Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 12 september 2017 om 21:12
Weet niet of het waar i.maar ze zeggen dat je n punaise in de schoenzool moet drukken.wel het plastic plaatje van de punaise afhalen..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 12 september 2017 om 21:15
Had niet helemaal terug gelezen,zie dat Cateautje dat ook al geplaatst heeft.
dinsdag 12 september 2017 om 21:16
Mag hier toch? Verhaal: Beide betekend 2 als ze een groep zijn. Dus: Beide rozen in het boeket lieten hun kopje hangen. Als het over 2 entiteiten gaat gebruik je beiden: Ik kon een auto huren of een fiets lenen maar beiden waren geen optie omdat ik... Verhaal is niet echt goed maar ik ben moe en niet creatief nu.
oudblond wijzigde dit bericht op 12-09-2017 21:32
0.11% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 12 september 2017 om 21:17
Maar chloor gaat zo tegen mijn gevoel in, ik probeer het eerst groene zeep, lukt het echt niet dan ga ik over op chloor
dinsdag 12 september 2017 om 21:18
dinsdag 12 september 2017 om 21:19
Ja ik ben er ook heel blij mee. Ik was vorige week bij de huisarts en die vroeg hoeveel ik eraf wilde. Dus ik noemde het getal. Zoveel vroeg hij verbaasd. Ik vertel hem dat ik maar 1.61 ben. Had hij nooit gedacht, die dacht dat ik 1.70 was ofzo. Maar ik loop altijd heel erg rechtop en mijn hoofd ook nog eens omhoog dus ik toon best lang. Al heel vaak verbaasde gezichten als ik vertel wat mijn lengte is.
dinsdag 12 september 2017 om 21:20
Ja hoor dat mag hier, dank jeOudblond schreef: ↑12-09-2017 21:16Mag hier toch? Verhaal: Beide betekend 2 als ze een groep zijn. Dus: Beide rozen in het boeket lieten hun kopjes hangen. Als het over 2 entiteiten gaat gebruik je beiden: Ik kon een auto huren of een fiets lenen maar beiden waren geen optie omdat ik... Verhaal is niet echt goed maar ik ben moe en niet creatief nu.
Eerlijk gezegd snap ik het verhaaltje niet helemaal maar kan ook komen omdat ik moe ben
Edit, ff iets beter gelezen maar snap het nu wel
dinsdag 12 september 2017 om 21:21
Bedankt
Gefeliciteerd
anoniem_352329 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 21:22
32.27% gewijzigd
dinsdag 12 september 2017 om 21:21
Heb ik geprobeerd en doe ik (stalen hakken) maar de katten zijn nog steeds niet erg blij als ik na vriestemperatuur buiten hen een knuffel geef als ik binnenkom
dinsdag 12 september 2017 om 21:22
Soms kom je er niet onderuit om gloor te gebruiken. De badkamer en het toilet is ook het enige waar ik gloor voor gebruik. .
En ik vind het ontzettend lekker ruiken. Heb ik ook met de geur van die ouderwetse mottenballen. heerlijk.
Zijn jammer genoeg niet meer te koop.
En ik vind het ontzettend lekker ruiken. Heb ik ook met de geur van die ouderwetse mottenballen. heerlijk.
Zijn jammer genoeg niet meer te koop.
dinsdag 12 september 2017 om 21:22
Ik ben ook niet zo groot maar zie er in tegenstelling tot jou echt als een breekbaar popje uit volgens vriendenprada schreef: ↑12-09-2017 21:19Ja ik ben er ook heel blij mee. Ik was vorige week bij de huisarts en die vroeg hoeveel ik eraf wilde. Dus ik noemde het getal. Zoveel vroeg hij verbaasd. Ik vertel hem dat ik maar 1.61 ben. Had hij nooit gedacht, die dacht dat ik 1.70 was ofzo. Maar ik loop altijd heel erg rechtop en mijn hoofd ook nog eens omhoog dus ik toon best lang. Al heel vaak verbaasde gezichten als ik vertel wat mijn lengte is.
dinsdag 12 september 2017 om 21:25
Die heb ik, maar man werkt in de kunstenwereld en dat heft elkaar weer op. Maakt dat wij heel goed kunnen sparen voor wat we echt willen en we kunnen dromen en als we dan eindelijk een dure aankoop doen het ook echt jaren tot tevredenheid is. Is ook veel waard!
Ja, een steekvlam kan, als je je de statische elektriciteit hoog genoeg hebt opgebouwd.Oudblond schreef: ↑12-09-2017 21:21Heb ik geprobeerd en doe ik (stalen hakken) maar de katten zijn nog steeds niet erg blij als ik na vriestemperatuur buiten hen een knuffel geef als ik binnenkomWerkt inderdaad wel goed om zelf geen grote schokken te krijgen. Ik had vorig winter een steekvlam toen ik de auto aanraakte
![]()
Zal wel niet de enige zijn, maar ik word er bloednerveus van, echt zwaar gestressed en ben blij dat ik die punaises heb ontdekt. Nu heb iki er geen last meer van.
Ja maar jij bent een chemicus (heet dat zo?)
Ik hou er totaal niet van, als ik een fles beet heb dan begin ik al te zweten. Voel me er zo slecht onder het te gebruiken
dinsdag 12 september 2017 om 21:26
Deed die steekvlam erg veel pijn? Je schrikt je toch wezenloos als dat je gebeurdOudblond schreef: ↑12-09-2017 21:21Heb ik geprobeerd en doe ik (stalen hakken) maar de katten zijn nog steeds niet erg blij als ik na vriestemperatuur buiten hen een knuffel geef als ik binnenkomWerkt inderdaad wel goed om zelf geen grote schokken te krijgen. Ik had vorig winter een steekvlam toen ik de auto aanraakte
![]()
dinsdag 12 september 2017 om 21:29
Ja dat heet zo. Schoonmaken met bleek vind ik ook niet fijn, maar op werk is het super. Vooral omdat die uit de supermarkt net zo goed werkt als de "professionele" maar wel stukken goedkoper is.