Ik mis HEM. Geen persoon.
zondag 10 september 2017 om 15:09
Hier een bericht waarbij ik vraag om jullie advies. Sinds een aantal maanden is de relatie tussen mij en mijn ex-vriend uit. Niet omdat het niet liep, we waren juist gek op elkaar. We dachten dat het beter zou zijn voor ons allebei! Het gesprek over onze relatie ging ik zelf aan... eigenlijk niet met het idee het uit te maken, maar om dichter tot elkaar te komen. Hij hakte de knoop door en maakte het uit. We zijn allebei erg verdrietig geweest. Hij wil vriendschap op bijna het wanhopige af. Als ik tegen hem zeg dat vriendschap voor mij niet werkt dan schrikt hij en hij blijft wanhopig vragen of hij langs mag komen als vrienden... maar omdat ik veel gevoel voor hem heb, denk ik dat een vriendschap samen niet verstandig is. Echter zit ik er heel erg mee dat nu mijn verdriet grotendeels over is, ik hem ontzettend mis. Eigenlijk meer dan tijdens mijn verdriet. En daarmee weet ik zeker dat het geen gemis van iemand is.... maar van hem. De manier waarop hij de dingen doet en hem om mij heen mis ik. Voor wie ik ben als ik met hem ben. We waren elkaars aller beste vrienden en ook dat ben ik nu kwijt. Wellicht is het voor ons allebei het beste dat onze wegen zijn gescheiden... maar niemand lijkt zo goed bij mij te matchen als mijn ex. We hebben zoveel gezamenlijke interesses en alle mannen die ik nu ontmoet matchen dan misschien wel meer bij mijn toekomstperspectief, maar ik heb totaal geen raakvlakken met hun qua interesses. Wat moet ik met deze mis gevoelens? Hoe meer afleiding ik zoek en hoe meer ik date met andere mannen, des te groter wordt mijn verlangen naar mijn ex. Als ik hem dit app reageert hij niet...
zondag 10 september 2017 om 15:43
Nee?thankyouforthedays schreef: ↑10-09-2017 15:33Ben jij niet AnoniemNavy93, die net de OP heeft verwijderd? Want het lijkt me hetzelfde verhaal.
zondag 10 september 2017 om 15:46
Soms wel.... als het een volwassen besluit is en je samen inziet dat een toekomst samen niet werkt.
zondag 10 september 2017 om 15:46
Haha, dat is wel toevallig inderdaad!thankyouforthedays schreef: ↑10-09-2017 15:45Oh oke. Je bent alleen een net nieuwe forummer, met bijna precies dezelfde username, en met praktisch hetzelfde verhaal, vijf minuten nadat de originele post is verwijderd. Wat een toeval!
zondag 10 september 2017 om 16:10
Ik date en app juist niet met hem. Heb hem alleen geappt dat ik hem echt mis. Verder is er geen contact. Juist niet. Ja... soms appt hij dat hij echt zo graag vriendschap wil. Daar reageer ik dsn op dat het niet werkt. Maar dit is niet dagelijks. Inmiddels al 2 weken geen contact.
zondag 10 september 2017 om 20:14
je appt dus wel en je zeg in je OP dat je met andere mannen date93Anoniem schreef: ↑10-09-2017 16:10Ik date en app juist niet met hem. Heb hem alleen geappt dat ik hem echt mis. Verder is er geen contact. Juist niet. Ja... soms appt hij dat hij echt zo graag vriendschap wil. Daar reageer ik dsn op dat het niet werkt. Maar dit is niet dagelijks. Inmiddels al 2 weken geen contact.
maandag 11 september 2017 om 06:19
Wat verdrietig om te horen dat het zo is gelopen.
Jullie matchen zo enorm en toch kan er geen relatie bestaan. Wel vanuit jouw kant maar dus niet vanuit zijn kant.
Jij wil een relatie, hij wil vriendschap. Wat is dat een moeilijke situatie 93.
En zoals je al zei is vriendschap hebben voor jou geen goeie op dit moment want jij voelt veel te veel voor hem.
Hier even een
Je vraagt wat je moet met deze misgevoelens. Ik denk puur dat die gevoelens eruit moeten komen en helemaal gevoeld moeten worden. Want het is pas net gebeurt en het is nog rauw.
Laat ze bestaan. Zoek niet koste wat kost afleiding, ga niet als een gek daten met anderen maar ga ook in op je misgevoelens. Hoe rottig en pijnlijk het ook kan zijn.
Voel je frustratie, het even geen kant op kunnen. Zo kom je er sneller doorheen en ga je je beter voelen.
Jullie matchen zo enorm en toch kan er geen relatie bestaan. Wel vanuit jouw kant maar dus niet vanuit zijn kant.
Jij wil een relatie, hij wil vriendschap. Wat is dat een moeilijke situatie 93.
En zoals je al zei is vriendschap hebben voor jou geen goeie op dit moment want jij voelt veel te veel voor hem.
Hier even een
Je vraagt wat je moet met deze misgevoelens. Ik denk puur dat die gevoelens eruit moeten komen en helemaal gevoeld moeten worden. Want het is pas net gebeurt en het is nog rauw.
Laat ze bestaan. Zoek niet koste wat kost afleiding, ga niet als een gek daten met anderen maar ga ook in op je misgevoelens. Hoe rottig en pijnlijk het ook kan zijn.
Voel je frustratie, het even geen kant op kunnen. Zo kom je er sneller doorheen en ga je je beter voelen.
maandag 11 september 2017 om 09:50
maandag 11 september 2017 om 09:52
maandag 11 september 2017 om 10:54
Hoe oud zijn jullie? En hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
En kleine quote: "Hoe meer afleiding ik zoek en hoe meer ik date met andere mannen, des te groter wordt mijn verlangen naar mijn ex. Als ik hem dit app reageert hij niet..."
Dat zou ik ook niet doen
En kleine quote: "Hoe meer afleiding ik zoek en hoe meer ik date met andere mannen, des te groter wordt mijn verlangen naar mijn ex. Als ik hem dit app reageert hij niet..."
Dat zou ik ook niet doen
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
maandag 11 september 2017 om 11:27
25 en 28... we hadden 3 jaar een relatie!Hightower schreef: ↑11-09-2017 10:54Hoe oud zijn jullie? En hoe lang hebben jullie een relatie gehad?
Dat zou ik ook niet doen