Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 15:27
Jij hebt zeker nog nooit in een situatie gezeten waarbij je in een overlevingsstand terecht komt?Tarlin schreef: ↑16-09-2017 13:07Waarom is dat makkelijk roepen als je naar hun achtergrond kijkt? Als zij zoiets niet verwacht kan haar eerste reactie toch " auw" zijn? Zonder er bewust over na te denken?Als niks in het begin erop wijst wat er nog daarna komt? Dat is het enige dat ik niet kan plaatsen. Niet het feit dat ze daarna doodsbang was of dat ze geen stop durfde te zeggen. Dat begrijp ik compleet. Ik keek gewoon naar de complete situatie. Dat je na de eerste 2 stoten geen auw zegt als je relatie verder normaal is.
En wie het nu nog niet snapt , jammer dan.
Duidelijker dan dit wordt het niet.
En ja ik begrijp wat je bedoelt te zeggen en snap je opmerking maar ik blijf erbij dat je dit niet had moeten posten in het topic zelf.
zaterdag 16 september 2017 om 15:31
Ik denk dat het topic echt is en voor zover ik weet is het hier niet alleen toegang voor een bepaald clubjezazamaenade schreef: ↑16-09-2017 13:25Denken jullie nou dat het topic 'is dit ok' fake is ?
Nou, dan ben ik weg hier, ik snap er niets meer van.
Ik hoop niet dat gesuggereerd wordt dat ík de boel aan elkaar fantaseer. Dat zou ik bijzonder walgelijk vinden.
Is er hier alleen toegang voor een bepaald clubje ? Is dat het ?
Tabee dan maar.
zaterdag 16 september 2017 om 15:32
Zeg dat dan en haal er niet vanalles bij.
Je kent mijn achtergrond niet. Weet niet wat ik gezien heb van dichtbij of meegemaakt, dus oordelen is makkelijk na 1 opmerking van mijn kant. Is het ooit in het opgekomen waarom ik die vraag zou stellen?
En ik voel mij nu zeker niet genoodzaakt om daar nu nog een boekje over open te doen, na zoveel overtrokken reacties.
zaterdag 16 september 2017 om 15:34
Oke prima, je bent mij geen uitleg verschuldigdTarlin schreef: ↑16-09-2017 15:32Zeg dat dan en haal er niet vanalles bij.
Je kent mijn achtergrond niet. Weet niet wat ik gezien heb van dichtbij of meegemaakt, dus oordelen is makkelijk na 1 opmerking van mijn kant. Is het ooit in het opgekomen waarom ik die vraag zou stellen?
En ik voel mij nu zeker niet genoodzaakt om daar nu nog een boekje over open te doen, na zoveel overtrokken reacties.
zaterdag 16 september 2017 om 15:39
Tegen mij kun je het toch wel vertellen, ik ben een redelijk neutrale derde in dezen.Tarlin schreef: ↑16-09-2017 15:32Zeg dat dan en haal er niet vanalles bij.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 15:55
zaterdag 16 september 2017 om 16:07
Niet letterlijk he.
In de zin van, dat het toch niks meer uitmaakt wat ze zegt.
Ze wordt er notabene om gestaft.
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 16:09
5.40% gewijzigd