Test positief...
zondag 17 september 2017 om 13:20
Haai meiden,
Na 9 maanden oefenen oefenen oefenen lijkt het nu eindelijk zo ver te zijn
Ik heb 2 action testen gedaan en net 1 clearblue test die alle 3 positief eruit kwamen (ZWANGER 2-3 WEKEN zei de clearblue)
Morgen ochtend doe ik voor de zekerheid ook nog een test..
En dat terwijl ik echt dacht dat ik vrijdag ongesteld geworden was en gisteren dus gewoon gedronken heb
Alcohol kan je test verder niet beinvloeden denk ik toch?
De ongesteldheid van vrijdag was alleen in de ochtend en is daarna uitgebleven...
Ik denk dat we nu toch wel echt blij kunnen zijn?
Het voelt een beetje onwerkelijk nog en heb verder weinig last van symptomen nog...
(alleen wat gevoelige borsten)
Morgen sowieso even de dokter bellen maar misschien is hier al iemand die mij "gerust" kan stellen
Liefssss xxx
Na 9 maanden oefenen oefenen oefenen lijkt het nu eindelijk zo ver te zijn
Ik heb 2 action testen gedaan en net 1 clearblue test die alle 3 positief eruit kwamen (ZWANGER 2-3 WEKEN zei de clearblue)
Morgen ochtend doe ik voor de zekerheid ook nog een test..
En dat terwijl ik echt dacht dat ik vrijdag ongesteld geworden was en gisteren dus gewoon gedronken heb
Alcohol kan je test verder niet beinvloeden denk ik toch?
De ongesteldheid van vrijdag was alleen in de ochtend en is daarna uitgebleven...
Ik denk dat we nu toch wel echt blij kunnen zijn?
Het voelt een beetje onwerkelijk nog en heb verder weinig last van symptomen nog...
(alleen wat gevoelige borsten)
Morgen sowieso even de dokter bellen maar misschien is hier al iemand die mij "gerust" kan stellen
Liefssss xxx
zondag 17 september 2017 om 13:25
Als je positief test ben je zwanger. Omgekeerd kan wel (negatief testen en toch zwanger) maar positief is positief
Gefeliciteerd dus!
En het bloedverlies kan innestelingsbloeding zijn.
Over de alcohol zou ik me niet teveel zorgen maken. Schijnt weinig kwaad te kunnen zo pril in de zwangerschap. Gewoon vanaf nu niet meer drinken
Je kunt trouwens rechtstreeks contact opnemen met verloskundige, de huisarts hoef je in principe niet te bellen.
En het bloedverlies kan innestelingsbloeding zijn.
Over de alcohol zou ik me niet teveel zorgen maken. Schijnt weinig kwaad te kunnen zo pril in de zwangerschap. Gewoon vanaf nu niet meer drinken
Je kunt trouwens rechtstreeks contact opnemen met verloskundige, de huisarts hoef je in principe niet te bellen.
zondag 17 september 2017 om 13:30
zondag 17 september 2017 om 13:38
Dat dacht ik bij m'n eerste zwangerschap ook. Dat staat ook in de bijsluiter van de test. Maar mijn bezoek aan de huisarts toen was de meest nutteloze ooit. Dus bespaar je de moeite
zondag 17 september 2017 om 13:43
zondag 17 september 2017 om 13:45
Ook daar zorgt de verloskundige in principe voor (met jouw toestemming). Al mag bellen altijd natuurlijk.MoirenPhae schreef: ↑17-09-2017 13:43Ik zou wel de assisente even bellen om te vragen of ze het in je dossier wil zetten.
zondag 17 september 2017 om 17:23
Ik heb hier geen last van hoor!
in dit geval had ik contact moeten opnemen met een arts...
Dankjewel alsnog!
zondag 17 september 2017 om 17:25
Jaaa woehooee! Ik ben zoooooo blij!
Morgen ochtend inderdaad nog een 4e test en als die ook OK is zit ik helemaal op mijn roze wolk.
Foliumzuur slik ik eigenlijk al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil
Hoever ben jij nu???
Liefs x
zondag 17 september 2017 om 18:38
Dochter is al 1! Het is al weer bijna 2 jaar terug dat ik zwanger werd