en nu hebben de mannen vrijdag afgesproken om te gaan stappen en de meiden zondag high tea-en. Eerlijk verdeeld he? NOT, maar 1 is aan de bv en ander aan de hormonen dus even geen drank orgie voor ons.
Ely, ga je het weer met ons delen als je de echo hebt gehad? Kunnen we weer met je meedenken over namen

Verder vandaag naar verjaardag geweest en nu hebben de mannen vrijdag afgesproken om te gaan stappen en de meiden zondag high tea-en. Eerlijk verdeeld he? NOT, maar 1 is aan de bv en ander aan de hormonen dus even geen drank orgie voor ons.