Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 13:01
Waarheid is een begrip dat veelal gebruikt wordt om een mening kracht bij te zetten
zaterdag 16 september 2017 om 13:05
Nou Tarlin ik vond dat S-meds heel goede vragen stelde, ze was ook de eerste die zei dat het niet ok was, op woensdagochtend al, een paar uur na het eerste verhaal van TO.
Niet dat S-meds nou een diploma verdient, of zo, maar ze heeft opbouwende kritische vragen gesteld.
En jij stelt volgens mij nare vragen op een moment dat dat er ook helemaal niet meer toe deed. Geen idee of je het hele topic had doorgelezen toen je ging reageren, maar wat jij deed was wel degelijk victim blaming, en ik zou je wat empathie toewensen voor je zo tekeer gaat met gelijkhebberij op een plek ( dat topic) waar dat totaal ongepast is.
Niet dat S-meds nou een diploma verdient, of zo, maar ze heeft opbouwende kritische vragen gesteld.
En jij stelt volgens mij nare vragen op een moment dat dat er ook helemaal niet meer toe deed. Geen idee of je het hele topic had doorgelezen toen je ging reageren, maar wat jij deed was wel degelijk victim blaming, en ik zou je wat empathie toewensen voor je zo tekeer gaat met gelijkhebberij op een plek ( dat topic) waar dat totaal ongepast is.
nounou
zaterdag 16 september 2017 om 13:06
Dank.zazamaenade schreef: ↑16-09-2017 13:05Nou Tarlin ik vond dat S-meds heel goede vragen stelde, ze was ook de eerste die zei dat het niet ok was, op woensdagochtend al, een paar uur na het eerste verhaal van TO.
zaterdag 16 september 2017 om 13:07
Waarom is dat makkelijk roepen als je naar hun achtergrond kijkt? Als zij zoiets niet verwacht kan haar eerste reactie toch " auw" zijn? Zonder er bewust over na te denken?Als niks in het begin erop wijst wat er nog daarna komt? Dat is het enige dat ik niet kan plaatsen. Niet het feit dat ze daarna doodsbang was of dat ze geen stop durfde te zeggen. Dat begrijp ik compleet. Ik keek gewoon naar de complete situatie. Dat je na de eerste 2 stoten geen auw zegt als je relatie verder normaal is.Ginerva schreef: ↑16-09-2017 12:57Oke duidelijk, ten eerste wil ik niet beschuldigen het maakt me gewoon boos omdat sommige mensen wel erg makkelijk roepen dat ze auw en/of stop zouden zeggen in een dergelijke situatie.
Ik ga niet mee in de gemiddelde mening, ik vraag om uitleg om en juiste inschatting te kunnen maken over hoe je er nou werkelijk over denkt.
En wie het nu nog niet snapt , jammer dan.
Duidelijker dan dit wordt het niet.
zaterdag 16 september 2017 om 13:08
Dat is jouw waarheid
zaterdag 16 september 2017 om 13:15
Tarlin, ik weet niet of je een man bent, ik gok van wel, maar dan nog : denk je eens in dat je een goede vriend van je op bezoek krijgt, een kleerkast, en je denkt fijn samen wat te gaan drinken, en hij blijkt opgefokt en geil en heeft jou al tegen de muur gedrukt en je broek naar beneden getrokken voor je er erg in hebt. Hij slaat je met je hoofd tegen de muur en verkracht je.
Zeg jij dan 'auw' en denk je dan dat dat enige zin heeft ?
Zeg jij dan 'auw' en denk je dan dat dat enige zin heeft ?
nounou
zaterdag 16 september 2017 om 13:19
zaterdag 16 september 2017 om 13:20
En jij mag dit gewoon zeggen?!
Nou zeg. Boze smiley doet het niet!