Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
lievelieveke66 schreef:
11-09-2017 22:22
Sinds wanneer zijn alle post op napraat serieus geworden dan? Heb ik iets gemist? Blijkbaar kreeg iemand heimwee naar de verloren gegane humor van weleer. Dus ik dacht; ik gooi er wat grappigs tegenaan. It will be fun they said :'(
Ah zo. Als je hem uit moet leggen was het iig geen goede grap.
Maar knap geprobeerd.
Tarlin schreef:
11-09-2017 22:26
Humor is jouw probleem niet.
Wat wel dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
11-09-2017 22:25
:proud: ik moet al steeds aan jou denken.
:proud:
On topic! On topic! (6)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lalalallaalllaaaaaa
*even een liedje tussendoor*

Ps: Nee, ik drink kruidenthee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
11-09-2017 22:31
On topic! On topic! (6)
:high5:
Topictitel ploetermoeder brrr. |-) :sick:
Enn schreef:
11-09-2017 22:06
:rofl:

Kan natuurlijk altijd nog, maar ik ben regelmatig 'draaislachtoffer' hier want: je zal maar verliefd -geslaagd zijn -goede feedback gekregen hebben-, noem het maar! Dan pak je dus de (inmiddels klein van stuk) moeders op en doe je een dansje. :D
Ik hou mijn hart dus maar alvast vast. Dit is dus mijn voorland. 2 zoons die mij al over 10 jaar boven het hoofd zijn gegroeid. En ik draai nu nog met peuter en over een jaar ook met zijn nu nog baby broertje. Maar dan ga ik dus in de rondte... ik check alvast de verzekering :@@:
Haha! Yup, de kans bestaat. Maar hey.... wat je aandacht geeft groeit. Helaas (inzake dit) de lichamen ook en dan komt er een moment dat de rollen omgedraaid worden. Succes! :-D
Nouschi schreef:
11-09-2017 22:22
Blijft lastig, humor.

Nou, wat een timing.
Van sommige mensen verwacht je het gewoon niet, humor.
Het zou fijn zijn als je je gewoon volgens je onderschrift zou blijven gedragen.

En nee, ik zet hier geen smiley bij, want het moet maar gewoon duidelijk zijn hoe ik het bedoel.
Everything will be fine. Just not for you.
Week 21 van de Extremely Demotivational Calendar
Nou mijn dijen zijn blauw van al die humor hier gisteravond.
Ttass schreef:
11-09-2017 22:42
Topictitel ploetermoeder brrr. |-) :sick:

Ja, eens.
Wat is dat toch met de ene na de andere nieuwe to die topics openen met precies dezelfde strekking:
Mijn relatie is kapot. Dat komt omdat ik me als een eersteklas hufter / bitch heb gedragen. Maar ik wil hem / haar terug en daarom laat ik hem / haar niet met rust.
Is dat soms de laatste hype in "spannende verhaaltjes voor op fora verzinnen" land?
En daar gaan we weer over marktplaats. Inclusief de linken van de "vreemde advertenties ".
Viva en andermans privacy gaat niet echt samen.
Dat vind ik trouwens ook met het topic weggeefhoek etc.
7102 schreef:
12-09-2017 10:20
En daar gaan we weer over marktplaats. Inclusief de linken van de "vreemde advertenties ".
Viva en andermans privacy gaat niet echt samen.
Dat vind ik trouwens ook met het topic weggeefhoek etc.

Kennelijk mag het of is het nog nooit bij de mods neergelegd. Als er mobiele nummers in de advertentie staan heb je aan de ene kant een punt, aan de andere kant zet de adverteerder zelf zijn nummer open en bloot. Vind het een lastige.
Star² schreef:
12-09-2017 10:35
Kennelijk mag het of is het nog nooit bij de mods neergelegd. Als er mobiele nummers in de advertentie staan heb je aan de ene kant een punt, aan de andere kant zet de adverteerder zelf zijn nummer open en bloot. Vind het een lastige.
Je verwacht niet dat je advertentie via viva is terug te vinden, inclusief naam verkoper. Al is de advertentie bij marktplaats verwijderd.
Oh tienerouders kreeg ik andere gedachtes bij. Dacht dat er een tiener zwanger was.
7102 schreef:
12-09-2017 10:41
Je verwacht niet dat je advertentie via viva is terug te vinden, inclusief naam verkoper. Al is de advertentie bij marktplaats verwijderd.

Dan leef je wel een beetje onder een steen. Ik ken overigens maar weinig mensen die hun hele naam gebruiken op Marktplaats én dan nog eens hun telefoonnummer bij de advertentie hebben staan.

Maar goed, kaart het eens aan in het modtopic. Ben nu wel nieuwsgierig naar hoe zij daar over denken. Is MP van Sanoma? :proud:
Star² schreef:
12-09-2017 10:59
.

Maar goed, kaart het eens aan in het modtopic. Ben nu wel nieuwsgierig naar hoe zij daar over denken. Is MP van Sanoma? :proud:
Ik heb net een mail gestuurd met de vraag hoe ze er over denken.
Tromgeroffel..
Star² schreef:
12-09-2017 10:59
Dan leef je wel een beetje onder een steen. Ik ken overigens maar weinig mensen die hun hele naam gebruiken op Marktplaats én dan nog eens hun telefoonnummer bij de advertentie hebben staan.

Kan dat ook al niet meer dan? Ik heb dat wel, gewoon omdat ik al een mp-account heb sinds de begintijd. Net als dat ik hier ook ooit gewoon onder mijn eigen naam forumde en bij lid worden gewoon mijn hele adres, geboortdatum, etc. opgaf. Nou heb ik dat hier wel veranderd toen de eerste stalkingsverhalen opdoken en duidelijk begon te worden dat wat je hier zei weleens voor eeuwig op het internet vindbaar kon blijven. Maar bij mp zie ik eigenlijk het gevaar niet?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
:jump:
Dana schreef:
12-09-2017 12:42
Kan dat ook al niet meer dan? Ik heb dat wel, gewoon omdat ik al een mp-account heb sinds de begintijd. Net als dat ik hier ook ooit gewoon onder mijn eigen naam forumde en bij lid worden gewoon mijn hele adres, geboortdatum, etc. opgaf. Nou heb ik dat hier wel veranderd toen de eerste stalkingsverhalen opdoken en duidelijk begon te worden dat wat je hier zei weleens voor eeuwig op het internet vindbaar kon blijven. Maar bij mp zie ik eigenlijk het gevaar niet?

Tuurlijk kan dat wel, ik zeg alleen dat ik ze niet ken. Zo heb ik zelf bijvoorbeeld geen telefoonnummer in mijn profiel, omdat ik niet door vreemde mensen gebeld wil worden. Daarnaast heb ik alleen mijn initialen in plaats van mijn hele naam. Ik weet dat werkgevers veel Googlen tegenwoordig, dus wat voegt het toe dat een potentiële werkgever mijn MP-advertenties kan zien?
7102 schreef:
12-09-2017 13:08
:jump:

Hee net stond er iets anders :proud:
Star² schreef:
12-09-2017 13:29
Tuurlijk kan dat wel, ik zeg alleen dat ik ze niet ken. Zo heb ik zelf bijvoorbeeld geen telefoonnummer in mijn profiel, omdat ik niet door vreemde mensen gebeld wil worden. Daarnaast heb ik alleen mijn initialen in plaats van mijn hele naam. Ik weet dat werkgevers veel Googlen tegenwoordig, dus wat voegt het toe dat een potentiële werkgever mijn MP-advertenties kan zien?
Oh, op die manier. Ik had even de indruk dat er gekke dingen mee gebeurden.
Ik heb gelukkig een naam a la Piet Jansen, dus googlen levert 15 miljoen hits op waarvan de overgrote meerderheid niets met mij te maken heeft. Vette pech voor potentiële werkgevers die willen neuzen.
Over mijn telefoonnummer ga ik eens nadenken, vind het juist wel fijn als mensen gewoon even bellen ipv mailen of bieden, dan weet ik tenminste snel of ze serieus geïnteresseerd zijn.
Bedankt voor je reactie in elk geval.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
12-09-2017 13:46
Oh, op die manier. Ik had even de indruk dat er gekke dingen mee gebeurden.
Ik heb gelukkig een naam a la Piet Jansen, dus googlen levert 15 miljoen hits op waarvan de overgrote meerderheid niets met mij te maken heeft. Vette pech voor potentiële werkgevers die willen neuzen.
Over mijn telefoonnummer ga ik eens nadenken, vind het juist wel fijn als mensen gewoon even bellen ipv mailen of bieden, dan weet ik tenminste snel of ze serieus geïnteresseerd zijn.
Bedankt voor je reactie in elk geval.
Je zou ook aan geïnteresseerden je telefoonnummer kunnen geven. Dus pas als ze gemaild/gereageerd hebben.

Ik zou mijn telefoonnummer er ook niet opzetten, puur en alleen omdat ik niet gebeld wil worden door iedereen.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven