Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 september 2017 om 21:46
Ghe, mooi camping Oranje beeld.lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:43Deed mijn zoon ook na een nachtje snuiven en voor ik een maagband kreeg.
maandag 11 september 2017 om 21:48
maandag 11 september 2017 om 21:48
Nah.... ik zal wel gek zijn dan of zoals ik hier begrijp niet weten dat zoon dus gesnoven had. Ik vind het eerlijk gezegd doodnormaal dat hij me in een blije bui oppakte en rond zwierde. Deed ik vroeger ook bij hem, had geen idee dat dit vreemd was.
Conclusie: Wij zijn dus een vreemd gezin.
Ook goed, we hadden wel lol.
Ook goed, we hadden wel lol.
enn wijzigde dit bericht op 11-09-2017 21:50
1.38% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 11 september 2017 om 21:49
Nee, je kan beter snuivenlievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:47Sja, hij maakte me er zelfs voor wakker. Maar heej, hij rookt niet!
maandag 11 september 2017 om 21:51
Dat is de kern.Enn schreef: ↑11-09-2017 21:48Nah.... ik zal wel gek zijn dan of zoals ik hier begrijp niet weten dat zoon dus gesnoven had. Ik vind het eerlijk gezegd doodnormaal dat hij me in een blije bui oppakte en rond zwierde. Deed ik vroeger ook bij hem, had geen idee dat dit vreemd was.
Ook goed, we hadden wel lol.![]()
maandag 11 september 2017 om 21:53
lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 20:39Je hebt het hele topic niet gezien maar toch een mening? Gebaseerd waarop dan? Ik begrijp je reactie in het algemeen maar het is gebaseerd op een paar reacties die hier gegeven zijn zonder dat je het topic gelezen hebt. Je hoort dus brand! je eerste logische reactie is blussen! Terwijl je niet weet waar de brand vandaan komt en of blussen wel zo slim is zoals vlam in de pan blussen met water. Dat begrijp ik niet zo goed, sorry.
Ja, darn, had ik toch zomaar een mening. Vandaar de disclaimer. En ik hoorde zeker geen brand. Dat was jij.
maandag 11 september 2017 om 21:54
Ik ben veganist, waarom? Dierenwelzijn, milieu en voetafdruk zijn daarin de 3 grootste pijlerslievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:53Gaan we nu ineens serieus doen? Ook goed, wie is hier vegetarier en waarom?
maandag 11 september 2017 om 21:58
Euh.... ik kom binnen vallen en moet dus begrijpen dat het lollig is om te zeggen dat het vreemd is om blijdschap te delen in een gezin, dat een zoon snuift en jij een maagband kreeg.lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:53Gaan we nu ineens serieus doen? Ook goed, wie is hier vegetarier en waarom?
Verder: ik eet beesten, Eieren en trek leer over mijn voeten.
enn wijzigde dit bericht op 11-09-2017 21:59
0.75% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 11 september 2017 om 21:59
Mooi! Ik wil ook minder vlees eten, rood vlees eet ik al niet meer. Alleen kip en vis 1 a 2 keer per week. Heb al vegaburgers tofu en dat andere geprobeerd, krijg het helaas niet echt lekker en knapperig.
maandag 11 september 2017 om 22:00
k vind het wel iets schattigs hebben dat zoon zijn moeder optilt en rondjes draait, jammer dat zijn moeder er ziek van geworden is
maandag 11 september 2017 om 22:01
lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:56Darn? Disclaimer? Brand horen? Sorry ben je even kwijt. Zomaar een mening volg ik dan weer wel.
maandag 11 september 2017 om 22:01
maandag 11 september 2017 om 22:02
Precies! Het is ook echt leuk en lief en dan wordt zij niet goed. Echt naar en best jammer.
maandag 11 september 2017 om 22:02
Neen, neen! Het gaat over een topic waar ik een grapje over postte, mijn zoon snuift niet en ik heb geen maagband, sorry voor de misverstanden!