Uitgerekend 1 t/m 10 januari 2018

12-05-2017 11:23 1429 berichten
Gezellig kletsen over zwanger zijn met vrouwen die allen tussen 1 en 10 januari 2018 uitgerekend zijn!

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo :cheer2:
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
Awina 29/33 Eerste 6 januari Meisje! :love: 16 december bevallen! :heart:
Wolkje85 32/32 Eerste 10 januari Jongen!
Jongen!
:love: .. december bevallen! :heart:
Nx3 33 Vierde 3 januari Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
GettingEven 30/40 Eerste 30 december Meisje! :love: 28 december bevallen! :heart:
UkkePuckje2017 31/33 Tweede* 7 januari Meisje! :love: 29 december bevallen! :heart:
happyapple Tweede 2 januari nnb :love: .. december bevallen! :heart:
Mamarjan 31/34 Tweede 3 januari Meisje! :love: 31 december bevallen! :heart:
xkussie 25/28 Eerste 10 januari Meisje! :love: 8 januari bevallen! :heart:
Anais_ 31/31 - .. januari Meisje! :love: 17 januari bevallen! :heart:
Lotte_joy 31/39 Tweede 30 december Jongen! :heart: :duckie:
ASP 28/27 Eerste 30 december Jongen! :heart: :duckie:
Floor789 25/27 Eerste 31 december Jongen! :heart: :duckie:
Lissjay 32/32 Tweede 2 januari Meisje! :heart: :duckie:
Blauwe_Stoel 33/34 Eerste 3 januari Jongen! :heart: :duckie:
SuperPannenkoek 31/39 Tweede 11 januari Jongen! :heart: :duckie:
.
LiefsEmma, Motanah, Belle88, Doortje_16, Xinsia, Borboletas & Autumn87 - jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen of -schrijven, dan zijn jullie natuurlijk altijd weer welkom!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:26
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
93.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat alles goed.
Vandaag een groeiecho gehad. Alles ziet er nog steeds super uit. Hij groeit als kool zeiden ze al. De baby wordt nu op ongeveer 666gram geschat. Wat voor ons heel speciaal is, want wij weten dat 600 gram de ondergrens is voor het halen van een kindje. Nu al 600 gram geeft goede moed dat dit wondertje gewoon goed groeit en volgroeid ter wereld komt. :flirting:
Oh Nx, wat vervelend dat je al zoveel bent aangekomen. Was dat bij je vorige zwangerschappen ook zo? (dat maak ik wel op uit je bericht...) Hopelijk heb je genoeg rust en zakt de pijn van de bekkeninstabiliteit wat....

Ukkepuckje! Jeetje, wat een mijlpaal! Ik kan me heeeeel goed voorstellen dat met jullie geschiedenis dit heel speciaal is...
Wat ontzettend fijn! Hoe voel je je verder?

Hier alles ook zn gangetje, weinig te melden. Over twee weken 'pas' weer een groeiecho... Vind ik wel spannend.
Vandaag 23 weken, ik merk dat ik stiekem toch ook wel blij ben als ik de 24 weken ben gepasseerd (al dacht ik eerst, oh 28 is pas echt goed)... De vermoeidheid overheerst hier nog wel de dagen, maar met twee drukte makertjes in mijn buik is dat niet zo gek.

Verder krijg ik heel veel opmerkingen dat mijn buik zo laag hangt... Heeft iemand anders dit ook? (door alle opmerkingen ga ik me daarover nu ineens weer zorgen maken... want als mensen het zeggen, zal het wel niet normaal zijn). Nu denk ik, mijn baby's zijn toch nog niet al ingedaald ofzo.... Maar ja, vorige week nog twee goede echo's gehad (en ook baarmoederhals gemeten (of wat het ook precies was) die was 4.5, dus dat scheen goed te zijn. Iemand ervaring met een hele lage buik? (hij is ook al echt imens! de eerste vragen over hoe lang ik nog moet en of ik er al bijna ben heb ik ook al gehad, maar ja, das niet zo gek met een tweeling).
Overigens wel 'pas' 3,5 kilo aangekomen..
wolkje85 schreef:
13-09-2017 10:00
Oh Nx, wat vervelend dat je al zoveel bent aangekomen. Was dat bij je vorige zwangerschappen ook zo? (dat maak ik wel op uit je bericht...) Hopelijk heb je genoeg rust en zakt de pijn van de bekkeninstabiliteit wat....

Ukkepuckje! Jeetje, wat een mijlpaal! Ik kan me heeeeel goed voorstellen dat met jullie geschiedenis dit heel speciaal is...
Wat ontzettend fijn! Hoe voel je je verder?

Hier alles ook zn gangetje, weinig te melden. Over twee weken 'pas' weer een groeiecho... Vind ik wel spannend.
Vandaag 23 weken, ik merk dat ik stiekem toch ook wel blij ben als ik de 24 weken ben gepasseerd (al dacht ik eerst, oh 28 is pas echt goed)... De vermoeidheid overheerst hier nog wel de dagen, maar met twee drukte makertjes in mijn buik is dat niet zo gek.

Verder krijg ik heel veel opmerkingen dat mijn buik zo laag hangt... Heeft iemand anders dit ook? (door alle opmerkingen ga ik me daarover nu ineens weer zorgen maken... want als mensen het zeggen, zal het wel niet normaal zijn). Nu denk ik, mijn baby's zijn toch nog niet al ingedaald ofzo.... Maar ja, vorige week nog twee goede echo's gehad (en ook baarmoederhals gemeten (of wat het ook precies was) die was 4.5, dus dat scheen goed te zijn. Iemand ervaring met een hele lage buik? (hij is ook al echt imens! de eerste vragen over hoe lang ik nog moet en of ik er al bijna ben heb ik ook al gehad, maar ja, das niet zo gek met een tweeling).
Overigens wel 'pas' 3,5 kilo aangekomen..
ja 3 x 30 kilo aangekomen, alleen als ik zwanger ben vliegen de kilo's er aan haha. ik vind het niet super erg hoor want ben her na de bevalling zo weer kwijt dus dat scheelt.
bekkenpijn gaat iets beter nu ik meer mijn rust pak gelukkig.

normaal gaat je buik op het eind lager hangen, dan zie je hem zakken, ik denk omdat jij 2 baby's draagt het gewoon iets anders is. je moet je er niet druk over maken hoor, een 2ling zwangerschap is gewoon anders dan een normale zwa.gerschap wat ook logisch is. is niet niks 2 baby's in jr buik hihi. gewoon lekker genieten
Mijn buik lijkt voor mijn gevoel ook wat lager te 'hangen' dan bij zwangerschap nummer 1. Maar kan ook verbeelding zijn. Het maakt in ieder geval niets uit hoor, mensen moet nu eenmaal wat te zeggen hebben.
En ik denk inderdaad zoals Nx3 zegt, bij een tweelingzwangerschap is alles wel wat anders natuurlijk. Je buik zal waarschijnlijk al een stuk groter zijn dan bij de meesten hier en hij zal ook zwaarder zijn.

Mijn eerste bevalling heb ik in 4 uurtjes gedaan. Om 22:00 savonds had ik al het gevoel dat het die nacht zou gaan gebeuren. Lekker naar bed gegaan en om 2:00 werd ik wakker van de weeën die zich al aardig vlot opvolgden. Om 5:00 moest ik in de persweeën naar het ziekenhuis omdat meneer in het vruchtwater had gepoept. Om 6:00 precies is hij geboren. Ben ingeknipt met flink wat hechtingen en meneer is nog met de vacuuüm gehaald omdat hij vast zat in het geboortekanaal.
Er werd ons gelijk gemeld dat bij een eventuele volgende zwangerschap we vlot de verloskundige moesten bellen als het begon te rommelen want de baby kon er wel eens zo uitvallen! hahahaha
Ben heel benieuwd hoe het dit keer zal gaan, maar denk niet dat het zo soepeltjes zal gaan. :)
Plus dat ik nog een kans heb op een keizersnede aangezien de placenta iets over de baarmoedermond was gegroeid.
n?
anoniem_345221 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 00:45
99.47% gewijzigd
Anais_ schreef:
13-09-2017 19:30
Nx3 fijn dat het wat beter met je gaat nu je meer rust hebt. Jeetje 48 uur bij de eerste. Wat heftig zeg! Hoe kwam dat? Ik hoop zo dat het bij mij nu sneller gaat, maar inderdaad ook een kwestie van geluk hebben dat je kindje goed ligt etc.

Wolkje hier ook weer een lage buik. Iedereen draagt gewoon verschillend. Het zegt niks over wat er van binnen gebeurt. Bij mij zeiden ze ook steeds dat mijn buik zo snel groeide, maar bij de echo's en de verloskundige was het steeds allemaal goed. Hoop gezeur is het. Veel mensen denken nu dat ze zomaar van alles maar mogen roepen over je lichaam. Niks van aantrekken hoor!

Wauw is echt snel gegaan bij jou superpannenkoek. Hopelijk is een keizersnede niet nodig. Wordt het nu extra in de gaten gehouden?
eerst kreeg ik geen ontsluiting en toen ik een beetje ontsluiting kreeg liep dat terug ipv verder , heb toen de hoogste dosis wee op wekkers gekregen etc ik was ook compleet uitgeput, toen ik eindelijk mocht persen wou ze er niet uit komen, toen kwamen er 2 verpleegkundige boven op mij zitten om haar eruit te duwen, werkte oom niet en dat deed echt zeer ondanks ruggenprik. toen was het word het keizersnede of niet want baby moest er echt uit nu , en kan me nog herinneren dat ik vaag op de achter grond hoorde pak de vacuüm pomp maar, en het eerste wat ik voor me zag was een baby met een mega punt hoofd dus ij riep neeeeeeee geen vacuüm en heb toen geperst alsof me leven er van af hing hahaha en toen kwam ze eruit gelukkig. daarna heel veel bloed verloren en meteen in "coma" geraakt (niet letterlijk) heb toen 10 uur geslapen en niemand kreeg me wakker, heb niet eens me baby gezien of vast gehouden zo op was ik. zuster heeft heel de nacht naast me gezeten omdat ze bang waren dat ik dood ging haha. best heftig dus allemaal. maar goed ik was 19 toen,
Wow, Nx3! Wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig wel goed afgelopen. Ik vond het punthoofd reuze meevallen bij mijn zoontje. En tegen de tijd dat hij geen mutsjes meer ophoefde om zich warm te houden (winter baby) was de bult ook verdwenen.

Op 6 november heb ik een extra echo ivm de ligging van de placenta maar dat is bijzaak. De groei van het niertje is belangrijker, hopelijk is hij niet meer vergroot.
Gister weer een (normale) controle gehad. Bloeddruk was prima en alles lijkt goed te gaan. Over 3 weken weer een check, en dan krijg ik ook de papieren voor het lab om op suiker te testen. Zijn verder geen klachten, maar mijn moeder heeft destijds hele heftige zwangerschapsdiabetes gehad. Daarom wil ik ook graag getest worden, just in case!

Nog een weekje te gaan, dan zit ik eindelijk op de 24 weken! Voor mij voelt dat op dit moment als een echt magische grens!
SuperPannenkoek schreef:
14-09-2017 09:20
Wow, Nx3! Wat een heftig verhaal zeg. Gelukkig wel goed afgelopen. Ik vond het punthoofd reuze meevallen bij mijn zoontje. En tegen de tijd dat hij geen mutsjes meer ophoefde om zich warm te houden (winter baby) was de bult ook verdwenen.

Op 6 november heb ik een extra echo ivm de ligging van de placenta maar dat is bijzaak. De groei van het niertje is belangrijker, hopelijk is hij niet meer vergroot.
Gister weer een (normale) controle gehad. Bloeddruk was prima en alles lijkt goed te gaan. Over 3 weken weer een check, en dan krijg ik ook de papieren voor het lab om op suiker te testen. Zijn verder geen klachten, maar mijn moeder heeft destijds hele heftige zwangerschapsdiabetes gehad. Daarom wil ik ook graag getest worden, just in case!

Nog een weekje te gaan, dan zit ik eindelijk op de 24 weken! Voor mij voelt dat op dit moment als een echt magische grens!
valt ook reuze mee als ze met een vacuüm pomp geboren worden. maar toen der tijd kwam.dat als eerste in me op hahah

6 november is de verjaardag van mijn oudste hihi , hopelijk zijn de biertjes gegroeid dan. kan me voorstellen dat je daar ook getest op wol worden.
ik ben ook erg blij dat ik nu over die 24 weken heen ben, voelde voor mij ook als een magische grens net als 12 weken.
Wow Nx3 wat een verhaal, dat moet heel heftig zijn geweest! Lijkt me op dat moment voor je man ook frustrerend. Gelukkig is het je gelukt! Hopelijk wordt het deze keer iets makkelijker.

@ Wolkje ik zou me niet druk maken om een laaghangende buik, er zitten twee baby's in! Lijkt me ook wel zwaar voor jou lichamelijk eerlijk gezegd.

Hier inmiddels 23+4, ik voel me nog steeds goed. Iets eerder moe 's avonds, maar dat is alles. Inmiddels is sinds vorige week eindelijk mijn buik begonnen met groeien, maar ik pas nog in mijn standaard kleding. Ben wel van plan om over twee weken alvast zwangerschapsbroeken te kopen, mijn broeken zitten wel iets strakker nu.

Gisteren heeft mijn man voor het eerst de baby gevoeld! Hij was blij, hij keek er al even naar uit en was elke keer teleurgesteld dat ie niks voelde. Waarschijnlijk duurde het ook zo lang omdat de baby bij mij niet heel erg naar voren zit omdat ik geen buikje had.

Hebben jullie ook alleen het gevoel dat het na een glas water wel lijkt alsof je er 3 op hebt in plaats van 1? Heb ook hetzelfde met eten, na twee boterhammen heb ik echt het gevoel alsof ik een volledige kerstmaaltijd van drie gangen naar binnen heb zitten werken :-(
Dat met dat eten heb ik ook! Mijn maag is gewoon veel kleiner nu. Maar dat had ik met de eerste ook.

Wat een lange bevalling Nx3! Ik deed er 26 uur over en vond dat al lang...

SuperPannenkoek dat is wel snel zeg! Wat lijkt me dat heerlijk!

Donderdag mogen wij weer voor een controle en krijgen dan ook papieren mee voor de suiker test. .spannend weer!
Snelle bevalling is op zich wel fijn, maar ik vond het heel erg jammer dat het allemaal zo snel ging.
Awina schreef:
14-09-2017 13:19

Hebben jullie ook alleen het gevoel dat het na een glas water wel lijkt alsof je er 3 op hebt in plaats van 1? Heb ook hetzelfde met eten, na twee boterhammen heb ik echt het gevoel alsof ik een volledige kerstmaaltijd van drie gangen naar binnen heb zitten werken :-(
Dat gevoel had ik eerst ook maar dat is nu weg.. sinds een week heb ik juist veeel meer honger! En Zoete dingen zijn ineens zo lekker!! Ik hield nooit zo van zoet maar ineens ben ik om. Gek wat hormonen met een mens kunnen doen.
@ superpannekoek ik bedoelde natuurlijk niertjes en geen biertjes.

@eten.. mijn maag is mega groot nu volgend mij, wat ik op een dag weg vreet is niet normaal meer. heb ook zin in dr raarste dingen pfff.
heb net een pan tomatensoep staan maken en daardoor nog stukken tomaat gedaan en een hoop vermicelli. en ik hou niet eens van soep of tomaat. maar goed het smaakte me heerlijk.
gisteren met mijn zoon naar de mac geweest en heb echt belachelijk veel gegeten toen. ik eet ook echt een half brood per dag. het maakt me ook niet meer uit of dingen zoet zijn of niet zolang het maar eetbaar is.
SuperPannenkoek schreef:
14-09-2017 13:51
Snelle bevalling is op zich wel fijn, maar ik vond het heel erg jammer dat het allemaal zo snel ging.
mijn 2de en 3de waren binnen 3 en 4 uur vanaf eerste wee. hoewel ik het op dat moment heerlijk vond en dit keer ook hoop een snelle bevalling te hebben , is het na de geboorte dan ook wel meteen klaar, geen baby meer in je buik , geen schopjes meer etc ik vond dat altijd echt even wennen.
hoi hoi iedereen

hoe gaat het met jullie?
gisteren heb ik een rot dag gehad, kreeg in de middag hele erge harde buiken en mijn meisje bleef draaien etc doet ze normaal nooit , savonds werd her nog erger toen dacht ik op een gegeven moment dat ik weeen kreeg. bleef aan houden om se zoveel minuten. ben toen maar plat gaan liggen in de hoop dat het weg zou zakken, het is gelukkig minder geworden, wat het nou was echt geen idee maar voelde niet fijn.
dus nog maar rustiger aan doen dan.
dalijk met mijn zoon naar de anesthesist toe om een afspraak in te plannen voor zijn operatie, hij moet besneden worden helaas, dus dat moet ook nog even tussen door geplaatst worden en het liefst zo snel mogelijk ook. ben benieuwd. verder gaat alles wel redelijk na gisteren weer heel erg veel lage rugpijn en nog meer last van mijn bekken, was juist zo blij dat het beter ging. ik ben er heel eerlijk gezegd echt klaar mee , heb gewoon al 25 weken last van van alles en nog wat. en het ergste moet nog komen.
hopelijk bij jullie alles beter??
hier gaat het even niet zo lekker.. veel stress op mn werk en druk in het bedrijf van man. Ik denk dat even te veel heb gedaan... in ieder geval heb ik al een paar dagen harde buiken de hele dag door en gister deed het écht pijn.
Hey lieve meiden.. Ik had gehoopt dat de stilte betekende dat iedereen lekker aan het genieten was van de zwangerschap, maar helaas.... Wat vervelend Nx3, zowel dat je gister zo beroerd was, als van je zoontje. Heb je niet even de verloskundige gebeld?
Dat je even weer gerust gesteld wordt dat alles goed gaat?

Lotte joy, dat klinkt als een een stresvolle tijd, inderdaad niet fijn. En dan die harde buiken... Wat ik heb begrepen is dat je dan echt meer rust moet nemen. (meer plat liggen en slapen....) hoe moeilijk ook.

Hier gaat t overigens ook niet super. Ik heb ook veel last gehad van harde buiken/ pijn. Omdat ik niet onder behandeling ben van een verloskundige moet ik dan meteen naar t ziekenhuis komen. Alles was gelukkig helemaal goed, alleen moet ook echt rustig aan doen. Dat was vorige week, maar nu nog steeds (ondanks dat ik dus al in de ziektewet zit voor halve dagten en iedere middag naar bed ga) veel last. Vandaag voelt t echt alsof er een baksteen onder in mijn buik ligt... Ben super bang dat dalijk de baby's in eens veeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg geboren worden ofzo... Maar wil ook niet steeds t ziekenhuis bellen (vind dat nogal een drempel). volgende week heb ik gelukkig weer een afpsraak staan met mijn behandelend arts, dus even een weekje volhouden nog.

Hoe is het met de rest van de meiden?
Hopelijk ook wat positiever nieuws hier en daar???
Jeetje wat vervelend zeg al die kwalen.
Ik kan zeggen dat het hier gelukkig wel goed gaat. Hopelijk blijft dat ook zo.

Dames doe rustig aan. (Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) maar dat is op dit moment wel erg belangrijk. Het lijkt me ook best zwaar als je al een kleine uk hebt rondlopen.
Gister had ik de vk gebeld ivm bovenstaamde, en zij raadde mij aan even urine te laten testen op blaasontsteking. Vanmorgen ben ik bij de huisarts geweest, en gelukkig geen blaasontsteking maar wel eiwit in mn urine. Dit kan op zwangerschapsvergiftiging duiden, dus morgen meteen een afspraak bij de vk en waarschijnlijk wordt ik dan doorverwezen naar een gynaecoloog. En elke week een paar keer urine testen.

Fijn dat het zo goed opgepakt wordt maar wel even schrikken zeg!
Oh dat is schrikken Lotte!
Hopelijk valt het mee allemaal.

Hier nog steeds erg moe. Heb geen echte harde buiken gelukkig, maar mijn buik voelt niet fijn als ik teveel doe. Dus ook hier s middags maar een uurtje naar bed en verder zo rustig aan mogelijk.
Maar dat valt niet altijd mee met halve dagen werken en dreumes.
Jeetje wat een naar nieuws allemaal hier! Lotte hopelijk is het geen zwangerschapsvergiftiging...

Hier geen heftige klachten, ik merk wel dat ik af en toe iets minder mobiel ben en last heb van mijn buik 's avonds als ik teveel heb gedaan, dus ik probeer nu wel goed naar mijn lichaam te luisteren. Wel frustrerend, want voor mijn gevoel had ik dat ene mandje was toch nog wel even kunnen strijken? Ik wil af en toe iets teveel, maar man let er nu ook zeer streng op dat ik niet door blijf gaan zoals ik hiervoor altijd deed :heart:
Oh lotte, dat is zeker even schrikken. Fijn dat je geen blaasontsteking hebt, maar zeker niet fijn als je zwangerschapsvergiftiging hebt...
Is dat al zeker? Of is het een soort van begin stadium (dat ze er nog op tijd bij zijn? ) heb daar niet zoveel kennis van...

Nx3, hoe gaat het bij jou? Weet je al wanneer je zoontje onder het mes moet? Ook zielig, en vervelend voor jou... Je moet al extra rust nemen nu, en daar lijk je zo weinig aan toe te komen.

Awina, fijn dat jij geen klachten hebt! yeah! Zo hoort het ook gewoon! Hoewel de vermoeidheid al vervelend genoeg is.
Lastig he, rustiger aan doen (vind ik tenminste heel moeilijk).

Hier in ieder geval weer wat meer duidelijkheid. Heb een suikertest gehad, en ondanks dat ik amper ben aangekomen, geen overgewicht heb, geen snoepkont ben, waren de waardes niet goed (veel te hoog) hoor dinsdag bij de gyn meer hoe en was (lijkt op zwangerschapsdiabetes). Verder een extra echo gehad omdat ik ook steeds lage buikpijn heb (ook urine getest heb ik alleen nog geen uitslag van) Alleen de mini's zijn gedraaid, liggen nu allebei met hun hoofd richting mijn maag, en benen naar mijn blaas, ze zijn druk, dus zijn lekker onder in mijn buik aan het schoppen met zn tweeën, hetgeen verklaard dat ik wat meer last van e.e.a. kan hebben, gepaard met het suiker verhaal, verklaard het in ieder geval een hoop. Maar ben weer helemaal gerustgesteld.. Belangrijkste zijn voor mij die twee kleine mannetjes in mijn buik, als het daar mee goed gaat, kan ik wel een hoop hebben.

Hoe is het met de rest? Iedereen inmiddels ook al druk aan het inkopen en met de baby kamer bezig?
We zijn nu allemaal over de magische grens van 24 weken toch... Jeetje... Wat fijn!!!
hier gaat alles redelijk, nog wel veel last van mijn buik maar ni3t zoveel als die ene dag. zolang ik zit of lig gaat het goed.

5 okt word mijn zoontje geopereerd, gelukkig kon hij snel terecht. die week erna blijft hij sowieso thuis en die week daarna is het herfst vakantie dus kan hij mooi 2 weken opknappen ervan.
dag voor de operatie is nog het kinderfeestje van me dochter dus drukke dagen weer dan. gelukkig kan de middelste wel zelf naar school toe lopen waneer me zoontje geholpen is, we wonen er 3 min vandaan en in een dorp dus geen drukke straten oid.

ik merk wel dat ik die zwangerschaps broeken niet goed kan verdragen, het voelt niet fijn die dingen rond me buik, dus het is vaak even zoeken naar wat ik aan moet pff.
Oh Nx3, dat Is niet fijn zeg! Gelukkig wel op korte termijn en fijn dat je zoontje 2 weken kan bijkomen..

Wolkje, zwangerschapsdiabetes is ook niet fijn zeg! Wat doen ze daar dan aan?

Bij mij zou het een voorstadium zijn dan... Vanmorgen bij de vk geweest en nu is rust het credo. Morgen weer naar de vk om de baarmoedermond te meten. Wijkt die af dan wordt het bedrust. Gelukkig waren ze op mn werk tot nu toe meedenkend, en ze proberen mij zo veel mogelijk vrij te boeken.
Ik moet nog naar het ziekenhuis voor een diabetes test en een rhesus test, maar dat is tussen de 27e en 28e week.
hoi dames hoe gaat het bij jullie? hier gaat alles momenteel wel goed. op de bekken klachten na dan.
ik heb weer de raarste dromen de afgelopen dagen en elke avond gaan ze verder waar ik gebleven was hahah. droom al 3 nachten de zelfde droom.
strakjes lekker shoppen boor mijn zoon ze kamer en dan morgen alles voor de baby klaar maken ,heb er nu al zij in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven