Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
11-09-2017 14:11
Docenten zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.

En ja, ik zeik over taal.

Topic wat doe jij voor de maatschappij.
Ze zal geen docent Nederlands zijn :hihi:
Ginerva schreef:
11-09-2017 14:53
Het is een oproep van viva zelf op haar eigen foum dus ja het schijnt te moet kunnen. Maar ik denk niet dat er veel reacties komen
Het klinkt als een zeer vrolijke recruiter op haar eerste dag. Eerste score binnen alsof ze je als een wonder zien en gouden bergen beloven in ruil voor jouw zoetsappig misbruik verleden. Lijkt de Privé wel.
Ik heb het serieus gestaft.
Croma is een een Bitch.
Ik kan het topic "wie mis je momenteel op het forum" niet vinden.
Ook al via google geprobeerd, maar dan kom ik bij een ouder topic uit.

Iemand die dat topic wel kan vinden?
MonteCara schreef:
11-09-2017 15:31
Ik kan het topic "wie mis je momenteel op het forum" niet vinden.
Ook al via google geprobeerd, maar dan kom ik bij een ouder topic uit.

Iemand die dat topic wel kan vinden?
overig/wie-mis-jij-op-het-forum-momente ... ges/333801
Croma is een een Bitch.
Ahh, dank je! :D
Solomio schreef:
11-09-2017 06:45
Voor de zekerheid mijn lunchdate afgezegd. :whistle:
Hè jammer, Mir!
het topic Slachtoffer seksueel misbruik gezocht voor integer interview is na tegengas binnen no time gesloten, binnen 2 1/2 uur om precies te zijn. Wegens voldoende reacties binnen gekregen. En bedankt!
Ik heb er een hele vieze nasmaak van!
Solomio schreef:
11-09-2017 06:45
Voor de zekerheid mijn lunchdate afgezegd. :whistle:
Het was met een vrouw hè ;-)
Heb je voor niks afgezegd. :-D
Dit topic ging voor mij al snel over subsidies voor CSG. Over de ruggen van misbruikte vrouwen en kinderen onder de vlag van integere interviews voor het blad VIVA. Voorwaarde was wel dat je hulp gehad moest hebben van het CSG (waar ik door die oproep vandaag pas van hoorde, niet zo gek, het bestaat pas een jaar of 2/3). Na wat snel gegoogle bleek CSG een gesubsidieerde stichting(?). Toen na wat kritische reacties het viva blijkbaar te heet onder de voeten werd is het topic dus gesloten onder het mom van voldoende reacties (jaja, binnen 2 1/2 uur hadden ze dus achter de schermen voldoende reacties gehad van misbruikte vrouwen/mannen om daar het blad mee te kunnen vullen) terwijl er op hun oproep terecht kritisch gereageerd werd. Ben ik de enigste die dit gebeuren een verachtelijk iets vind naar de slachtoffers, lezers en forummers?
anoniem_354090 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 17:29
0.90% gewijzigd
ik vind dat er heel snel conclusies worden getrokken, terwijl je niets weet
Tarlin schreef:
11-09-2017 17:21
Ik denk zomaar dat Solo een lunchdate met een dame had/heeft/heeft gehad :lightbulb:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat weet jij dan wat ik niet weet waarop jij jouw conclusie naar mij toe trekt? Ik kan er zomaar naast zitten natuurlijk. Mijn bedoeling is niet om een vaststaand feit te verkondigen maar mijn gevoel hierover te delen. Een gevoel wat voor mij bevestigd is na het abrupt sluiten van het topic na kritische opmerkingen en vragen.
ik trek geen conclusies naar jou toe, maar zie meerderen van alles schrijven, terwijl ik denk: waar je haal je het allemaal vandaan?
lievelieveke66 schreef:
11-09-2017 17:35
Wat weet jij dan wat ik niet weet waarop jij jouw conclusie naar mij toe trekt? Ik kan er zomaar naast zitten natuurlijk. Mijn bedoeling is niet om een vaststaand feit te verkondigen maar mijn gevoel hierover te delen. Een gevoel wat voor mij bevestigd is na het abrupt sluiten van het topic na kritische opmerkingen en vragen.
Het was voor mij de toon. Het staat er zo "wil jij die gouden berg die wij jou beloven?! Geef je dan nu op via bla bla @ blablablabla@ viva.nl" we zullen integer met jou verhaal omgaan!

Net een inhalige recruiter die op de eerste dag haar targetscore behaalt. Trots en moeten winnen anders krijg je de zak.
Correctie dan haal je je proeftijd niet. Alleen vond ik dit respectloos naar de slachtoffers die het lezen.

Zal vast een contract achter zitten zodat je je privacy te grabbel mag gooien bij sanoma en je mondje dicht he
Croma is een een Bitch.
Tarlin schreef:
11-09-2017 17:21
Gender is hier op het forum hartstikke onduidelijk. Dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
11-09-2017 17:48
Gender is hier op het forum hartstikke onduidelijk. Dus heb ik het zekere voor het onzekere genomen.
Wel heel fijn dat jij het in ieder geval hebt afgezegd. Hoefde ik mij daarover in ieder geval geen zorgen te maken :thumbsup:
lievelieveke66 schreef:
11-09-2017 17:28
Dit topic ging voor mij al snel over subsidies voor CSG. Over de ruggen van misbruikte vrouwen en kinderen onder de vlag van integere interviews voor het blad VIVA. Voorwaarde was wel dat je hulp gehad moest hebben van het CSG (waar ik door die oproep vandaag pas van hoorde, niet zo gek, het bestaat pas een jaar of 2/3). Na wat snel gegoogle bleek CSG een gesubsidieerde stichting(?). Toen na wat kritische reacties het viva blijkbaar te heet onder de voeten werd is het topic dus gesloten onder het mom van voldoende reacties (jaja, binnen 2 1/2 uur hadden ze dus achter de schermen voldoende reacties gehad van misbruikte vrouwen/mannen om daar het blad mee te kunnen vullen) terwijl er op hun oproep terecht kritisch gereageerd werd. Ben ik de enigste die dit gebeuren een verachtelijk iets vind naar de slachtoffers, lezers en forummers?

Ik heb het hele topic niet gezien dus ik kan er volledig naast zitten, maar veel onderwerpen verdienen aandacht. Ook vanwege het taboe dat er op ligt. En die komen het dichtst bij met ervaringsdeskundigen. Die moet je ergens vandaan halen, die bellen niet zomaar op. Nou is de vraag of een forum de juiste plek is - maar waarom eigenlijk niet? Als je achter de schermen contact kan opnemen?
Die vraag komt bij me op na het lezen van de reacties hier.
salute schreef:
11-09-2017 17:46
Het was voor mij de toon. Het staat er zo "wil jij die gouden berg die wij jou beloven?! Geef je dan nu op via bla bla @ blablablabla@ viva.nl" we zullen integer met jou verhaal omgaan!

Net een inhalige recruiter die op de eerste dag haar targetscore behaalt. Trots en moeten winnen anders krijg je de zak.
Correctie dan haal je je proeftijd niet. Alleen vond ik dit respectloos naar de slachtoffers die het lezen.

Zal vast een contract achter zitten zodat je je privacy te grabbel mag gooien bij sanoma en je mondje dicht he
het zal wel aan mij liggen, maar zo las ik het helemaal niet. Enige wat ik vreemd vond is dat je bij die bepaalde maatschappij geweest moest zijn.
friezinnetje2014 schreef:
11-09-2017 18:13
het zal wel aan mij liggen, maar zo las ik het helemaal niet. Enige wat ik vreemd vond is dat je bij die bepaalde maatschappij geweest moest zijn.
Zo las ik het wel, maar so be it. :-]
Die maatschappij is weinig bekend, in samenwerking met slachtofferhulp. Dan heb je toch je weg naar binnen al. Leg daar dan een flyer neer dat ze iemand zoeken. Dan komt er vanzelf iemand. Maar via het forum komaan zeg.
Croma is een een Bitch.
Oudblond schreef:
11-09-2017 17:31
Ik denk zomaar dat Solo een lunchdate met een dame had/heeft/heeft gehad :lightbulb:
Jij kunt zoals gewoonlijk de klepel weer niet vinden.
Tarlin schreef:
11-09-2017 18:34
Dat was mijn thee :HA:
Croma is een een Bitch.
Tarlin schreef:
11-09-2017 18:34
Hoe was je date?
Laat maar.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
11-09-2017 19:56
Laat maar.
Ja idd maak je er niet druk om :bigkiss:
MarindaH schreef:
11-09-2017 18:12
Ik heb het hele topic niet gezien dus ik kan er volledig naast zitten, maar veel onderwerpen verdienen aandacht. Ook vanwege het taboe dat er op ligt. En die komen het dichtst bij met ervaringsdeskundigen. Die moet je ergens vandaan halen, die bellen niet zomaar op. Nou is de vraag of een forum de juiste plek is - maar waarom eigenlijk niet? Als je achter de schermen contact kan opnemen?
Die vraag komt bij me op na het lezen van de reacties hier.
Je hebt het hele topic niet gezien maar toch een mening? Gebaseerd waarop dan? Ik begrijp je reactie in het algemeen maar het is gebaseerd op een paar reacties die hier gegeven zijn zonder dat je het topic gelezen hebt. Je hoort dus brand! je eerste logische reactie is blussen! Terwijl je niet weet waar de brand vandaan komt en of blussen wel zo slim is zoals vlam in de pan blussen met water. Dat begrijp ik niet zo goed, sorry.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven