Ben ik te veeleisend?

19-09-2017 16:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om hier mijn verhaal maar eens neer te zetten. Sinds 2 maanden heb ik een super lieve jongen leren kennen en lijkt het erop dat het serieus gaat worden, althans hij zegt dat wij een relatie hebben ik moet nog even aan dat idee wennen.

Maar sinds een kleine week maak ik me nogal zorgen, hij appt opeens een stuk minder en lijkt een beetje de interesse kwijt te zijn. Hij zit nog in een moeilijke situatie met zijn ex want het huis moet op zijn naam komen, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. Hij is er druk mee bezig en ik zie dat dit heel veel van hem vergt. Hij geeft ook aan dat hij er helemaal gek van wordt en het een shit situatie vooral voor mij vindt. Want onze kinderen kunnen we niks vertellen en zijn leven speelt zich voornamelijk in mijn leven af, op een enkele vriend na en zijn ouders die van mij op de hoogte zijn, Dit is overigens ook op mijn verzoek, omdat ik geen zin heb ik geen gezeur, regel maar eerst je zaken heb ik gezegd. Hij appt me over de kinderen over zijn kinderen etc en betrekt me op zijn manier in zijn leven.

Nu merk ik dat me dit nogal onzeker maakt, ik heb hierover met hem gesproken en hij geeft hij aan dat hij het heel vervelend vindt maar dat het niks met mij te maken heeft. En toch zegt mijn gevoel dat hij zijn interesse in mij aan het verliezen is. Hij appt nog wel maar minder dan voorheen en ik heb hem gisteren gevraagd of we elkaar nog zien dit weekend. Het antwoord ja hoor, hij stuurt me goedemorgen appjes met kusjes en slaap lekker appjes maar toch zit het me niet lekker.

Ik wil een man die me ziet en interesse in me toont maar op dit moment zie ik het even niet, ben ik nu een zeur of zit mijn gevoel goed? Ik word er eerlijk gezegd een beetje gek van en hij wordt gek van mij omdat ik om bevestiging vraag.
Aan de ene kant wil je niet in zijn leven zijn omdat hij zijn problemen eerst moet oplossen en jij geen zin hebt in gezeur. Aan de andere kant wil je wel heeeeeel veel aandacht en bevestiging.
Ja, ik vind dat je zeurt, je maakt het hem op deze manier alleen maar moeilijker.

En bovendien, als hij inderdaad zijn interesse voor je aan het verliezen is dan is dat zo, je kunt hem nog maar net, dus meer dan jammer is dat dan niet.
En daarnaast, iemand die al getrouwd is en kinderen heeft is geen jongen. Dat is een man.
Veel te snel samen iets begonnen.

Laat hem eerst maar es zijn "vorige leven" hélemaal afsluiten en verwerken.
Je kent hem twee maanden? Dat zijn negen weken. Hij zit nog midden in een scheiding waar ook kinderen de dupe van zijn. Het lijkt me heel verstandig dat hij dit eerst eens rustig wil afhandelen. Waarom wil je zo hard van stapel lopen? Kinderen aan elkaar voorstellen lijkt me sowieso het eerste jaar niet aan de orde, zeker gezien zijn prille scheiding. Moet je je eens voorstellen waar die kinderen nu doorheen gaan. Eerst die shock dat papa en mama uit elkaar gaan en dan wennen aan de veranderende situatie en nog voordat ze gewend zijn duikt er een nieuw vriendinnetje op van papa. Is het niet even genoeg zo voor ze?

Ik weet verder niet wat jouw situatie is met je kinderen, maar ook voor hen lijkt het me beter als er eerst sprake is van een stabiele relatie voordat je hen voorstelt. Na twee maanden iemand kennen is dat er nog niet. Je zegt zelfs dat je nog twijfelt of je het wel een relatie kunt noemen.

Je moet echt even terug op aarde komen!
Geef hem eerst de tijd om zijn oude leven goed af te sluiten. Pas dan is er ruimte voor een nieuw leven en een nieuwe partner.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
'Moeilijke situatie met ex' = red flag!
Waarom die haast?
Ik heb het niet helemaal duidelijk verteld, hij zit niet in een scheiding en de kinderen zijn niet uit deze relatie. Dus dat papa en mama uit elkaar gaan is hier niet aan de orde. Misschien wil ik dit ook wel te graag en gaat het voor mij uiteindelijk ook allemaal te snel. Ik ben sinds een jaar wel gescheiden....
Je hebt het wel over "onze kinderen" dat suggereert dat hij in ieder geval een vaderrol in hun leven speelt.
Dan is het nog erger voor die kinderen. Van de ene in de andere relatie waarbij dan ook wordt samengewoond. Hoe moeilijk ook, ik wil je echt aanraden om wat afstand te nemen. Ga lekker daten met deze man en geniet van de avondjes samen, maar verwacht verder nog niet teveel. Je kent hem pas twee maanden. Ga eerst eens uitzoeken wat je echt voor hem voelt en of dit eventueel serieus kan worden.
Rosa03 schreef:
19-09-2017 16:38
Ik heb het niet helemaal duidelijk verteld, hij zit niet in een scheiding en de kinderen zijn niet uit deze relatie. Dus dat papa en mama uit elkaar gaan is hier niet aan de orde. Misschien wil ik dit ook wel te graag en gaat het voor mij uiteindelijk ook allemaal te snel. Ik ben sinds een jaar wel gescheiden....
Hij zit niet in een scheiding maar er is wel een moeilijke situatie met een ex waarbij het huis nog op zijn naam moet komen? Hoe zit dat dan?

En als ik het goed begrijp hebben zijn kinderen dus al 2x een scheiding / relatiebreuk te verwerken gehad?
hoe dan ook een hoop open lijntje en onafgeronde zaken.

je bent zelf net 1 jaar gescheiden.

eerst zorgen dat alles netjes afgerond is, zodat je weer ruimte krijgt voor een nieuwe relatie. dat geldt echt voor iedereen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Dus je hebt net wat.

Jij vind het nog geen relatie maar je wil wel je/zijn kinderen in deze nog niet relatie van een paar maanden halen? Terwijl zijn scheiding/uit elkaar gaan nog volop bezig is.

Waarom in godesnaam? Laat die arme kinderen er nog heel lang lekker buiten. 2 maanden is sowieso erg kort en je bent nog niet eens zeker. Kom op zeg.

Verder klinkt het allemaal nogal ondoordacht/drama-achtig.
Wat is dat toch met die onzekere vrouwen van tegenwoordig. Omdat de mannen wat minder appen dan normaal?! Echt, zo ontzettend onaantrekkelijk. Leef je eigen leven en laat hem zijn shit opruimen, hij geeft toch aan dat hij daar mee bezig is? Waarom geloof je dat niet?
1: Jij wilt niet dat hij jou continue Appt over de kinderen die een groot deel van zijn leven vullen en wat een onderwerp is waarvan hij denkt dat het iets is wat jullie onderling begrijpen..
2: Hij Appt nu minder en jij begint te zeuren dat hij minder Appt terwijl dat dus op jouw verzoek gebeurde.

Ja, je Zeikt. (En daardoor dus te veel eisend)
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Eerlijk? Ja, je zeurt. Om aandacht en bevestiging zitten bedelen, is benauwend.
Hommeltjes schreef:
19-09-2017 16:41
Je hebt het wel over "onze kinderen" dat suggereert dat hij in ieder geval een vaderrol in hun leven speelt.

Ze hebben allebei kinderen bedoelt ze.
Jullie hebben eigenlijk wel gelijk, ik herken mezelf hier ook helemaal niet in.
Ik hou helemaal niet van een benauwd gevoel opwekken en heb eigenlijk een heel leuk leven met vriendinnen en sociale contacten. Ik hoef ook helemaal geen aandacht van hem, maar ik weet niet wat het met deze man is.

Ik heb voor mezelf al afstand genomen, als het zo moet zijn komt het vanzelf wel goed. :-)
Als hij kinderen heeft dan is het toch een man en geen jongen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Star² schreef:
19-09-2017 17:00
Ze hebben allebei kinderen bedoelt ze.
Ja, dat snap ik.
Hommeltjes schreef:
19-09-2017 17:59
Ja, dat snap ik.

Waar maak je uit op dat hij een vaderrol voor die kinderen vervult dan?
Waarom zou je na amper 8 weken je kinderen al op de hoogte willen brengen?

Ga eerst eens kijken of je het samen leuk hebt zonder het leven van kinderen overhoop te gooien.

Ik vind jullie namelijk nog helemaal.geen steady relatie hebben
Dat kan ook nket want jullie zijn amper uit de dating fase.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik wilde de kinderen ook niet op de hoogte brengen dat wilde hij waarop ik heb gezegd wacht daar nog even mee totdat je alles hebt afgerond. Het is alleen zo dat hij ondertussen al vele vrienden van mij heeft ontmoet en aan zijn kant het nog niemand kan weten totdat het huis is afgerond. Dat maakt me onzeker, maar jullie hebben gelijk. Eerst maar eens zien hoe het loopt!
Rosa03 schreef:
19-09-2017 18:53
Ik wilde de kinderen ook niet op de hoogte brengen dat wilde hij waarop ik heb gezegd wacht daar nog even mee totdat je alles hebt afgerond. Het is alleen zo dat hij ondertussen al vele vrienden van mij heeft ontmoet en aan zijn kant het nog niemand kan weten totdat het huis is afgerond. Dat maakt me onzeker, maar jullie hebben gelijk. Eerst maar eens zien hoe het loopt!
Goede smoes, omdat het nog niet afgerond is, als hij serieus met je zou zijn zou hij je aan iedereen willen laten zien. Ik denk dat je de rebound bent.
beetjegek schreef:
19-09-2017 21:51
Goede smoes, omdat het nog niet afgerond is, als hij serieus met je zou zijn zou hij je aan iedereen willen laten zien. Ik denk dat je de rebound bent.
Niet mee eens. Het is juist verstandig dat hij het rustig aandoet. Waarom zou je iemand na een paar weken daten al moeten voorstellen, terwijl je nog midden in je scheiding zit? En dan verwachten dat iedereen inclusief je kinderen enthousiast reageert?

Niks mis met rustig aan elkaar eerst eens te leren kennen.
Ik lees op forums steeds over mannen die "zeggen dat ze nu een relatie hebben" en vrouwen die zich aan die woorden vastklampen terwijl uit alles blijkt dat er geen sprake is van een relatie.
TO: laat hem eerst zijn zaken op orde krijgen. Hij heeft geen ruimte voor jou. En jij wordt onzeker van hem. Al met al geen goede basis voor een relatie.
Wat ken je hem nou echt? Twee maanden en je appt vooral.
Ga je eigen leven leiden en als de tijd rijp is, leer hem dan persoonlijk kennen. Want via app etc leer je iemand niet kennen. En in 2 maanden al helemaal niet. Als hij echt in je geïnteresseerd is dan laat hij dat wel merken. Maar ga er alsjeblieft niet op zitten wachten. Je hebt kinderen, die verdienen jouw onverdeelde aandacht. Niet zo'n vaag figuur achter zijn telefoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven