Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 september 2017 om 20:45
Ik heb het topic wel gelezen. En met mijn ervaring in uitgeversland dacht ik meteen: ah, commerciële partij legt 'goede' poen neer voor een 'heftig' artikel waar zij dan de helden zijn. 'Advertorial ten voordele van een commerciële partij die meer subsidie binnen wil rijven door hun 'noodzaak van bestaan' aan te tonen over de rug van hun kwetsbare cliënten in een zogezegd artikel. Win-win toch? In elk geval voor de 2 commerciële partijen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 11 september 2017 om 21:02
dit dus! Met een dubbele agenda over de ruggen van slachtoffers!Valt me vies tegen van viva. En al helemaal hoe de reactie was bij tegengas (bedankt, genoeg reacties en slotje)Oudblond schreef: ↑11-09-2017 20:45Ik heb het topic wel gelezen. En met mijn ervaring in uitgeversland dacht ik meteen: ah, commerciële partij legt 'goede' poen neer voor een 'heftig' artikel waar zij dan de helden zijn. 'Advertorial ten voordele van een commerciële partij die meer subsidie binnen wil rijven door hun 'noodzaak van bestaan' aan te tonen over de rug van hun kwetsbare cliënten in een zogezegd artikel. Win-win toch? In elk geval voor de 2 commerciële partijen.
maandag 11 september 2017 om 21:19
maandag 11 september 2017 om 21:36
Dan zie ik toch echt mensen die beschadigd zijn door het leven, of een lichte verstandelijke beperking hebben. Mensen amper uit hun woorden kunnen komen, omdat ze de Nederlandse taal niet machtig zijn.lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:19Echt he?! Krijg dan echt een (hopelijk onterecht) beeld van iemand uit de series van sbs6, fort oranje of probleemwijken.
Wat jij nu noemt is appels met peren vergelijken.
Die zouden niet eens een normaal antwoord kunnen geven, zoals de TO van dat topic doet.
De reacties van sommigen zijn niet echt tactisch. Onbeskoft Ey eeey.
anoniem_264789 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 21:38
14.90% gewijzigd
Croma is een een Bitch.
maandag 11 september 2017 om 21:39
Geen idee
maandag 11 september 2017 om 21:40
maandag 11 september 2017 om 21:40
maandag 11 september 2017 om 21:44
Wat??lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:43Deed mijn zoon ook na een nachtje snuiven en voor ik een maagband kreeg.
Croma is een een Bitch.
maandag 11 september 2017 om 21:44
Heheh wat?!lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:43Deed mijn zoon ook na een nachtje snuiven en voor ik een maagband kreeg.
maandag 11 september 2017 om 21:45
oke dan, klinkt goedlievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:43Deed mijn zoon ook na een nachtje snuiven en voor ik een maagband kreeg.