Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
@feow. Jouw grap over stikken in pepernoten.
Oh ja... wat een toestand was dat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bruise schreef:
16-09-2017 00:27
Ik heb ooit een heel lieve therapeut gehad, je zou zoals haar kunnen zijn. :D
Jee... :-$
(hier word ik even stil van)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ja Alixane, gooi het er maar weer een keer tussen. :applause:
yasmijn schreef:
16-09-2017 00:17
Ik vind dat onbegrijpelijk. Really, anno de 21e eeuw.
Triest maar waar. Als je daarbij ook nog een jeugd van mishandeling en misbruik achter de rug hebt lig je bij het minste geringste doorsnee opvoedprobleem onder de loep bij instanties ook al heb je zelf hulp gevraagd. Alleenstaande moeder, letterlijk en figuurlijk.
Enn schreef:
16-09-2017 00:37
Dat de gezinssituatie benoemd wordt vind ik wel logisch, het geeft beeld van een achtergrond.
Ik geef toe dat ik wat gevoelig ben, maar ik was best boos toen ik in het dossier van een leerling van mij (een leerling met meerdere diagnoses) las: "jonge ouders".

Wat heb ik een geluk gehad als jonge alleenstaande moeder met een geweldig makkelijk en slim kind.
De wereld stond klaar om mij/ons neer te sabelen, maar het haar op mijn tanden en haar geweldige zijn hielp enorm.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Bruise schreef:
16-09-2017 00:40
Ja Alixane, gooi het er maar weer een keer tussen. :applause:
Fijn dat ik je een plezier kan doen!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
lievelieveke66 schreef:
16-09-2017 00:41
Triest maar waar. Als je daarbij ook nog een jeugd van mishandeling en misbruik achter de rug hebt lig je bij het minste geringste doorsnee opvoedprobleem onder de loep bij instanties ook al heb je zelf hulp gevraagd. Alleenstaande moeder, letterlijk en figuurlijk.
Afschuwelijk.
feow schreef:
16-09-2017 00:37
Huh?
Schreef ik zomaar onwetend gruwelijke dingen?
Pepernoten-terrorist.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bruise schreef:
16-09-2017 00:38
@feow. Jouw grap over stikken in pepernoten.
:$
Het was geen grap.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
16-09-2017 00:42
Ik geef toe dat ik wat gevoelig ben, maar ik was best boos toen ik in het dossier van een leerling van mij (een leerling met meerdere diagnoses) las: "jonge ouders".

Wat heb ik een geluk gehad als jonge alleenstaande moeder met een geweldig makkelijk en slim kind.
De wereld stond klaar om mij/ons neer te sabelen, maar het haar op mijn tanden en haar geweldige zijn hielp enorm.
k
Ik denk zomaar dat jij een hele goede vriendin van mij zou kunnen zijn, om de reden dat jij bent wie je bent.
alixane wijzigde dit bericht op 16-09-2017 00:45
2.18% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
feow schreef:
16-09-2017 00:44
Het was geen grap.
Ik weet! :clown:
Enn schreef:
16-09-2017 00:43
Pepernoten-terrorist.
:rofl:
Was IC er nou nog maar he, om de boel te illustreren met linkjes.
feow schreef:
Het was geen grap.
Nee hier, daar héb je het al!!
yasmijn schreef:
16-09-2017 00:32
Heb ik ook een labeltje opgeplakt gekregen na al die jaren hier trouwens? Wie bang is voor een ban voor diagnoses stellen mag het ook best pb'en. Ben er serieus best benieuwd naar

Excuse me? Waarom zou jij van het vivaforum en label moeten krijgen? En waarom zou dat per pb moeten?
Hier snap ik niks van.
Het verbaast me dat meerderen hier ineens zo stellig beweren aan iemands forumgedrag af te kunnen lezen of iemand een bepaalde diagnose zou kunnen hebben. En ik las iets over bij veel forummers denken 'die zal wel autistisch zijn', of iets in die trant.

Dan ga ik me toch afvragen of mensen dat bij mij bijv. ook denken. Was half uit ergernis maar deels ook wel serieus. Ik heb niet echt een idee hoe ik hier overkom, op zich ook niet belangrijk, maar wie weet zou ik zomaar iets nieuws over mezelf kunnen ontdekken.

Omdat hier nogal eens bannen zijn gevallen wegens suggereren dat iemand een label verdient, dacht ik: mag ook per pb, als iemand serieus denkt dat ik autistisch ben bijvoorbeeld.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana, een tweizelgänger vanwege je avatar.
Dana schreef:
16-09-2017 00:46
Het verbaast me dat meerderen hier ineens zo stellig beweren aan iemands forumgedrag af te kunnen lezen of iemand een bepaalde diagnose zou kunnen hebben. En ik las iets over bij veel forummers denken 'die zal wel autistisch zijn', of iets in die trant.

Dan ga ik me toch afvragen of mensen dat bij mij bijv. ook denken. Was half uit ergernis maar deels ook wel serieus. Ik heb niet echt een idee hoe ik hier overkom, op zich ook niet belangrijk, maar wie weet zou ik zomaar iets nieuws over mezelf kunnen ontdekken.

Omdat hier nogal eens bannen zijn gevallen wegens suggereren dat iemand een label verdient, dacht ik: mag ook per pb, als iemand serieus denkt dat ik autistisch ben bijvoorbeeld.
jemig
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Enn schreef:
16-09-2017 00:43
Pepernoten-terrorist.
Is dit een diagnose?
Mmmm ik verblijf op het forum liever zonder diagnose.
Ouwe zijige zeikerd is gelukkig ook geen diagnose. ;-)
feow schreef:
16-09-2017 00:49
Is dit een diagnose?
Nee, een misdrijf.
Een ernstige ook.
Ik zat gewoon pepernoten te eten toen ik het las.
enn wijzigde dit bericht op 16-09-2017 00:52
0.55% gewijzigd
Dana schreef:
16-09-2017 00:46

Als je zoveel waarde aan het forum hecht en de meningen hier, adviseer ik je toch wat minder vaak te komen.
Alixane schreef:
16-09-2017 00:38
De Hansgate had toch te maken met een meeting? Men vond dat Hans teveel naar de tieten van vrouwelijke medeforummers staarde en dat hij teveel in hun "comfortzone" trad? Of deze zaken wel of niet zo waren was niet de issue, wel dat een aantal medemeeters dit op het forum plaatsten en daarmee Hans openlijk "lasterden".
Ik vond dat indertijd een dubieus en triest gebeuren. Voor mij een reden om nooit meer aan fora meetings mee te doen.
Alixane schreef:
k
Ik denk zomaar dat jij een hele goede vriendin van mij zou kunnen zijn, om de reden dat jij bent wie je bent.
1e reactie: wat lief, dank je wel!
2e reactie: help, ben ik herkend uit RL?
3e reactie: shit... Zou ze graag pepernoten eten? (Er vanuit gaande dat er misschien ook pepernoten met terroristensmaak zijn)
feow wijzigde dit bericht op 16-09-2017 00:55
Reden: RL werd elkaar
0.97% gewijzigd
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven