Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 september 2017 om 15:39
maandag 18 september 2017 om 17:23
Haha. Het lijkt mij ook wel gaaf.ThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 17:22Heel vet. En eng.
Het meisje naast me in de kooi wist niet hoe snel ze eruit moest klimmen.![]()
maandag 18 september 2017 om 17:33
Niet zelfgemaakt, wegens geen onderwaterfilmding. En het zicht was nogal slecht, ongeveer 3 meter. Dus zo'n beest duikt opeens op voor je neus en dan schrik je je de pleuris en hebt geen tijd om te filmen.
Er was wel een filmmeneer van de organisatie aan boord die zijn camera deels onder water hield. Uiteraard heb ik die beelden ook aangeschaft.
maandag 18 september 2017 om 17:33
Ik zie haar elke dag bij mij in de kast.
maandag 18 september 2017 om 17:34
Ik heb een opblaaspop met een foto van haar gezicht er op.
maandag 18 september 2017 om 17:43
Ik heb uiteraard eerst zeer zorgvuldig de lasnaden van de kooi geïnspecteerd.
maandag 18 september 2017 om 17:51
Ha heelhuids weer aan het forumen zie ikThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 17:33Niet zelfgemaakt, wegens geen onderwaterfilmding. En het zicht was nogal slecht, ongeveer 3 meter. Dus zo'n beest duikt opeens op voor je neus en dan schrik je je de pleuris en hebt geen tijd om te filmen.
Er was wel een filmmeneer van de organisatie aan boord die zijn camera deels onder water hield. Uiteraard heb ik die beelden ook aangeschaft.
Ik zou me ook de pleures schrikken als ineens zo'n haai voor je neus zwemt, instinktief wil je wellicht ook nog is vluchten op zo'n moment maar ja dat gaat niet in zo'n kooitje
maandag 18 september 2017 om 17:52
Je leeft nog!!!ThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 17:43Ik heb uiteraard eerst zeer zorgvuldig de lasnaden van de kooi geïnspecteerd.