Colkraag
donderdag 14 september 2017 om 19:06
Hallo allemaal!
Heb net mijn winterjas even aangehad om te kijken of er een sjaal onder moet. Nou zat ik te denken aan een losse colkraag, zoiets:

Nu heb ik het net afgezocht, maar kan nergens vinden wat ik zoek. Het bedrijf van dit plaatje levert niet aan particulieren. Nu zou ik er graag eentje in creme willen grofgebreid en het liefst van wol of een wolblend.
Weet iemand van jullie waar ik nog kan zoeken?
Mijn dank is groot.
Heb net mijn winterjas even aangehad om te kijken of er een sjaal onder moet. Nou zat ik te denken aan een losse colkraag, zoiets:

Nu heb ik het net afgezocht, maar kan nergens vinden wat ik zoek. Het bedrijf van dit plaatje levert niet aan particulieren. Nu zou ik er graag eentje in creme willen grofgebreid en het liefst van wol of een wolblend.
Weet iemand van jullie waar ik nog kan zoeken?
Mijn dank is groot.
donderdag 14 september 2017 om 19:22
Ik weet dat de hema altijd losse colkragen verkoopt in de winter. Die zijn meestal inderdaad losser gebreid. Je hebt ook van die dikgebreide colsjaals, die vind ik ook erg leuk. Gewoon 2x rond je hals en dan je jas aan.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-09-2017 09:30
Reden: ivm op quote
Reden: ivm op quote
50.53% gewijzigd
donderdag 14 september 2017 om 19:25
donderdag 14 september 2017 om 19:26
Ik heb bij de Hema gekeken, maar denk dat het er nog te vroeg voor is.herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 19:22Ik weet dat de hema altijd losse colkragen verkoopt in de winter. Die zijn meestal inderdaad losser gebreid. Je hebt ook van die dikgebreide colsjaals, die vind ik ook erg leuk. Gewoon 2x rond je hals en dan je jas aan.
Die colsjaals heb ik, een hele berg zelfs, maar die kunnen niet bij mijn nieuwe winterjas.
donderdag 14 september 2017 om 19:29
Ja en ze zijn misschien ook niet geschikt voor op de brommert bedacht ik me net. Die van het plaatje zit aansluitender.
donderdag 14 september 2017 om 19:33
Ja inderdaad, ik zoek echt een col die in mijn jas kan om de tocht tegen te gaan. Die colsjaals heb ik ooit gekocht voor het mooie, maar veel doen ze niet tegen de kou op de weg.herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 19:29Ja en ze zijn misschien ook niet geschikt voor op de brommert bedacht ik me net. Die van het plaatje zit aansluitender.
donderdag 14 september 2017 om 19:43
Even langs een motorzaak/webshop of een kampeerwinkel. Daar verkopen ze ook colletjes van fleece die goed aansluiten, ik heb er 1 voor op de motor
Tegen de winter kan je bij sportzaken ook wel fleece ski-colletjes vinden !
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
donderdag 14 september 2017 om 19:45
Okay, steeds meer goede ideeën.Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑14-09-2017 19:43Even langs een motorzaak/webshop of een kampeerwinkel. Daar verkopen ze ook colletjes van fleece die goed aansluiten, ik heb er 1 voor op de motorTegen de winter kan je bij sportzaken ook wel fleece ski-colletjes vinden !
Bedankt!