Mode & Beauty alle pijlers

Colkraag

14-09-2017 19:06 15 berichten
Hallo allemaal!

Heb net mijn winterjas even aangehad om te kijken of er een sjaal onder moet. Nou zat ik te denken aan een losse colkraag, zoiets:

Afbeelding

Nu heb ik het net afgezocht, maar kan nergens vinden wat ik zoek. Het bedrijf van dit plaatje levert niet aan particulieren. Nu zou ik er graag eentje in creme willen grofgebreid en het liefst van wol of een wolblend.
Weet iemand van jullie waar ik nog kan zoeken?

Mijn dank is groot.
Winkels die motorkleding verkopen, hebben dit soort kragen. Denk alleen niet in allemaal verschillende kleuren :)
Cateautje schreef:
14-09-2017 19:06
[...]

Ik weet dat de hema altijd losse colkragen verkoopt in de winter. Die zijn meestal inderdaad losser gebreid. Je hebt ook van die dikgebreide colsjaals, die vind ik ook erg leuk. Gewoon 2x rond je hals en dan je jas aan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-09-2017 09:30
Reden: ivm op quote
50.53% gewijzigd
M_W schreef:
14-09-2017 19:17
Winkels die motorkleding verkopen, hebben dit soort kragen. Denk alleen niet in allemaal verschillende kleuren :)
Dat is een goeie, daar ga ik tegen de tijd dat het koud wordt even kijken. Het is voor op de brommert, dus een logisch verhaal. :)

Dankje!
herfstappeltaart schreef:
14-09-2017 19:22
Ik weet dat de hema altijd losse colkragen verkoopt in de winter. Die zijn meestal inderdaad losser gebreid. Je hebt ook van die dikgebreide colsjaals, die vind ik ook erg leuk. Gewoon 2x rond je hals en dan je jas aan.
Ik heb bij de Hema gekeken, maar denk dat het er nog te vroeg voor is.

Die colsjaals heb ik, een hele berg zelfs, maar die kunnen niet bij mijn nieuwe winterjas.
Cateautje schreef:
14-09-2017 19:26
Ik heb bij de Hema gekeken, maar denk dat het er nog te vroeg voor is.

Die colsjaals heb ik, een hele berg zelfs, maar die kunnen niet bij mijn nieuwe winterjas.
Ja en ze zijn misschien ook niet geschikt voor op de brommert bedacht ik me net. Die van het plaatje zit aansluitender.
herfstappeltaart schreef:
14-09-2017 19:29
Ja en ze zijn misschien ook niet geschikt voor op de brommert bedacht ik me net. Die van het plaatje zit aansluitender.
Ja inderdaad, ik zoek echt een col die in mijn jas kan om de tocht tegen te gaan. Die colsjaals heb ik ooit gekocht voor het mooie, maar veel doen ze niet tegen de kou op de weg.
Alle reacties Link kopieren
Even langs een motorzaak/webshop of een kampeerwinkel. Daar verkopen ze ook colletjes van fleece die goed aansluiten, ik heb er 1 voor op de motor :-) Tegen de winter kan je bij sportzaken ook wel fleece ski-colletjes vinden !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
14-09-2017 19:43
Even langs een motorzaak/webshop of een kampeerwinkel. Daar verkopen ze ook colletjes van fleece die goed aansluiten, ik heb er 1 voor op de motor :-) Tegen de winter kan je bij sportzaken ook wel fleece ski-colletjes vinden !
Okay, steeds meer goede ideeën.

Bedankt! :)
Bij Dumpstorehengelo.nl hebben ze een zwarte of een b;auwe.
en anders even googlen op losse col.
rene28 schreef:
14-09-2017 19:55
Bij Dumpstorehengelo.nl hebben ze een zwarte of een b;auwe.
Dank je.
Ja, die heb ik gezien, maar ten eerste is de col daar te kort en ik wil hem graag in een lichte kleur. :)
rene28 schreef:
14-09-2017 19:56
en anders even googlen op losse col.
Gedaan. :)
En die lichte bij Pietkoopmans.nl.
rene28 schreef:
14-09-2017 20:00
En die lichte bij Pietkoopmans.nl.
Hey, gevonden, tof! :proud:

Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven