Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
wij zitten nog steeds te "trutten" als newbies die rondkijken en wel wat contacten op doen maar de eerste borrel met een stel...daar is het nog niet van gekomen..tot zover zijn de foto's die we zien ook niet echt uitnodigend genoeg denk ik, best leuke mensen maar als uiteindelijk sex de insteek is....het valt niet mee om een aantrekkelijk stel te vinden..met name de mannen zijn toch wel vaak erg verslonst boven de 35-40 en dat trekt mijn vrouw natuurlijk niet. ik vind de vrouwen wel vaak mooi, verzorgd, goed onderhouden om het zo maar te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Uomo schreef:
07-09-2017 22:23
wij zitten nog steeds te "trutten" als newbies die rondkijken en wel wat contacten op doen maar de eerste borrel met een stel...daar is het nog niet van gekomen..tot zover zijn de foto's die we zien ook niet echt uitnodigend genoeg denk ik, best leuke mensen maar als uiteindelijk sex de insteek is....het valt niet mee om een aantrekkelijk stel te vinden..met name de mannen zijn toch wel vaak erg verslonst boven de 35-40 en dat trekt mijn vrouw natuurlijk niet. ik vind de vrouwen wel vaak mooi, verzorgd, goed onderhouden om het zo maar te noemen.
En juist dat contact moet je maken. Voor mij zegt een foto niet alles. Ik moet het meer hebben van het persoonlijke contact. Iemand zien en met iemand praten. Dan pas is er voor ons een klik want het geldt ook voor mijn man. Vaak genoeg meegemaakt dat mensen die niet zo denderend uitzien op een foto juist geweldig zijn in persoonlijk contact. Mijn advies, staar je niet blind op foto's maar ontmoet stellen. En ja, dan moet je ook durven zeggen wanneer een stel je niet aanstaat! Wanneer je alleen afgaat op foto's mis je kansen en loop je tegen teleurstellingen aan. Voor ons was een club een geweldig oefenterrein. Mensen zien en meemaken!
Voor mij zegt een foto niet alles!
It's never too late start living!
He beste lezers, ik ga het eens via hier proberen.
Ben een vrijgezellen, vrij goed uitziende kerel van bijna 32 met een nogal hoog libido, fantasie en nieuwsgierigheid. Ben altijd wel nieuwsgierig geweest naar parenclubs maar nooit iemand langs me gehad die mee durfde. Nu ik vrijgezel ben zoek ik eigenlijk een vrouwe die gelijk mij wel een kleine verslaving heeft in sex. Maar nu dacht ik die tegen te komen in zo van die parenclubs op de dagen dat singel mannen en vrouwen welkom zijn. Dan heb ik mss twee vliegen in 1 klap nl een leuke meid ontmoet en een parenclubontmaagding hihi.
Heeft er hier iemand mss ervaring of ik mss een veel te naïeve gedachte heb, welke clubs het leukst voor een vrijgezelle man zijn en waar ik eventueel die vrouwe van ongeveer mijn leeftijd tegenkom?
Heel hartelijk bedankt alvast!
Uomo schreef:
07-09-2017 22:23
Mijn ervaring is dat er in clubs een mix van mensen komt. Jong, oud(er), dik,dun... en wat je mooi, knap of aantrekkelijk vindt hangt natuurlijk af van persoonlijke smaak.

Maar er zijn echt genoeg aantrekkelijke mensen in clubs te vinden! Al ben ik het wel eens met je stelling mbt dames/heren... mijn ervaring is ook dat de dames vaak aantrekkelijker zijn dan de mannen helaas... bij ons werkt t ook zo dat we allebei een klik moeten hebben wil er wat gebeuren. Maar het is ook weleens gebeurd dat we toch iets hebben gedaan met iemand / een stel waarvan je in 1e instantie denkt 'niet helemaal mn type' maar later toch heel geil bleek...

Ga gewoon eens kijken, mijn tip zou zijn Fata of Fun!
LOVE is all you need...
leen65 schreef:
06-09-2017 00:32
Oeps...inderdaad. Bedoelde Ultimate dream...juist!
Daar is het inderdaad mooi en er is actie.
We zijn er al een keer geweest toen het net open was.
Het was toen wel erg rustig daar, hoe is het er nu?
Genieten met een geile G
Dit weekend voor eerst naar een parenclub. Mijn vriend en ik (30 jaar).
Ik las in het forum dat iemand zei dat de vrouwen een klein tasje meenemen om condooms in te doen. Voor het geval je toch een 'date' hebt. Ik heb ook meerdere keren gelezen over orale sex, maar niet over een gebruik van een condoom of een beflap. Ik vraag me eigenlijk af op zo'n orgie zolder in hoeverre mensen het veilig doen...
Daroetje schreef:
12-09-2017 20:47
Dit weekend voor eerst naar een parenclub. Mijn vriend en ik (30 jaar).
Ik las in het forum dat iemand zei dat de vrouwen een klein tasje meenemen om condooms in te doen. Voor het geval je toch een 'date' hebt. Ik heb ook meerdere keren gelezen over orale sex, maar niet over een gebruik van een condoom of een beflap. Ik vraag me eigenlijk af op zo'n orgie zolder in hoeverre mensen het veilig doen...
In de meeste clubs vind je overal bakjes met condooms, dus een tasje voor condooms is niet nodig. Wel zou je een tasje mee kunnen nemen voor glijmiddel of iets anders wat je bij je wil dragen. Ik zie zelf weinig mensen met tasjes en gebruik er zelf ook geen.
In een club is het niet gebruikelijk om een condoom te gebruiken bij orale seks, wel is het dus absoluut niet de bedoeling dat je als man zomaar ongevraagd klaarkomt in iemands mond. De risico's bij orale seks kun je beperken door geen sperma te slikken of in je mond te krijgen, geen orale seks te hebben in het geval van wondjes (ook bij wondjes in je mond dus uitkijken) en natuurlijk regelmatig te testen. En als het niet om orale seks gaat; na de seks altijd even plassen beperkt de kans op een soa, bij het wisselen van partner altijd wisselen van condoom en probeer te letten op schone handen, dus niet van de ene vrouw naar de andere doorvingeren, tussendoor ook even je handen wassen etc.
Oh en veel plezier natuurlijk!! :cheer2:
@Vicky87. Dankjewel voor de informatie. Ik zat idd te twijfelen over een tasje. Bedankt voor de tips voor orale sex :-)

Als we zijn geweest, zal ik kort vertellen hoe wij het vonden!
Leuk! Benieuwd naar jullie verhaal!

Ik lees trouwens net terug wat ik heb getypt en het staat er een beetje krom, maar als jullie wel een condoom willen gebruiken bij orale dan moet je dat natuurlijk wel gewoon doen he! Dat het niet gebruikelijk is staat natuurlijk los van de risico's die je daar zelf wel of niet in wil nemen
vicky87 schreef:
12-09-2017 21:46
Leuk! Benieuwd naar jullie verhaal!

Ik lees trouwens net terug wat ik heb getypt en het staat er een beetje krom, maar als jullie wel een condoom willen gebruiken bij orale dan moet je dat natuurlijk wel gewoon doen he! Dat het niet gebruikelijk is staat natuurlijk los van de risico's die je daar zelf wel of niet in wil nemen
Tuurlijk! hehe
Vraagje: ik zie vaak staan "geen gelegenheidsstel" waarom is dat? Wat is het probleem met mensen die Latten dan wel sexbuddies zijn?
(zijn wij niet hoor maar om te weten waarom ik dat wel of niet zou willen :) )
Uomo schreef:
15-08-2017 10:51
Onze newbie datingsite ervaring is trouwens dat adultmatch zo ver het beste voldoet voor ons als absolute beginners die niet willen betalen direct. Hoe dan ook regioswingers is hem zeker niet geworden..
Vind het lastig hier op te reageren zonder iets meteen af te kraken of er juist weer (onbewust) reclame voor te maken, maar ja het topic is ervaringen..... Wij hebben Regioswingers geprobeerd, Adultmatch, Excitant, TheOtherBook en SDC en zijn ook allemaal een tijd lid geweest (hobbies kosten nu eenmaal geld) of zijn het nog steeds....als je het niet probeert kom je er nu eenmaal nooit achter:-).

Regioswingers vonden wij teveel fake profielen en er gebeurde rare dingen als je een tijd niet inlogde, ook teveel mensen die herkenbaar in beeld zijn wat gewoon niet kan kloppen. Geen lid meer en wij vonden het commercieel op een vervelende manier.
Excitant vonden wij te weinig leden en dan ook nog weinig aantrekkelijke leden (sorry voor diegene die hier gebruik van maken). Zijn nog lid maar kijken er nooit op. Jammer ook dat er geen mannen lid mogen worden en alleenstaande vrouwen weer wel. Alleen vanwege dit onderscheid zouden wij hem al links hadden moeten laten liggen maar ja, toch gesponsord. Ze hebben wel een fake check welke goed werkt.
Adultmatch vonden we grappig maar het lijkt wel of het voor wat ouder publiek is (veel 45+) en meer newbees dan die-hards maar zijn er nog steeds lid van, toch wel leuk. Je kan daar gratis knipogen versturen met standaard teksten. Wij vinden de tekst 'ik ben een trial member, wil je mij een bericht sturen' trouwens genoeg reden om te reageren met 'sorry, geen interesse'....een beetje moeite doen stellen we wel op prijs.
SDC is zeker de grootste maar daar juist weer de meer 'geoefenden' dan newbees. Veel profielen met vaak mooie foto's en veel te kiezen. Mogelijkheden als speeddating, party aankondigingen en een redelijke goede app op de telefoon zijn zeker plussen die andere sites niet hebben. Uiteraard ook commercieel maar niet op een vervelende manier. Life time lidmaatschap was het voordeligst:-).
The Other Book is kleinschalig, (nog) gratis en heeft wel wat, we zitten er nog niet zo lang op dus lastig te beoordelen maar tot nu toe...positief.

Dat jullie AM hebben gekozen lijkt een goede keuze. Veel succes en plezier.
When nothings seems right....go left!
Uomo schreef:
14-09-2017 12:35
Vraagje: ik zie vaak staan "geen gelegenheidsstel" waarom is dat? Wat is het probleem met mensen die Latten dan wel sexbuddies zijn?
(zijn wij niet hoor maar om te weten waarom ik dat wel of niet zou willen :) )
Ik kan hierin natuurlijk alleen over mezelf spreken, maar met gelegenheidsstellen bedoel ik de stellen die alleen voor de seks bij elkaar zijn, vaak ook vreemdgangers, dat is voor mij al een eerste punt waarom niet. Verder zoeken wij geen stellen om alleen seks mee te hebben maar ook een vriendschap, of om elkaar iig vaker te zien. Vaak zijn gelegenheidsstellen ook niet echt op elkaar ingespeeld en gaan ze vooral voor eigen genot.(zijn hun "partner" binnen no-time helemaal vergeten).
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Ik vind een LATtend stel geen gelegenheidsstel. Voor mij zijn gelegenheidsstellen mensen die alleen af en toe samen seksen en verder geen relatie hebben. Wij vinden het leuk om een fijne klik te hebben, we daten niet alleen puur om de seks, en een gelegenheidsstel gaat daar toch anders mee om, denk ik.

Gewoonstel, mooi overzicht van de diverse sites. Wij staan alleen op eXcitant en The Other Book. Ik vind de laatste site erg mooi, mensen plaatsen ook prachtige foto's, maar contact leggen is lastiger, ik vraag me af hoeveel er gedate wordt zeg maar. Ik hoop wel dat die site wat meer gaat draaien, het ziet er echt goeduit. Op eXcitant hebben wij gelukkig wel een aantal aantrekkelijke stellen gevonden :P
Wij staan nog niet zo lang op SDC en B4. Op B4 komen we eigenlijk niet zo vaak, op SDC wel. Maar zoals gewoonstel al schreef, veel mensen met veel ervaring en we vinden het moeilijk om daarmee contact gelegd te krijgen. De meesten zitten niet te wachten op nieuwelingen met weinig ervaring en hebben zo'n beetje hun vaste contacten. Velen gaan ook niet meer naar clubs of party's maar geven de voorkeur aan thuisdates met 1 of meerdere stellen. En dat maakt het voor ons natuurlijk heel moeilijk om daar tussen te geraken.
Het ziet er wel naar uit dat we dit weekend kennis gaan maken met een ander stel :)
Ik LAT ook met m'n vriend omdat de omstandigheden het gewoon (nog) niet toelaten om samen te gaan wonen. Maar we zijn zeer zeker geen gelegenheidsstel. Een gelegenheidsstel is inderdaad een stel wat alleen samen naar clubs of dates gaat en die in mijn ervaring meestal nog een relatie/gezin hebben die er niets van weten. Daarom date ik als LATter ook liever niet met gelegenheidsstellen. Wij daten het liefst stellen waarbij je merkt dat ze gek op elkaar zijn en het echt samen doen.

Wij staan ook op SDC en toen we starten 2,5 jaar geleden werden we juist zo veel gemaild en uitgenodigd dat we als we hadden gewild wel ieder weekend op stap konden gaan. Regioswingers ook eens geprobeerd en daar alleen maar echt rare lui tegengekomen :facepalm: Dus voor ons alleen nog SDC, ruime keus uit diverse party's en thuisdates. :cheer2:
Geniet!
Wij staan nu een klein jaar op SDC, in het begin zochten wij onze contacten wat verder weg, de laatste tijd in de buurt. Het voordeel van dat laatste is dat je sneller iets afspreekt en dat de swingers uit de buurt precies weten waar andere swingers komen. In het begin waren we nog erg zoekende, ondertussen weten we wel wat we willen/zoeken en het belangrijkste we vinden het steeds leuker worden.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Wij daten eigenlijk alleen met 'genuine' stellen omdat wij dat zelf ook zijn. Vergis je overigens niet in gelegenheidsstellen want we hebben een keer meegemaakt dat het 'stel' elkaar de hele avond af zat te zeiken alsof ze al 20 jaar getrouwd waren.

En hallo voor iedereen, we zijn nieuw hier! Op SDC heetten we ooit Vinel mocht er nog oude garde rondhangen hier.
Ik kom even binnenvallen hier, ik heb al geprobeerd het eerste deel terug te vinden voor het antwoord maar mobiel forummen is echt waardeloos!

Volgende maand ga ik naar een bdsm avond in een parenclub, eerste keer en onwijs spannend. Nou ben ik aan het bedenken wat ik aan moet. Ik kom met alles nu wel uit denk ik, alleen de schoenen niet. Ik vind hoge hakken niet zo fijn lopen ivm een blessure. Wat kan ik ipv hakken aan doen? Blote voeten is niet heel verstandig lijkt me.
Laarzen misschien? Bij een BDSM pakje zijn laarzen geen slecht idee dacht ik.
Ik zie regelmatig mensen wel op blote voeten, dus het kan wel. Je zou laarzen kunnen dragen. Mijn vriendin heeft een paar zwarte schoentjes met een klein hakje en daar een soort lakachtige overknee kousen bij. Het lijkt net alsof ze hoge laklaarzen draagt.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2017 22:43
Reden: hengelen
99.35% gewijzigd
Nou, dat wil ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven