Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 18 september 2017 om 17:53
maandag 18 september 2017 om 17:54
Het was ook de beste keuze.
Ik ben weggehuppeld hoor, dus niets om je voor te verontschuldigen.
Hij was ook niet geschikt voor een relatie, dat blijkt wel want hij heeft na mij een vriendin gehad voor drie maanden en is daarna voor de rest van z'n leven alleen gebleven.
maandag 18 september 2017 om 18:33
Ja, kan ik lezen. Ik zoek een stageplek als doktersassistent. Je mag me ook mailen op forummiep@gmail.com, dan kunnen we via daar communiceren.
maandag 18 september 2017 om 19:17
maandag 18 september 2017 om 19:19
Ik had wel een regenpak aan op de fiets, hou er niet van zeiknat aan te komen op mijn werkCateautje schreef: ↑18-09-2017 19:17Ik heb vandaag volop mensen zien lopen met winterjas en sommigen zelfs met een capuchon over hun hoofd getrokken. Mankeer ik nou wat met mijn enkele T-shirt en sweatvest of hoe zit dat?
Het wordt zelfs weer 20 graden, het is toch waanzinnig om je nu al te gedragen alsof de winter al is begonnen?
maandag 18 september 2017 om 19:19
Jij mankeert niets. Hier gaat de winterjas pas aan als de temperatuur onder de 0 graden zakt. Tot die tijd hou ik mijn zomerjas aan met een trui eronder.Cateautje schreef: ↑18-09-2017 19:17Ik heb vandaag volop mensen zien lopen met winterjas en sommigen zelfs met een capuchon over hun hoofd getrokken. Mankeer ik nou wat met mijn enkele T-shirt en sweatvest of hoe zit dat?
Het wordt zelfs weer 20 graden, het is toch waanzinnig om je nu al te gedragen alsof de winter al is begonnen?
maandag 18 september 2017 om 19:21
Cateautje schreef: ↑18-09-2017 19:17Ik heb vandaag volop mensen zien lopen met winterjas en sommigen zelfs met een capuchon over hun hoofd getrokken. Mankeer ik nou wat met mijn enkele T-shirt en sweatvest of hoe zit dat?
Ben het met je eens hoor. Ik zag al bontkragen ol straat vandaag
Ik ben vanmorgen op de fiets weggeweest in een t-shirt, vrij dun vestje en mijn zomerjas (wel een regenbestendige jas) . Vanmiddag heeft de achterdeur open gestaan.
maandag 18 september 2017 om 19:43
Wat een lieve berichten allemaal weer. Over baby's, kriebels, opvoeden en winterjassen. Heerlijk. Ik heb vanmiddag nog wel even in de zon een boek kunnen lezen, maar dat was niet echt heel lang. Toch weer wat vitamine D binnen!
Oh ja..gefeliciteerd met de nieuwe onderbroekjes!
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 18 september 2017 om 19:46
Dank jeAnnapicobella schreef: ↑18-09-2017 19:43Wat een lieve berichten allemaal weer. Over baby's, kriebels, opvoeden en winterjassen. Heerlijk. Ik heb vanmiddag nog wel even in de zon een boek kunnen lezen, maar dat was niet echt heel lang. Toch weer wat vitamine D binnen!
maandag 18 september 2017 om 20:10
Goedenavond, zo zwemles en er naar toe rijden is helemaal goed gegaan. Lekker K3 mega hard op in de auto
Meiden erna thuis gebracht en toen ons eigen naar huis. Daar eerst de oudste naar bed gedaan, nu net bij de jongste even gekeken. Die ligt lekker diep in dromenland, dekentje goed gedaan en een kusje.
Zelf nu even alles lezen, hier wel een beetje bij lezen.
Maar ja, hier de eerste kids al gezien met een muts op.. en volledig in winterkleren inclusief de handschoenen aan een touwdje.
Kom ik dan met mijn oudste met alleen een, t-shirt, zomerjasje en een kniebroek
Zelf nu even alles lezen, hier wel een beetje bij lezen.
Maar ja, hier de eerste kids al gezien met een muts op.. en volledig in winterkleren inclusief de handschoenen aan een touwdje.
Kom ik dan met mijn oudste met alleen een, t-shirt, zomerjasje en een kniebroek