Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
12-09-2017 20:54
Herkenning: elke winter moet ik mijn bankpasje opnieuw aanvragen. Ik ben zo statisch dat ik zelfs die pas ontregel blijkbaar!
Weet niet of het waar i.maar ze zeggen dat je n punaise in de schoenzool moet drukken.wel het plastic plaatje van de punaise afhalen..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ginerva schreef:
12-09-2017 20:52
Ik ben veganist dus eet helemaal geen dierlijke producten

Gaat het nog steeds goed met het afvallen?
Morgen is het 2 maanden geleden dat ik ben geopereerd. - 12.3 kilo is het resultaat tot nu toe.
sonjavg schreef:
12-09-2017 20:53
Hier ook :) gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier ermee.

Hier ligt de oudste blij en voldaan op bed, nu mama avond.
Ik zag vanmiddag de leeftijden van je kinderen. Wat een leuke leeftijden hebben ze.
Cateautje schreef:
12-09-2017 21:11
Nee, dat voedt de schimmel alleen maar.
Ow en azijn? of bakingsoda? Of zand?
Cateautje schreef:
12-09-2017 20:58
Punaises in je schoenen prikken, dat ontlaad en zorgt ervoor dat de statische elektriciteit in de aarde wordt afgevoerd en dan heb je dat niet meer.
Had niet helemaal terug gelezen,zie dat Cateautje dat ook al geplaatst heeft.😂
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:14
Zand doet helemaal niets. Bakpoeder met azijn mengen zorgt wel voor een leuke reactie, maar werkt ook niet. Azijn kun je proberen maar is niet al te best voor het milieu.
prada schreef:
12-09-2017 21:12
Morgen is het 2 maanden geleden dat ik ben geopereerd. - 12.3 kilo is het resultaat tot nu toe.
Gefeliciteerd, dat is een mooi resultaat :cheer2:
Ginerva schreef:
Azijn voedt ook schimmel. Bakingsoda heeft geen effect en zand, tja, je kan het proberen maar de schimmel is dan toch zo weer terug. Nogmaals, je zult het echt uit moeten roeien, dan blijft het tot jaren weg.
FiIee schreef:
12-09-2017 21:15
Zand doet helemaal niets. Bakpoeder met azijn mengen zorgt wel voor een leuke reactie, maar werkt ook niet. Azijn kun je proberen maar is niet al te best voor het milieu.
Dan ga ik het toch proberen met groene zeep, chloor wil ik niet gebruiken
Ginerva schreef:
12-09-2017 20:53
Klinkt beiden niet fijn, echt balen voor jullie
Mag hier toch? Verhaal: Beide betekend 2 als ze een groep zijn. Dus: Beide rozen in het boeket lieten hun kopje hangen. Als het over 2 entiteiten gaat gebruik je beiden: Ik kon een auto huren of een fiets lenen maar beiden waren geen optie omdat ik... Verhaal is niet echt goed maar ik ben moe en niet creatief nu.
oudblond wijzigde dit bericht op 12-09-2017 21:32
0.11% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:16
Dan ga ik het toch proberen met groene zeep, chloor wil ik niet gebruiken
Als je wel chloor gaat gebruiken. NIET mengen met andere producten. Dan kunnen giftige gassen ontstaan. Hetzelfde geld voor bleek.
Cateautje schreef:
Azijn voedt ook schimmel. Bakingsoda heeft geen effect en zand, tja, je kan het proberen maar de schimmel is dan toch zo weer terug. Nogmaals, je zult het echt uit moeten roeien, dan blijft het tot jaren weg.
Maar chloor gaat zo tegen mijn gevoel in, ik probeer het eerst groene zeep, lukt het echt niet dan ga ik over op chloor
FiIee schreef:
12-09-2017 21:17
Als je wel chloor gaat gebruiken. NIET mengen met andere producten. Dan kunnen giftige gassen ontstaan. Hetzelfde geld voor bleek.
Ja dat is gevaarlijk, eerlijk gezegd ben geen fan van chloor of bleek, dus liever gebruik ik het niet
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:15
Gefeliciteerd, dat is een mooi resultaat :cheer2:
Ja ik ben er ook heel blij mee. Ik was vorige week bij de huisarts en die vroeg hoeveel ik eraf wilde. Dus ik noemde het getal. Zoveel vroeg hij verbaasd. Ik vertel hem dat ik maar 1.61 ben. Had hij nooit gedacht, die dacht dat ik 1.70 was ofzo. Maar ik loop altijd heel erg rechtop en mijn hoofd ook nog eens omhoog dus ik toon best lang. Al heel vaak verbaasde gezichten als ik vertel wat mijn lengte is.
Oudblond schreef:
Mag hier toch? Verhaal: Beide betekend 2 als ze een groep zijn. Dus: Beide rozen in het boeket lieten hun kopjes hangen. Als het over 2 entiteiten gaat gebruik je beiden: Ik kon een auto huren of een fiets lenen maar beiden waren geen optie omdat ik... Verhaal is niet echt goed maar ik ben moe en niet creatief nu.
Ja hoor dat mag hier, dank je :biggrin:

Eerlijk gezegd snap ik het verhaaltje niet helemaal maar kan ook komen omdat ik moe ben

Edit, ff iets beter gelezen maar snap het nu wel
prada schreef:
Ik zag vanmiddag de leeftijden van je kinderen. Wat een leuke leeftijden hebben ze.
Bedankt :) ja leuke leeftijden zeker
prada schreef:
12-09-2017 21:12
Gefeliciteerd
anoniem_352329 wijzigde dit bericht op 12-09-2017 21:22
32.27% gewijzigd
Cateautje schreef:
12-09-2017 20:58
Punaises in je schoenen prikken, dat ontlaad en zorgt ervoor dat de statische elektriciteit in de aarde wordt afgevoerd en dan heb je dat niet meer.
Heb ik geprobeerd en doe ik (stalen hakken) maar de katten zijn nog steeds niet erg blij als ik na vriestemperatuur buiten hen een knuffel geef als ik binnenkom :-D Werkt inderdaad wel goed om zelf geen grote schokken te krijgen. Ik had vorig winter een steekvlam toen ik de auto aanraakte :O
Soms kom je er niet onderuit om gloor te gebruiken. De badkamer en het toilet is ook het enige waar ik gloor voor gebruik. .
En ik vind het ontzettend lekker ruiken. Heb ik ook met de geur van die ouderwetse mottenballen. heerlijk.
Zijn jammer genoeg niet meer te koop.
prada schreef:
12-09-2017 21:19
Ja ik ben er ook heel blij mee. Ik was vorige week bij de huisarts en die vroeg hoeveel ik eraf wilde. Dus ik noemde het getal. Zoveel vroeg hij verbaasd. Ik vertel hem dat ik maar 1.61 ben. Had hij nooit gedacht, die dacht dat ik 1.70 was ofzo. Maar ik loop altijd heel erg rechtop en mijn hoofd ook nog eens omhoog dus ik toon best lang. Al heel vaak verbaasde gezichten als ik vertel wat mijn lengte is.
Ik ben ook niet zo groot maar zie er in tegenstelling tot jou echt als een breekbaar popje uit volgens vrienden :|
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:18
Ja dat is gevaarlijk, eerlijk gezegd ben geen fan van chloor of bleek, dus liever gebruik ik het niet
Ik ben wel fan van bleek. Het werkt geweldig in chemische reacties (de gewone en goedkope huis tuin en keuken bleek). :proud:
FiIee schreef:
12-09-2017 21:00
Er is maar een oplossing voor: een baan vinden met een hoog salaris.
Die heb ik, maar man werkt in de kunstenwereld en dat heft elkaar weer op. Maakt dat wij heel goed kunnen sparen voor wat we echt willen en we kunnen dromen en als we dan eindelijk een dure aankoop doen het ook echt jaren tot tevredenheid is. Is ook veel waard!
Oudblond schreef:
12-09-2017 21:21
Heb ik geprobeerd en doe ik (stalen hakken) maar de katten zijn nog steeds niet erg blij als ik na vriestemperatuur buiten hen een knuffel geef als ik binnenkom :-D Werkt inderdaad wel goed om zelf geen grote schokken te krijgen. Ik had vorig winter een steekvlam toen ik de auto aanraakte :O
Ja, een steekvlam kan, als je je de statische elektriciteit hoog genoeg hebt opgebouwd.
Zal wel niet de enige zijn, maar ik word er bloednerveus van, echt zwaar gestressed en ben blij dat ik die punaises heb ontdekt. Nu heb iki er geen last meer van.
FiIee schreef:
12-09-2017 21:24
Ik ben wel fan van bleek. Het werkt geweldig in chemische reacties (de gewone en goedkope huis tuin en keuken bleek). :proud:
Ja maar jij bent een chemicus (heet dat zo?)

Ik hou er totaal niet van, als ik een fles beet heb dan begin ik al te zweten. Voel me er zo slecht onder het te gebruiken
Oudblond schreef:
12-09-2017 21:21
Deed die steekvlam erg veel pijn? Je schrikt je toch wezenloos als dat je gebeurd
Ginerva schreef:
12-09-2017 21:25
Ja maar jij bent een chemicus (heet dat zo?)

Ik hou er totaal niet van, als ik een fles beet heb dan begin ik al te zweten. Voel me er zo slecht onder het te gebruiken
Ja dat heet zo. Schoonmaken met bleek vind ik ook niet fijn, maar op werk is het super. Vooral omdat die uit de supermarkt net zo goed werkt als de "professionele" maar wel stukken goedkoper is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven