Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
herfstappeltaart schreef:
18-09-2017 15:17
Dag Cateautje :)
Hallo darling! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ola Dames, ik ben zo blij heb net 8 nieuwe onderbroekjes gekocht :jump:
Cateautje schreef:
18-09-2017 13:58
Dag meisjes van het goede leven. :)
Middag Cateautje :bye:
sonjavg schreef:
18-09-2017 15:38
Middag Cateautje :bye:
Hallo andere darling. :proud:
Ginerva schreef:
18-09-2017 15:35
Oh, wat heerlijk, nieuw ondergoed aan je togus. Je bent vast opgelucht dat het mocht.
Ginerva schreef:
De basis is belangrijk!
Ginerva schreef:
Super goed en het zal vast een heerlijk gevoel zijn :-D
Cateautje schreef:
18-09-2017 16:10
Oh, wat heerlijk, nieuw ondergoed aan je togus. Je bent vast opgelucht dat het mocht.
Ja echt wel, ze hangen nu lekker te drogen, hopelijk kan ik er vanavond al 1 aan voor ik naar bed ga
Drackie schreef:
18-09-2017 14:37
Dat is inderdaad de regio waar ik zoek Oudblond, dus als je kan helpen, heel graag!
Ik weet ook nog wel wat in regio Amsterdam. Wil je ten noorden van Amsterdam? Omgeving Purmerend?
Heb net 20 zakjes verse sambal gehaald bij de toko, ze liggen nu in de vriezer.
Is de lekkerste sambal die ik ooit heb geproefd.
Normaal gesproken neem ik één zakje bij het eten, maar het gaat steeds sneller op. Vind het zo lekker bij groente en heel af en toe maak ik rijst en dan met veel sambal, ook zo heerlijk.
Heb gemerkt dat ik niet meer zonder kan.
Hier een gezellig druk huis, oudste heeft twee vriendinnetjes mee die ook blijven eten want vanavond hebben ze zwemles en omdat ik een auto heb ga ik ze brengen. De jongste blijft dan even bij het ouder echtpaar.

Zo, eet smakelijk allemaal. Wij gaan de gebakken aardappelen, tuinbonen en een slavink.
Cateautje schreef:
18-09-2017 16:42
Heb net 20 zakjes verse sambal gehaald bij de toko, ze liggen nu in de vriezer.
Is de lekkerste sambal die ik ooit heb geproefd.
Normaal gesproken neem ik één zakje bij het eten, maar het gaat steeds sneller op. Vind het zo lekker bij groente en heel af en toe maak ik rijst en dan met veel sambal, ook zo heerlijk.
Heb gemerkt dat ik niet meer zonder kan.
Ik ben ook gek op sambal, mijn zoontjes lusten het niet zo of liever gezegd helemaal niet :lol:
Ginerva schreef:
18-09-2017 16:45
Ik ben ook gek op sambal, mijn zoontjes lusten het niet zo of liever gezegd helemaal niet :lol:
Uit een potje vind ik het niet lekker. Moet wel vers zijn.

Mijn zoon lust het ook niet.
sonjavg schreef:
18-09-2017 16:44
Hier een gezellig druk huis, oudste heeft twee vriendinnetjes mee die ook blijven eten want vanavond hebben ze zwemles en omdat ik een auto heb ga ik ze brengen. De jongste blijft dan even bij het ouder echtpaar.

Zo, eet smakelijk allemaal. Wij gaan de gebakken aardappelen, tuinbonen en een slavink.
Gezellig sonja! En fijn dat je een oppas hebt.

Wij gaan een champignonschotel met aardappeltjes eten. Het ruikt in elk geval heerlijk. Nu nog wachten tot vriend thuis is.
FiIee schreef:
18-09-2017 16:41
Ik weet ook nog wel wat in regio Amsterdam. Wil je ten noorden van Amsterdam? Omgeving Purmerend?
Als het met het OV goed te doen is, maakt het niet zoveel uit. Noord, centrum, zoiets. Niet in Osdorp ofzo, dat is me wel te ver. :proud:
Oudblond schreef:
18-09-2017 14:51
Draakje, als het goed is heb je post.
Je hebt post terug! Ik kan niet op PB's reageren maar wel een nieuwe versturen, dus dat heb ik gedaan.
Jeeeemig wat roepen jullie veel op een dag!

Hahaha wat fijn dat je dan zo blij kunt zijn met nieuwe onderbroeken :)
Ik zal ook duimen voor een stageplek! Dan komt het vast goed :)

Bedankt voor al jullie succes wensen, dan komt het hier ook vast goed! Nu 14 dagen afwachten.....
twilight84 schreef:
18-09-2017 17:03
Jeeeemig wat roepen jullie veel op een dag!

Hahaha wat fijn dat je dan zo blij kunt zijn met nieuwe onderbroeken :)
Ik zal ook duimen voor een stageplek! Dan komt het vast goed :)

Bedankt voor al jullie succes wensen, dan komt het hier ook vast goed! Nu 14 dagen afwachten.....
Vandaag was het nog rustig hier.

Ik hoop voor je dat er nu een klein lief baby'tje in je buik groet (en indien gewenst baby'tjes)
Ik zit eraan te denken om alleen aan een kind te beginnen. Ik heb altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste een kind wilde, met of zonder man. Nu wordt ik 29 en begint die gedachte steeds meer te komen.
Herkenbaar Filee, nouja, niet helemaal. Ik wil ook voor mijn 30ste een kind.
Alleen ik heb het voordeel dat ik een partner met kinderwens heb enzo...
Wij gaan volgend jaar beginnen. Dan ben ik 28. Eens zien wat het brengt.
graag 1 baby tegelijk hahaha :) Maar ja heb je ook niet voor het zeggen he!

Ook spannend om dat alleen te gaan doen!

Wij zijn nu 33 en 35. En 2 jaar geleden waren wij er klaar voor. Eindelijk volwassen genoeg haha.
Maar helaas is het spontaan niet gelukt. Dus hopen dat het zo wel lukt!
twilight84 schreef:
18-09-2017 17:36
graag 1 baby tegelijk hahaha :) Maar ja heb je ook niet voor het zeggen he!

Ook spannend om dat alleen te gaan doen!

Wij zijn nu 33 en 35. En 2 jaar geleden waren wij er klaar voor. Eindelijk volwassen genoeg haha.
Maar helaas is het spontaan niet gelukt. Dus hopen dat het zo wel lukt!
Met twee tegelijk ben je wel na een bevalling meteen klaar als je er niet meer wilt ;)

En ik zit eraan te denken. Eerst nog wat informatie inwinnen enz.
Het is altijd mogelijk om aan een kind te beginnen, alleen of met een partner. Als je alle voor- en nadelen tegen elkaar hebt afgewogen is er niemand die je tegen kan houden.
Ik vond het persoonlijk heel leuk om mijn zoon alleen op te voeden, verstandiger ook.
Cateautje schreef:
18-09-2017 17:39
Het is altijd mogelijk om aan een kind te beginnen, alleen of met een partner. Als je alle voor- en nadelen tegen elkaar hebt afgewogen is er niemand die je tegen kan houden.
Ik vond het persoonlijk heel leuk om mijn zoon alleen op te voeden, verstandiger ook.
Heb jij bewust voor alleenstaand ouderschap gekozen? Ook door middel van een spermadonor?
FiIee schreef:
18-09-2017 17:46
Heb jij bewust voor alleenstaand ouderschap gekozen? Ook door middel van een spermadonor?
Nope, ik had een partner die niet geschikt bleek voor het ouderschap en ben vertrokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven