Liefdesverdriet

18-09-2017 22:12 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

ik heb sinds kort een relatie met een man die ik al lang ken. Ik weet dat hij in het verleden drugsproblemen heeft gehad, maar hij verzekerde me daar van af te zijn. Nu is hij op reis naar Bali en zie ik hem foto's posten met andere meiden... Als ik hem er or op aan sprak dan zei-ie "ik wist dat je zo ging reageren". Nu, als je dat wéét, waarom doe je het dan? Dat is toch ongelooflijk onrespectvol.

Nu zijn er nog een aantal zaken waar ik me vragen bij stel. Zo is hij vorige week zijn gsm verloren, en had dat pas een hele poos nadien door. Ik was ook eens bij hem en de dag er na was hij alles vergeten wat we tegen elkaar hadden gezegd. Kortom: ik heb er sterk twijfels bij dat hij echt af is van de drugs, en ben niet echt opgezet met zijn rare manieren.

Ik heb hem dus, compleet van de kaart, verschillende berichtjes gestuurd deze avond (zie hierboven, hij is op reis en post een foto met een ander meisje) dat ik het niet meer zie zitten. Rationeel besef ik dat dit de beste keuze is. Emotioneel heb ik het moeilijk, omdat ik echt wel verliefd op hem ben.

Wat wil ik nu bereiken met dit topic? Ik denk dat ik gewoon wil horen dat ik het juiste doe. Dat ik kies voor mezelf, voor mijn rust.

Schiet maar los.
Was hij die vrouwen aan het aflebberen op die foto's?
Anders snap ik namelijk het probleem niet dat hij met vrouwen omgaat tijdens zijn vakantie.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance schreef:
18-09-2017 22:16
Was hij die vrouwen aan het aflebberen op die foto's?
Anders snap ik namelijk het probleem niet dat hij met vrouwen omgaat tijdens zijn vakantie.
Nee, dat deed hij niet.

Het probleem? Dat hij me provoceert. En dat ik twijfel over zijn afgekickt zijn van drugs.
Als hij niet van de drugs af is ben je beter af zonder hem.
Dumpen!
lolanu schreef:
18-09-2017 22:19
Dumpen!
Heeft ze al gedaan, Einstein
Met andere vrouwen op de foto, daarna zijn telefoon kwijt. Jij flipt. Het is klaar.
Lijkt mij eerder een player dan een gebruiker. Misschien heeft hij dat nummer alleen gedumpt. Vrouwen stelden teveel vragen.
Croma is een een Bitch.
Laat hem lekker masseren met een happy end door een Balinese meid. Dan ben jij van die drugsverslaafde af.
Voor hem 10 anderen.
De reactie 'Ik wist dat je zo ging reageren.' zegt al genoeg toch? Het lijkt wel of hij het uitlokt. Bovendien denk ik dat iemand die zo reageert, zo agressief, iets te verbergen heeft. Maar wat?
Als je hem niet vertrouwt gaat het al niet werken toch?

Waarom denk je dat hij je provoceert? Was er iets seksueels met de foto's?
Maar nee, als hij zonder rekening met jou te houden die foto's plaatst.. Klinkt niet als een man die graag een serieuze relatie wilt.
Sinds kort een relatie en dan al ellende.
Dat moet je helemaal niet willen.

Afkappen en leukere dingen gaan doen.
Ik denk sowieso dat als je twijfelt je beter kunt kappen. Zeker als het nog beginnend is.
Aan die steen heb ik me onlangs zelf nog voor de tigste x gestoten. (Ik zal het wel nooit leren maar das niet erg 😉. Ga ik niet dood van)
Twijdel of onzekerheid is er i.m.o namelijk niet zomaar...
Einde verhaal. Er is geen vertrouwen.
Hij provoceert in jouw ogen, en je denkt dat hij weer aan de drugs zit.
Sowieso heeft het natuurlijk totaal geen zin dat jij hem "compleet van de kaart" berichtjes gaat sturen.
Kap daarmee. Zet die telefoon uit en bespreek jullie shit als volwassenen als hij thuis is. Face to face.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:30
98.12% gewijzigd
Als je twijfelt is de betere keuze altijd dumpen. Maar je twijfels over drugs vind ik nogal overhaast, en je reactie op de foto's erg dramatisch. Voor beide partners is dit beter denk ik.
Ik zie in het stuk wat je schrijft geen drugsgebruik of iets wat er op duid voorkomen....of ik mis die addertjes onder het gras..
ik begrijp je wel hoor to... ik denk dat jullie niet bij elkaar passen in ieder geval

en je hebt er goed aan gedaan er nu een einde aan te maken
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven