Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 00:55
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 16 september 2017 om 00:56
WauwDana schreef: ↑16-09-2017 00:46Het verbaast me dat meerderen hier ineens zo stellig beweren aan iemands forumgedrag af te kunnen lezen of iemand een bepaalde diagnose zou kunnen hebben. En ik las iets over bij veel forummers denken 'die zal wel autistisch zijn', of iets in die trant.
Dan ga ik me toch afvragen of mensen dat bij mij bijv. ook denken. Was half uit ergernis maar deels ook wel serieus. Ik heb niet echt een idee hoe ik hier overkom, op zich ook niet belangrijk, maar wie weet zou ik zomaar iets nieuws over mezelf kunnen ontdekken.
Omdat hier nogal eens bannen zijn gevallen wegens suggereren dat iemand een label verdient, dacht ik: mag ook per pb, als iemand serieus denkt dat ik autistisch ben bijvoorbeeld.
zaterdag 16 september 2017 om 00:57
Ik hecht veel waarde aan de mening (ja, ook die over mij) van sommige forummers.
Dat ik kan uitmaken aan welke meningen ik waarde hecht vind ik een voordeel van hier veel komen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 september 2017 om 01:00
Jemig? Wauw?
Volgens mij lezen jullie een andere toon dan die waarin ik het typte.
Was een combinatie van ergernis en nieuwsgierigheid, eigenlijk. Zeker niet dat ik denk: ik hol morgen naar een psych als jullie zeggen dat ik hier autistisch overkom.
Volgens mij lezen jullie een andere toon dan die waarin ik het typte.
Was een combinatie van ergernis en nieuwsgierigheid, eigenlijk. Zeker niet dat ik denk: ik hol morgen naar een psych als jullie zeggen dat ik hier autistisch overkom.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 16 september 2017 om 01:02
En dat ook. Vandaar ook de nieuwsgierigheid.
zaterdag 16 september 2017 om 01:03
Waarom zouden we dat zeggen? Verwacht je dat? Wat is je motivatie?
Volgens mij zeiden BGB en ik dat we inmiddels op dit forum de auti's er min of meer uit kunnen halen. Waar we vast ook naast zullen zitten.
Wat niet impliceert dat we hier nicks gaan noemen.
zaterdag 16 september 2017 om 01:03
Dat had ik ook niet gedacht, dat je zo dacht. Maar daarom ergerde ik me nog wel aan je post.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 september 2017 om 01:04
Ik niet! Ik niet!
*gaat ernstig gebukt onder angst tot veroordeling van 'HET' Vivaforum*
Yeah right.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ja, best wel eigenlijk, zo out of the blue, ik vatte hem niet.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-09-2017 01:03Dat had ik ook niet gedacht, dat je zo dacht. Maar daarom ergerde ik me nog wel aan je post.
Dat is dan wel weer netjes.
zaterdag 16 september 2017 om 01:05
Kool Hydraat Arm.
zaterdag 16 september 2017 om 01:05
Daar kunnen we aan werken.doornroosje9 schreef: ↑16-09-2017 01:04Dana, ik begreep wat je bedoelde.
En ik lust geen pepernoten. Volgens mij hebben we deze in België niet eens?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 01:06
https://oanhskitchen.nl/kha-lifestyle-en-fruit/'
Yas, echt? Zeg dat het niet waar is .
Yas, echt? Zeg dat het niet waar is .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.