Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oudblond schreef:
16-09-2017 12:55
En in dit geval is er geen enkele aanleiding om ook maar te denken of menen te moeten denken dat het om humor gaat.
:facepalm:
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
LeesMee schreef:
Perceptie is werkelijkheid
Maar geen waarheid.
Siofra schreef:
16-09-2017 12:58
:facepalm:
Is die facepalm voor jezelf?
MoirenPhae schreef:
16-09-2017 12:59
Maar geen waarheid.
Waarheid is een begrip dat veelal gebruikt wordt om een mening kracht bij te zetten
LeesMee schreef:
Perceptie is werkelijkheid
perceptie is slecht een interpetatie van de werkelijkheid
De politiek van het schoolplein zet zich voort lang nadat het schoolplein verlaten is.
Zo nou ik kan er ff niet meer tegen, ik ga een rondje fietsen. :(
Nou Tarlin ik vond dat S-meds heel goede vragen stelde, ze was ook de eerste die zei dat het niet ok was, op woensdagochtend al, een paar uur na het eerste verhaal van TO.
Niet dat S-meds nou een diploma verdient, of zo, maar ze heeft opbouwende kritische vragen gesteld.
En jij stelt volgens mij nare vragen op een moment dat dat er ook helemaal niet meer toe deed. Geen idee of je het hele topic had doorgelezen toen je ging reageren, maar wat jij deed was wel degelijk victim blaming, en ik zou je wat empathie toewensen voor je zo tekeer gaat met gelijkhebberij op een plek ( dat topic) waar dat totaal ongepast is.
nounou
LeesMee schreef:
16-09-2017 13:04
De politiek van het schoolplein zet zich voort lang nadat het schoolplein verlaten is.
gewoon weer lekker meelezen joh
zazamaenade schreef:
16-09-2017 13:05
Nou Tarlin ik vond dat S-meds heel goede vragen stelde, ze was ook de eerste die zei dat het niet ok was, op woensdagochtend al, een paar uur na het eerste verhaal van TO.
Niet dat S-meds nou een diploma verdient, of zo, maar ze heeft opbouwende kritische vragen gesteld.
En jij stelt volgens mij nare vragen op een moment dat dat er ook helemaal niet meer toe deed. Geen idee of je het hele topic had doorgelezen toen je ging reageren, maar wat jij deed was wel degelijk victim blaming, en ik zou je wat empathie toewensen voor je zo tekeer gaat met gelijkhebberij op een plek ( dat topic) waar dat totaal ongepast is.
Dank.
LeesMee schreef:
16-09-2017 13:01
Waarheid is een begrip dat veelal gebruikt wordt om een mening kracht bij te zetten
Waarheid is datgene wat toetsbaar is aan feiten.
Het leidende meisje wordt er liever niet op gewezen hoe ze is, zeker niet door de kinderen die ze buiten haar cirkel houdt
Ginerva schreef:
16-09-2017 12:57
Oke duidelijk, ten eerste wil ik niet beschuldigen het maakt me gewoon boos omdat sommige mensen wel erg makkelijk roepen dat ze auw en/of stop zouden zeggen in een dergelijke situatie.

Ik ga niet mee in de gemiddelde mening, ik vraag om uitleg om en juiste inschatting te kunnen maken over hoe je er nou werkelijk over denkt.
Waarom is dat makkelijk roepen als je naar hun achtergrond kijkt? Als zij zoiets niet verwacht kan haar eerste reactie toch " auw" zijn? Zonder er bewust over na te denken?Als niks in het begin erop wijst wat er nog daarna komt? Dat is het enige dat ik niet kan plaatsen. Niet het feit dat ze daarna doodsbang was of dat ze geen stop durfde te zeggen. Dat begrijp ik compleet. Ik keek gewoon naar de complete situatie. Dat je na de eerste 2 stoten geen auw zegt als je relatie verder normaal is.

En wie het nu nog niet snapt , jammer dan.
Duidelijker dan dit wordt het niet.
MoirenPhae schreef:
16-09-2017 13:07
Waarheid is datgene wat toetsbaar is aan feiten.
Dat is jouw waarheid
Mooie citaten.
Tarlin, ik weet niet of je een man bent, ik gok van wel, maar dan nog : denk je eens in dat je een goede vriend van je op bezoek krijgt, een kleerkast, en je denkt fijn samen wat te gaan drinken, en hij blijkt opgefokt en geil en heeft jou al tegen de muur gedrukt en je broek naar beneden getrokken voor je er erg in hebt. Hij slaat je met je hoofd tegen de muur en verkracht je.
Zeg jij dan 'auw' en denk je dan dat dat enige zin heeft ?
nounou
Pepernoten anyone?
Ik begrijp niet waarom Siofra de volle laag krijgt. Voor alles is een markt, dus die verkrachtingsscene bestaat gewoon. Gezien de vage post van de forumster waar ze op reageert, vind ik het geen rare gedachte dat het om die scene zou gaan.
MoirenPhae ik ben bijna op het eind. Ik wil gewoon niet kijken :'(
What to watch next..
LeesMee schreef:
16-09-2017 13:08
Dat is jouw waarheid
Nee. Er is een verschil tussen waarheidsbeleving en waarheidsbevinding.
Star² schreef:
16-09-2017 13:15
Pepernoten anyone?
Hebbie gevulde speculaas?
Sorry, hoor, Star, het is niet zo gezellig wat ik schrijf, maar ik zit me toch een partij op te winden.

Voor pepernoten vind ik het nog veel te vroeg, tenzij het echte pepernoten zijn, en geen kruidnoten.
Waarschijnlijk moet ik maar eens wat anders gaan doen.
nounou
Star² schreef:
16-09-2017 13:18
Ik begrijp niet waarom Siofra de volle laag krijgt. Voor alles is een markt, dus die verkrachtingsscene bestaat gewoon. Gezien de vage post van de forumster waar ze op reageert, vind ik het geen rare gedachte dat het om die scene zou gaan.
En jij mag dit gewoon zeggen?! >:-(
Nou zeg. Boze smiley doet het niet!
Tarlin schreef:
16-09-2017 13:18
MoirenPhae ik ben bijna op het eind. Ik wil gewoon niet kijken :'(
What to watch next..

Serie of de film?
Star² schreef:
16-09-2017 13:22
Serie of de film?
Serie. Film vond ik niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven