Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 21:38
Briljant natuurlijk!
Oooh mijn gedicht wordt zó lang he!
zaterdag 16 september 2017 om 21:41
Anders ik wel!
zaterdag 16 september 2017 om 22:02
zaterdag 16 september 2017 om 22:06
Werkelijk? 1 snif?
zaterdag 16 september 2017 om 22:15
Dat gewoon ingehouden snot! Niet eens 1 traan liet je biggelen. Ja, biggelen ja. I said it.
Gedicht is plotseling 2 regels ingekort.
zaterdag 16 september 2017 om 22:17
Wat gemeen.
Ik ben net uitgemaakt voor de naïefste van het millennium én dat ik iets enorms mis, omdat ik nooit vreemd ben gegaan en ga.
En dan ga jij zo tegen me doen?
zaterdag 16 september 2017 om 22:19
Oh... sorry..dat is inderdaad niet fijn.MoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 22:17Wat gemeen.
Ik ben net uitgemaakt voor de naïefste van het millennium én dat ik iets enorms mis, omdat ik nooit vreemd ben gegaan en ga.
En dan ga jij zo tegen me doen?![]()
1 regel terug dan.
zaterdag 16 september 2017 om 22:22
Vreemd gaan is zwakMoirenPhae schreef: ↑16-09-2017 22:17Wat gemeen.
En dan ga jij zo tegen me doen?![]()
zaterdag 16 september 2017 om 22:23
Ik ken ook iemand die er nooit overheen gekomen is dat hij bij haar wegging, laatste keer dat ik haar zag ging het nog steeds niet goed met haar. Ik kan daar niet om lachen. En ja, ze heeft jarenlang bij een peut gelopen, of misschien wel verschillende, zo goed kende ik haar niet, maar ze zei altijd dat ze bij een peut liep wanneer ik haar sprak. Echt enorm zonde, want het is een lieve en mooie vrouw en ze heeft zoveel om voor te leven. Maar ze kan hem niet loslaten.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 16 september 2017 om 22:24
Triest en eeuwig zonden dat ze haar leven op deze manier vergooitSiofra schreef: ↑16-09-2017 22:23Ik ken ook iemand die er nooit overheen gekomen is dat hij bij haar wegging, laatste keer dat ik haar zag ging het nog steeds niet goed met haar. Ik kan daar niet om lachen. En ja, ze heeft jarenlang bij een peut gelopen, of misschien wel verschillende, zo goed kende ik haar niet, maar ze zei altijd dat ze bij een peut liep wanneer ik haar sprak. Echt enorm zonde, want het is een lieve en mooie vrouw en ze heeft zoveel om voor te leven. Maar ze kan hem niet loslaten.![]()