Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
blijfgewoonbianca schreef:
15-09-2017 22:51
Afbeelding
Wat een treurnis. Plak toch eens een voetbalplaatje, man!
yasmijn schreef:
15-09-2017 22:52
Wat een treurnis. Plak toch eens een voetbalplaatje, man!
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
15-09-2017 22:56
Afbeelding
:rofl:
Mag ik even zeggen wat een hele grote kolder ik het vind dat " we " elke keer beticht worden van graven in Ygg's privacy als ze zelf van alles post waardoor zij, of kind(eren) in twee muisklikken te vinden is ? En was het nou één keer,.... maar het gaat maar door en door en door.
:proud: :rofl:
15-09-2017 22:58
Mag ik even zeggen wat een hele grote kolder ik het vind dat " we " elke keer beticht worden van graven in Ygg's privacy als ze zelf van alles post waardoor zij, of kind(eren) in twee muisklikken te vinden is ? En was het nou één keer,.... maar het gaat maar door en door en door.

Repeat, repeat, repeat.

Jaren en jaren gaat dat al zo, dat weet je.
Ja,precies, dat bedoel ik. Hij werd juist massaal gesteund en er vielen allerlei bannen, allerlei Angels moesten het veld ruimen, you name it. Van massaal pesten was zeker geen sprake, in ieder geval.

Achteraf en in het licht van hoe hij later is gaan posten zou het mij niet verbazen als al die steun totaal niet terecht was.
Am Yisrael Chai!
15-09-2017 22:58
Ach kom nou. Als er iemand is van wie ik juist niks wil weten (nogal vervelende ervaringen met haar gehad in het verleden), het is godsonmogelijk om er van verschoond te blijven. ik heb meer foto's van haar, d'r vent, d'r interieur, d'r diverse huizen, d'r kinderen, d'r tieten gezien dan dat er überhaupt foto's van mijzelf bestaan.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:00
Ja,precies, dat bedoel ik. Hij werd juist massaal gesteund en er vielen allerlei bannen, allerlei Angels moesten het veld ruimen, you name it. Van massaal pesten was zeker geen sprake, in ieder geval.

Achteraf en in het licht van hoe hij later is gaan posten zou het mij niet verbazen als al die steun totaal niet terecht was.
Dat laatste weet ik wel zeker.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
fashionvictim schreef:

Je had er waarschijnlijk bij moeten zijn.
Hij is wel heel anders gaan posten, dat is zeker zo.
fashionvictim schreef:

fashionvictim schreef:

Ja, zoiets. Echter, toen hij hier vanaf zijn eerste dag kwam, was er niets aan de hand. Ging gewoon over normale dingen en ook waar hij tegenaan liep/loopt met de autisme.
En er zaten hier toen een paar wijven die hem op hebben zitten hitsen (omdat ie nog maagd was enzo) en dat ie daar wat aan moest doen en weet ik wat meer, dat ie seks moest gaan zoeken, allerlei tips kreeg ie, op de viva msn chat, echt beschamend was dat. Hij is anders geworden vanaf toen. Toen ging ie hoeren doen en vanaf toen liep het totaal mis.
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:02
Ach kom nou. Als er iemand is van wie ik juist niks wil weten (nogal vervelende ervaringen met haar gehad in het verleden), het is godsonmogelijk om er van verschoond te blijven. ik heb meer foto's van haar, d'r vent, d'r interieur, d'r diverse huizen, d'r kinderen, d'r tieten gezien dan dat er überhaupt foto's van mijzelf bestaan.
Volgens mij bedoelen jij en bgb hetzelfde toch?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik grijp dus altijd mis, dus het kan echt. Ik weet niets van Ygg.
fashionvictim schreef:
Nou, ik dacht vanavond nog bij mezelf: ik ken die vrouw beter dan dat ik mijn bloedeigenste familie en beste vriendinnen ken.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:05
Ja, zoiets. Echter, toen hij hier vanaf zijn eerste dag kwam, was er niets aan de hand. Ging gewoon over normale dingen en ook waar hij tegenaan liep/loopt met de autisme.
En er zaten hier toen een paar wijven die hem op hebben zitten hitsen (omdat ie nog maagd was enzo) en dat ie daar wat aan moest doen en weet ik wat meer, dat ie seks moest gaan zoeken, allerlei tips kreeg ie, op de viva msn chat, echt beschamend was dat. Hij is anders geworden vanaf toen. Toen ging ie hoeren doen en vanaf toen liep het totaal mis.
Daarvoor al hoor. Alleen dan niet openbaar.
fashionvictim schreef:
. ik heb meer foto's van haar, d'r vent, d'r interieur, d'r diverse huizen, d'r kinderen, d'r tieten gezien dan dat er überhaupt foto's van mijzelf bestaan.
:-D

Ik weet dat ook nog, tietengate. Vond dat toen wel lichtelijk vals.
fashionvictim schreef:

Ja dat zou best kunnen. Ik heb het niet gelezen, weet ook niet in welk rltopic het was.
Misschien kon hij niet omgaan met al die roem en is hij totaal naast zijn schoenen gaan lopen? :mrgreen:
Ik ken hem in elk geval niet als een vrouwonvriendelijke poster.
Solomio schreef:
Volgens mij bedoelen jij en bgb hetzelfde toch?
Tuulk. Godsonmogelijk om dat te missen :devil:
MarindaH schreef:
Ik grijp dus altijd mis, dus het kan echt. Ik weet niets van Ygg.
Ooit waren er diverse foto topics en zo.
MoirenPhae schreef:
15-09-2017 23:06
Daarvoor al hoor. Alleen dan niet openbaar.
Dat zeg ik. Op de chat van viva destijds.
15-09-2017 23:08
Ooit waren er diverse foto topics en zo.
Tot de straie aantoe.
shisha schreef:
15-09-2017 23:07
Ja dat zou best kunnen. Ik heb het niet gelezen, weet ook niet in welk rltopic het was.

Nee, toen droeg je ook nog een luier, waarschijnlijk.

Misschien kon hij niet omgaan met al die roem en is hij totaal naast zijn schoenen gaan lopen? :mrgreen:
Ik ken hem in elk geval niet als een vrouwonvriendelijke poster.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:09
Tot de straie aantoe.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven