Afspreken

15-09-2017 10:07 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?

En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?

Groetjes
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 15:43
Hij heeft geen seks gehad met haar (heb ik gehoord van zijn (en mijn) vrienden die erbij waren.. (En ja die vrienden zijn boos geweest op hem, dus het is niet zo dat ze het grappig vonden)
Hè? Hij was toch vreemdgegaan zei je?
QueenArachnia schreef:
15-09-2017 20:38
Hè? Hij was toch vreemdgegaan zei je?
Ja, maar hij heeft geen seks gehad met die ander, hij heeft gezoend
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 22:08
Ja, maar hij heeft geen seks gehad met die ander, hij heeft gezoend

Och ja, dat is nog vreemdgaan als je 18 bent..
Lieffie, laat die gast gaan, joh!
Hij is je niet waard..
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Saz schreef:
15-09-2017 22:26
Och ja, dat is nog vreemdgaan als je 18 bent..
Sorry hoor, maar ik vind zoenen ten alle tijden vreemdgaan
Denhaagisleuk schreef:
16-09-2017 01:36
Als mijn moeder met een andere man zou zoenen zou ik dat ook als vreemdgaan zien
Denhaagisleuk schreef:
16-09-2017 01:37
Als mijn moeder met een andere man zou zoenen zou ik dat ook als vreemdgaan zien
Saz bedoelt dat in het hoofd van een 18 jarige zoenen als vreemdgaan wordt gezien.
Denhaagisleuk schreef:

Dat begrijp ik. En het bijpassende drama ook.

Voor mij is zoenen geen vreemdgaan en vreemdgaan (met sex) niet meteen het einde van alles.

Voor jou wel.

Los daarvan is het geen goed idee om jezelf anders voor te doen tegenover je ex. Probeer eerlijkheid. Zeg dat je hem mist.

Maar als hij jou niet meer wil, leg je daar dan ook bij neer. Verlies jezelf niet voor hem. Want het mooiste wat je kan worden, is jezelf.
Ja, het is raar dat je je nog wilt bewijzen aan een vreemdganger. Hij zou nu achter jou moeten aanlopen als het nog wat zou moeten kunnen worden, maar heeft daar geen zin in.

Wees geen deurmat.
Saz schreef:
16-09-2017 11:17
Voor mij is zoenen geen vreemdgaan en vreemdgaan (met sex) niet meteen het einde van alles.

Voor jou wel.

Voor haar ook niet. Zij heeft het niet uitgemaakt, dat heeft hij gedaan. En zij wil hem nog steeds terug, ondanks zijn vreemdgaan en zijn bekentenis dat hij haar niet leuk meer vindt.
Tr0tter schreef:
16-09-2017 11:23
Voor haar ook niet. Zij heeft het niet uitgemaakt, dat heeft hij gedaan. En zij wil hem nog steeds terug, ondanks zijn vreemdgaan en zijn bekentenis dat hij haar niet leuk meer vindt.
Dit. To, laat hem toch gaan.
Denhaagisleuk schreef:
Mischien wel.
Die mening heb je nu. Je kan het niet vergelijken want je hebt geen vergelijkingsmateriaal of ervaring.
Je bent pas 18.

Mensen met een jarenlange relatie en kinderen hebben veel meer om over te denken en zullen makkelijker over zoenen met een ander denken.
Dat is heel persoonlijk.

Je moet je eigen ervaringen opdoen, dus als jij dit wilt doorzetten moet je dat vooral doen, Ik hoop alleen dat je jezelf niet in allerlei bochten gaat wringen voor een jongen. Je bent met niks anders aan hem gebonden dan verliefdheid. En verliefdheid daar kan je heel snel van genezen. Vooral als je jezelf op de eerste plaats zet.
Heb respect voor jezelf dame.
When they go low, we go high. (M.Obama)
wat is nou eigenlijk aan de hand, wil je niet gewoon vooral niet-afgewezen zijn?

als je je zelfbeeld wil laten afhangen van anderen dan gaat je dat veel kosten en weinig opleveren TO
Lorem Ipsum
Saz schreef:
16-09-2017 11:17

Voor jou wel.
Ik wil nog eens zien hoe jij reageert als je man / vriend met een andere meid flink tongzoent.
creativeguy schreef:
17-09-2017 10:03
Ik wil nog eens zien hoe jij reageert als je man / vriend met een andere meid flink tongzoent.
Geloof je Saz niet? Veel mensen denken er zo over hoor..
Hoe was je afspraak, Denhaagisleuk?
creativeguy schreef:
17-09-2017 10:03

Waarom zou ik iets stellen als ik niet weet hoe ik reageer?

Ik hoef er niet met mijn neus bovenop te staan. Ik hoef ook niet alles te weten. Maar als het mij ter ore zou komen zou ik er niet een heel groot probleem van maken. En ja, ik heb ervaring met dit soort situaties.

Liefde is vooral loslaten. Mijn man/vriend/partner is bij mij omdat hij of zij dat wil. Uit vrije wil.
Tr0tter schreef:
17-09-2017 10:50
Hoe was je afspraak, Denhaagisleuk?
Ging heel goed eigenlijk
Denhaagisleuk schreef:
17-09-2017 16:42
Ging heel goed eigenlijk

Vertel!
Jaa? Hoe is het afgelopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven