Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
vrijdag 15 september 2017 om 21:10
Kijk ik ook, ik stond nog in de open keuken koffie te zetten terwijl mijn man al op Midsomer had staan. Gelukkig keek ik tv tijdens het koffiezeten, anders had ik de eerste moord gemist.
vrijdag 15 september 2017 om 21:43
Klopt helemaal Aliva. Katten hebben een routing door het huis en in hun speelgedrag hebben ze plots 'krabbehoefte'. Het is een kwestie van kat observeren en waar ze steeds halt houdt en 'zoekt' een krabmogelijkheid maken. Dat kan ook een blok hout zijn, een groffe mat o.d. Mensen hebben de neiging om de krabpaal in de hoek te zetten, maar dat is voor katten helemaal niet interessant. Dan moeten ze 'bedenken: 'oh ik wil krabben dan moet ik dus naar de hoek'. En dat doen ze niet, ze moeten die krabmogelijkheden 'onderweg' tegen komen. Als ze er helemaal aan gewend zijn kan je wel met stukjes naar jou voorkeursplek gaan schuiven. Net als met de bak eigenlijk.aliva schreef: ↑15-09-2017 19:01De locatie van de krabpaal is wel van groot belang.
Toen ik een nieuwe bank kocht heb ik een krabpaal gezet aan de hoek waar ze voorheen altijd krabden.
Nu gebruiken ze altijd die paal.
Het krabben zelf is schier onmogelijk om af te leren, dus het is echt een kwestie van een alternatief te bieden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 15 september 2017 om 22:50
Ik zit te smullen van dadels en gedroogde abrikozen. Ik ga zo lekker naar bed. Ik verveel me dood terwijl ik zoveel kan doen. Lekker op tijd opstaan want er ligt een pakje van Ali bij de post.
Dat wil ik morgenochtend even ophalen.
zaterdag 16 september 2017 om 09:37
Goedemorgen!herfstappeltaart schreef: ↑16-09-2017 08:36Was het een nieuwe Cateautje? Ik ben groot fan van Midsommer murders, ik had het helemaal niet gezien![]()
Ja Herfst, was een nieuwe en hij was leuk. Als je KPN of Telfort hebt kan je hem terugkijken.
zaterdag 16 september 2017 om 09:38
Goedemorgen op deze grijze zaterdag.we hebben wel eens mooiere dagen gehad op 16 september,
Hoe ik dat weet?
Het is de trouwdag van mijn ouders.en wij maakten er altijd n klein en een x in de 5 jaar n wat groter feestje van .
Heb de kachel aan. ga zo ontbijten ,vanmiddag even naar n verjaardag. Misschien er voor of erna nog n paar boodschappen.
Vanavond thuis op de bank. gezellige zaterdag.
Hoe ik dat weet?
Het is de trouwdag van mijn ouders.en wij maakten er altijd n klein en een x in de 5 jaar n wat groter feestje van .
Heb de kachel aan. ga zo ontbijten ,vanmiddag even naar n verjaardag. Misschien er voor of erna nog n paar boodschappen.
Vanavond thuis op de bank. gezellige zaterdag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 16 september 2017 om 10:34
herfstappeltaart schreef: ↑16-09-2017 08:36Was het een nieuwe Cateautje? Ik ben groot fan van Midsommer murders, ik had het helemaal niet gezien![]()
Ik ben ook groot fan van MidSummer Murders, vooral van het hondje van de familie Barnaby. We hebben het opgenomen zodat we er later naar kunnen kijken.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 16 september 2017 om 11:30
Cateautje, ik hoop dat het lukt een passend katje te vinden.
Na alle cavia-opvangen nauwkeurig te hebben bestudeerd, heb ik dus een nieuw caafje in huis. Maar ondanks haar prachtig zwart glanzend vachtje en heldere oogopslag blijkt ze toch niet gezond. Ze had een reuteltje in haar ademhaling, dus ben ik ermee naar de dierenarts geweest en die heeft antibiotica voorgeschreven. Voordat ze naar de dierenarts ging, was ze dus verkouden, maar at ze goed groente, maar nu is haar verkoudheid een stuk beter, maar eet ze weer slechter, krijg er geen groente in en ze valt af. Dus nu zit ik haar regelmatig bij te voeden. Op zich wel gezellig om te doen, maar ik had een zorgelozer begin gedacht.
Na alle cavia-opvangen nauwkeurig te hebben bestudeerd, heb ik dus een nieuw caafje in huis. Maar ondanks haar prachtig zwart glanzend vachtje en heldere oogopslag blijkt ze toch niet gezond. Ze had een reuteltje in haar ademhaling, dus ben ik ermee naar de dierenarts geweest en die heeft antibiotica voorgeschreven. Voordat ze naar de dierenarts ging, was ze dus verkouden, maar at ze goed groente, maar nu is haar verkoudheid een stuk beter, maar eet ze weer slechter, krijg er geen groente in en ze valt af. Dus nu zit ik haar regelmatig bij te voeden. Op zich wel gezellig om te doen, maar ik had een zorgelozer begin gedacht.
zaterdag 16 september 2017 om 12:02
Niet leuk Aviv.hoop dat je geen geduvel met het beestje krijgt.
De waterstand is hier ook hoog Anna .soms ruik ik de afvoer. Of waar het dan ook weg komt .
Zijn die series niet terug te kijken via ziggo Cateautje ? Kan zijn op België niet.keertje uit proberen. Duitse TV.moet ik opnemen
kan ik niet terug kijken.
De waterstand is hier ook hoog Anna .soms ruik ik de afvoer. Of waar het dan ook weg komt .
Zijn die series niet terug te kijken via ziggo Cateautje ? Kan zijn op België niet.keertje uit proberen. Duitse TV.moet ik opnemen
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 16 september 2017 om 12:03
Weet ik niet.chrisjoh schreef: ↑16-09-2017 12:02Niet leuk Aviv.hoop dat je geen geduvel met het beestje krijgt.
zaterdag 16 september 2017 om 12:21
Ik ben blij met het snertweer. Goed excuus om een dagje voor mezelf te claimen en bij te trekken van de te drukke week die ik had. Ik zit heerlijke toastjes zalm met roomkaas te eten met een kopje koffie en een kat op schoot. Het leven is mooi zo!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 16 september 2017 om 12:36
Lekker! Ik ga dat vanmiddag ook doen. Nu eerst even boodschappen halen en een cadeautje kopen voor een neefje en daarna ben ik klaar voor vandaag.
zaterdag 16 september 2017 om 14:19
Huilt André in dit lied? Het lied klinkt naar "My Way" van Frank.
https://youtu.be/lvXbOT_Kov0 André Hazes waarom
https://youtu.be/lvXbOT_Kov0 André Hazes waarom
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 16 september 2017 om 15:59