Ik mis HEM. Geen persoon.

10-09-2017 15:09 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een bericht waarbij ik vraag om jullie advies. Sinds een aantal maanden is de relatie tussen mij en mijn ex-vriend uit. Niet omdat het niet liep, we waren juist gek op elkaar. We dachten dat het beter zou zijn voor ons allebei! Het gesprek over onze relatie ging ik zelf aan... eigenlijk niet met het idee het uit te maken, maar om dichter tot elkaar te komen. Hij hakte de knoop door en maakte het uit. We zijn allebei erg verdrietig geweest. Hij wil vriendschap op bijna het wanhopige af. Als ik tegen hem zeg dat vriendschap voor mij niet werkt dan schrikt hij en hij blijft wanhopig vragen of hij langs mag komen als vrienden... maar omdat ik veel gevoel voor hem heb, denk ik dat een vriendschap samen niet verstandig is. Echter zit ik er heel erg mee dat nu mijn verdriet grotendeels over is, ik hem ontzettend mis. Eigenlijk meer dan tijdens mijn verdriet. En daarmee weet ik zeker dat het geen gemis van iemand is.... maar van hem. De manier waarop hij de dingen doet en hem om mij heen mis ik. Voor wie ik ben als ik met hem ben. We waren elkaars aller beste vrienden en ook dat ben ik nu kwijt. Wellicht is het voor ons allebei het beste dat onze wegen zijn gescheiden... maar niemand lijkt zo goed bij mij te matchen als mijn ex. We hebben zoveel gezamenlijke interesses en alle mannen die ik nu ontmoet matchen dan misschien wel meer bij mijn toekomstperspectief, maar ik heb totaal geen raakvlakken met hun qua interesses. Wat moet ik met deze mis gevoelens? Hoe meer afleiding ik zoek en hoe meer ik date met andere mannen, des te groter wordt mijn verlangen naar mijn ex. Als ik hem dit app reageert hij niet...
Herkenbaar...
Je bent nog niet over hem heen. Dat heeft tijd nodig.
Geen contact werkt het beste. Helaas. Hoe moeilijk dat ook is.

Of jullie moeten BEIDEN besluiten om de relatie nog een kans te geven.
je verdriet is over maar je mist hem?
kijk nog eens goed naar jezelf
Waarom is het uit gegaan?
Als je echt gek op elkaar bent maak je het niet uit.
Ben jij niet AnoniemNavy93, die net de OP heeft verwijderd? Want het lijkt me hetzelfde verhaal.
S-Meds schreef:
10-09-2017 15:16
je verdriet is over maar je mist hem?
kijk nog eens goed naar jezelf
Ik huil er niet meer om en voel me verder wel weer goed. Ik blijf hem alleen missen.
thankyouforthedays schreef:
10-09-2017 15:33
Ben jij niet AnoniemNavy93, die net de OP heeft verwijderd? Want het lijkt me hetzelfde verhaal.
Nee?
93Anoniem schreef:
10-09-2017 15:43
Nee?
Oh oke. Je bent alleen een net nieuwe forummer, met bijna precies dezelfde username, en met praktisch hetzelfde verhaal, vijf minuten nadat de originele post is verwijderd. Wat een toeval!
Sheep12 schreef:
10-09-2017 15:23
Waarom is het uit gegaan?
We zagen de toekomst anders voor ogen. Daarover hadden we al veel gepraat, maar de visies kwamen niet bijeen.
Fee-de-Goede schreef:
10-09-2017 15:28
Als je echt gek op elkaar bent maak je het niet uit.
Soms wel.... als het een volwassen besluit is en je samen inziet dat een toekomst samen niet werkt.
thankyouforthedays schreef:
10-09-2017 15:45
Oh oke. Je bent alleen een net nieuwe forummer, met bijna precies dezelfde username, en met praktisch hetzelfde verhaal, vijf minuten nadat de originele post is verwijderd. Wat een toeval!
Haha, dat is wel toevallig inderdaad!
stop maar eens even met daten en appen met je ex. Ga het eens leuk leren hebben met jezelf
S-Meds schreef:
10-09-2017 15:59
stop maar eens even met daten en appen met je ex. Ga het eens leuk leren hebben met jezelf

Ik date en app juist niet met hem. Heb hem alleen geappt dat ik hem echt mis. Verder is er geen contact. Juist niet. Ja... soms appt hij dat hij echt zo graag vriendschap wil. Daar reageer ik dsn op dat het niet werkt. Maar dit is niet dagelijks. Inmiddels al 2 weken geen contact.
Ik snap dit niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Maar zijn die toekomstvisies echt totaal onverenigbaar? Als in, 1 wil kinderen, ander niet? Zoiets?
Dan zul je echt nog langer moeten afkicken.
93Anoniem schreef:
10-09-2017 16:10
Ik date en app juist niet met hem. Heb hem alleen geappt dat ik hem echt mis. Verder is er geen contact. Juist niet. Ja... soms appt hij dat hij echt zo graag vriendschap wil. Daar reageer ik dsn op dat het niet werkt. Maar dit is niet dagelijks. Inmiddels al 2 weken geen contact.
je appt dus wel en je zeg in je OP dat je met andere mannen date
Wat verdrietig om te horen dat het zo is gelopen.
Jullie matchen zo enorm en toch kan er geen relatie bestaan. Wel vanuit jouw kant maar dus niet vanuit zijn kant.
Jij wil een relatie, hij wil vriendschap. Wat is dat een moeilijke situatie 93.
En zoals je al zei is vriendschap hebben voor jou geen goeie op dit moment want jij voelt veel te veel voor hem.
Hier even een :hug:

Je vraagt wat je moet met deze misgevoelens. Ik denk puur dat die gevoelens eruit moeten komen en helemaal gevoeld moeten worden. Want het is pas net gebeurt en het is nog rauw.
Laat ze bestaan. Zoek niet koste wat kost afleiding, ga niet als een gek daten met anderen maar ga ook in op je misgevoelens. Hoe rottig en pijnlijk het ook kan zijn.
Voel je frustratie, het even geen kant op kunnen. Zo kom je er sneller doorheen en ga je je beter voelen.
Waarom maak je zoiets moois uit dan?
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Wat voor onoverkomelijk verschil is er dan in toekomstvisie? Dat vraag ik me af omdat jullie zo goed matchen verder!
Jufjoke schreef:
10-09-2017 18:38
Maar zijn die toekomstvisies echt totaal onverenigbaar? Als in, 1 wil kinderen, ander niet? Zoiets?
Dan zul je echt nog langer moeten afkicken.
Ik wil huisje boompje beestje binnen nu en 5 jaar en hij wil in ieder geval nog 5 jaar lang leve de lol
Wc-pot schreef:
11-09-2017 08:37
Waarom maak je zoiets moois uit dan?
Ik wil over 5 jaar wel huisje boompje beestje. Stabiliteit. Hij wil nog veel langer doorleven zoals we het nu doen: veel op vakantie en vaak uiteten. Lang leven de lol. Wil ik ook wel, maar wel een huis kopen en kinderen.
Hoe oud zijn jullie? En hoe lang hebben jullie een relatie gehad?

En kleine quote: "Hoe meer afleiding ik zoek en hoe meer ik date met andere mannen, des te groter wordt mijn verlangen naar mijn ex. Als ik hem dit app reageert hij niet..."

Dat zou ik ook niet doen
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Rare topictitel.
Hightower schreef:
11-09-2017 10:54
Hoe oud zijn jullie? En hoe lang hebben jullie een relatie gehad?

En kleine quote: "Hoe meer afleiding ik zoek en hoe meer ik date met andere mannen, des te groter wordt mijn verlangen naar mijn ex. Als ik hem dit app reageert hij niet..."

Dat zou ik ook niet doen
25 en 28... we hadden 3 jaar een relatie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven