Minder van Tinder - deel 9
donderdag 22 juni 2017 om 22:06
Deel 9 alweer!
Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!
Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!
Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
woensdag 20 september 2017 om 09:37
Zo het is weer druk aan het worden hier.
@lola: het is jammer dat je snel voelt dat je afgewezen bent als je even niets hoort, maar het ligt denk ik voor een groot deel ook aan hoe je tijd ervaart. Ik had eerder gelezen dat je niet veel omhanden hebt en dat is natuurlijk altijd lastig en dan lijkt het contact veel langzamer te gaan dan voor die andere persoon, maar dat hoeft niets te betekenen.
Ikzelf reageer altijd heel snel of laat (volgens mij) tijdig altijd wel wat horen, maar ik verwacht dit eigenlijk een stuk minder van de ander. Reageert zij wel of niet, of laat ze ook iets horen dan is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan geloof ik niet dat ik er iets aan misloop.
@lara: ik vind je zeker niet te nuchter en juist verstandig. Ik zou het afkappen zelfs al zou het geen scammer zijn. Ik geloof niet in liefde puur over de chat. Het kan gezellig kletsen zijn en leuk en alles, maar ik zal die ander toch wel in het echt moeten leren kennen voordat ik dergelijke gevoelens ga ontwikkelen.
Ook is wat hij zegt over zijn kind al een rode vlag voor je. Als hij zo over kinderen doet hoe zal zo iemand dan met een partner omgaan vraag ik me dan altijd af.
Nu zelf van de week een 2e date gehad met een aardige dame, maar ook dat gaat hem niet worden verder en ook dit weer meteen uitgesproken om verdere verwarring te voorkomen. Verder nog 4 leuke gesprekken lopen wel en met 1 wel over afspreken gehad, maar qua tijd kunnen we er nog niet uitkomen door werk etc. Dus even kijken of dat nog wat wordt.. Ook ga ik zelf nog een weekend weg dus daardoor ook weinig tijd om af te spreken. Ik kijk volgende week weer even verder als ik terug ben.
@lola: het is jammer dat je snel voelt dat je afgewezen bent als je even niets hoort, maar het ligt denk ik voor een groot deel ook aan hoe je tijd ervaart. Ik had eerder gelezen dat je niet veel omhanden hebt en dat is natuurlijk altijd lastig en dan lijkt het contact veel langzamer te gaan dan voor die andere persoon, maar dat hoeft niets te betekenen.
Ikzelf reageer altijd heel snel of laat (volgens mij) tijdig altijd wel wat horen, maar ik verwacht dit eigenlijk een stuk minder van de ander. Reageert zij wel of niet, of laat ze ook iets horen dan is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan geloof ik niet dat ik er iets aan misloop.
@lara: ik vind je zeker niet te nuchter en juist verstandig. Ik zou het afkappen zelfs al zou het geen scammer zijn. Ik geloof niet in liefde puur over de chat. Het kan gezellig kletsen zijn en leuk en alles, maar ik zal die ander toch wel in het echt moeten leren kennen voordat ik dergelijke gevoelens ga ontwikkelen.
Ook is wat hij zegt over zijn kind al een rode vlag voor je. Als hij zo over kinderen doet hoe zal zo iemand dan met een partner omgaan vraag ik me dan altijd af.
Nu zelf van de week een 2e date gehad met een aardige dame, maar ook dat gaat hem niet worden verder en ook dit weer meteen uitgesproken om verdere verwarring te voorkomen. Verder nog 4 leuke gesprekken lopen wel en met 1 wel over afspreken gehad, maar qua tijd kunnen we er nog niet uitkomen door werk etc. Dus even kijken of dat nog wat wordt.. Ook ga ik zelf nog een weekend weg dus daardoor ook weinig tijd om af te spreken. Ik kijk volgende week weer even verder als ik terug ben.
woensdag 20 september 2017 om 11:54
Wat leuk om een aantal mensen weer terug te lezen. Ik lees en schrijf hier ook sporadisch mee, maar meer omdat ik al bijna een jaar gelukkig ben met mijn tinder vangst
. Gaat nog steeds erg goed, langzaam de gehele familie van beide kanten aan het leren kennen. Kunnen het beide ook erg goed vinden met de schoonfamilies en de vrienden. Nog steeds heel erg verliefd!
@mats wat een leuke ontwikkeling, geniet ervan! Het is je gegund.
@Noor hebben wij dus ook, vertellen jullie ook gewoon aan andere dat jullie elkaar van Tinder kennen? Wij meestal wel behalve aan de oudere generatie die het gehele concept van online daten sowieso niet begrijpt.
@Alicereturns leuk je weer te lezen Alice!
Ik lees nog steeds mee ook leuk om nieuwe mensen te lezen, alleen jammer dat er een stuk minder gepost wordt. Weet nog toen er om de dag bijna 8-10 pagina's bij kwamen. Wie weet weer!

@mats wat een leuke ontwikkeling, geniet ervan! Het is je gegund.
@Noor hebben wij dus ook, vertellen jullie ook gewoon aan andere dat jullie elkaar van Tinder kennen? Wij meestal wel behalve aan de oudere generatie die het gehele concept van online daten sowieso niet begrijpt.
Ik lees nog steeds mee ook leuk om nieuwe mensen te lezen, alleen jammer dat er een stuk minder gepost wordt. Weet nog toen er om de dag bijna 8-10 pagina's bij kwamen. Wie weet weer!

woensdag 20 september 2017 om 12:08
Daar ga je toch je tijd niet aan verspillen? Match was hier al lang opgeheven...lara73 schreef: ↑19-09-2017 23:45ha dank voor de uitleg. ik ben ook even wat meer gaan googelen en de website van zijn bedrijf zou makkelijk fake kunnen zijn. Toen ik hem vroeg waarom zo enthousiast raken van iemand aan de andere kant van de wereld liet hij weten dat hij overweegt om naar Europa te verhuizen. Toen ik vroeg hoe hij dat dan met zijn dochter doet (die bij haar moeder woont), reageerde hij dat zij dat wel begreep en graag wilde dat hij weer zou trouwen.Ik weet niet of ik hier om moet huilen of lachen....als dit serieus is. Ben zelf moeder van twee kids en hoef toch echt geen man die zo lichtvoetig over zijn kinderen denkt.
Na wat doorvragen is hij inmiddels een stuk minder lyrisch...maar ben benieuwd.
Als het echt een scammer is heeft hij aan mij toch echt een verkeerde. Ben te nuchter om voor een vent die ik niet ken de boontjes te doppen... Als hij geen geld heeft om te komen dan spaart hij maar![]()
woensdag 20 september 2017 om 13:12
@Hadewychh, nee hoor ik neem het al lang niet meer serieus. Vond het wel grappig om nog even te zien het zich verder zou ontspinnen....en jawel hoor. Vanmorgen kwam er al een bericht dat hij een rekening moet openen in het buitenland zodat er geld op gestort kan worden, bladiebladiebla....maar dat het hem niet lukt. Hij baalde... Dus ik zei, nou dan moet je bedrijf dat maar regelen.
Hij heeft nog nergens om gevraagd...maar ik liet hem lekker kletsen. Wat een enorme druiven zijn dit zeg. Ze geloven toch niet serieus dat je hier in trapt.
Hij heeft nog nergens om gevraagd...maar ik liet hem lekker kletsen. Wat een enorme druiven zijn dit zeg. Ze geloven toch niet serieus dat je hier in trapt.

woensdag 20 september 2017 om 13:50
Nou ik moet wel zeggen dat ik plotseling erg veel nepprofielen zie. Zelfs met tekst en alles er bij die veel mensen normaal gesproken ook zouden kunnen schrijven. Zo een simpele quote vaak, maar ook in het Nederlands.
Het zijn meestal 4 foto's van modellen en het lijken ook 4 professionele foto's te zijn (hoewel ik er weinig verstand van heb). Ze zijn ook allemaal dezelfde leeftijd en op 6 km afstand.
Sinds een paar dagen vallen ze me sterk op.
Het zijn meestal 4 foto's van modellen en het lijken ook 4 professionele foto's te zijn (hoewel ik er weinig verstand van heb). Ze zijn ook allemaal dezelfde leeftijd en op 6 km afstand.
Sinds een paar dagen vallen ze me sterk op.
donderdag 21 september 2017 om 02:49
Dit herken ik zo!pip-321 schreef: ↑16-09-2017 20:53Hi allemaal,
Ik ben ook weer terug van weggeweest, heb voorheen sporadisch gereageerd maar ben altijd wel mee blijven lezen. Ik merk alleen dat ik hier hetzelfde ben als op tinder/happn: de ene keer heel actief en de andere keer kost het enorm veel moeite om bij te blijven. Zo lopen leuke gesprekken met mannen bij mij vaak dood doordat ik geen tijd heb (neem) om te reageren en door de bomen het bos niet meer zie soms, af en toe heb ik wel 15 gesprekken tegelijk..
Ik schrijf nu vooral op de app, maar kwam hier even spieken.
Ik schreef hier voorheen onder een andere naam, maar heb ook niet het idee dat ik wat toe te voegen heb aangezien ik niet meer op tinder zit momenteel.
Ik ben inmiddels al 4 maanden aan het daten met dezelfde man. Het gaat niet zonder ups en downs en ik twijfel heel vaak of ik een relatie wil maar daaraan twijfel ik bij elke man, dus ik luister daarin naar mijn gevoel en dat zegt dat ik bij hem wil zijn.
Si vis pacem, para bellum
donderdag 21 september 2017 om 17:33
RofDutchie schreef: ↑20-09-2017 11:54Wat leuk om een aantal mensen weer terug te lezen. Ik lees en schrijf hier ook sporadisch mee, maar meer omdat ik al bijna een jaar gelukkig ben met mijn tinder vangst. Gaat nog steeds erg goed, langzaam de gehele familie van beide kanten aan het leren kennen. Kunnen het beide ook erg goed vinden met de schoonfamilies en de vrienden. Nog steeds heel erg verliefd!

Fijn dat je blij bent en dat het goed gaat met je tindervangst!
Ik ben op dit moment ff niet aan het tinderen, genoeg aan mn hoofd en echt ff totaal geen zin, ook ivm mijn 'allekerelsmoetenweerffopsodemieteren-bui', en omdat ik iemand een beetje leuk vind..

Nu ben ik een best wel ongeduldig mevrouwtje maar ik geloof niet dat na 4 dagen geen mail terug nog reactie komt en hij dus nog vrolijk doorgaat met moeilijk doen, mij best, dan niet. (Ok iemand is soms wel eens druk, dat is waar)
En eigenlijk maakt me dat ook niet zoveel uit geloof ik.
Misschien ga ik ook wel wat snel na mn laatste relatiefiasco (5 weken terug of zo)...
Ach het komt allemaal wel goed... ik ben compleet chill op dit moment en mn relatiestatus boeit me nu ff geen hol.
(Volgens mij zag ik mn relatiefiasco lopen vandaag... weet niet zeker of het hem was, mn hart schoot in elk geval in mn keel. Grrrrr

donderdag 21 september 2017 om 20:34
donderdag 21 september 2017 om 21:20
Niet tot in detail, maar wel dat hij steeds dominanter werd, ik steeds onzekerder (en dat is geen liefde i.m.o), en de bom barste toen het eerst hartstikke leuk was, en ineens draaide dat 180 graden om nadat ik er wat van zei dat hij egoïstisch werd (in bed) sinds een paar weken en ik dat niet leuk vond, en omdat hij bovendien iets op het gebied van seks wilde wat ik niet wil. Volgens hem kon ik dat best doen als ik van hem zou houden

Toen hij me vervolgens om bovenstaande op zondagochtend het huis uit smeet vond ik het tijd om voor mezelf op te komen.
Nu 1,5 maand geleden of zo, ik zit een stuk lekkerder in mn vel dus dat was geen slecht idee, voor mezelf opkomen.
Ga ik vaker doen

( jeetje, ik zit toevallig Hello Goodbye te kijken naar een vrouw die uitgehuwelijkt was aan een man die ook niet helemaal spoorde waar ze slecht door behandeld werd. Raakt me ff want het was waarschijnlijk van kwaad naar erger geworden als ik niet gestopt was)
Een FWB lijkt me echt ideaal... ga ik ook voor geloof ik..
Mmm dan zal ik toch weer op Tinder moeten... geeeeen zin...

Jammer dat je date niks was. Nou ja volgende keer beter...
donderdag 21 september 2017 om 22:20
Ohh dus een rare kronkel in z'n kop, je willen dwingen tot dingen die je niet wil.... Heel goed dat je weg bent bij hem!
Haha even een tinder pauze, dan weer op zoek naar een fwb. Maar daar moet je ook geluk mee hebben. Ik heb nu wel echt een enorme schat van een vent. Speciaal een dekentje kopen voor mij,omdat ik het altijd koud heb, dingen in huis halen die ik lekker vind etc.
Alleen verschillen we teveel voor een relatie en geen gevoelens...
Ja precies... morgenmiddag verwacht ik ook niet heel veel van. Zaterdagavond lijkt mij wel erg leuk!
Haha even een tinder pauze, dan weer op zoek naar een fwb. Maar daar moet je ook geluk mee hebben. Ik heb nu wel echt een enorme schat van een vent. Speciaal een dekentje kopen voor mij,omdat ik het altijd koud heb, dingen in huis halen die ik lekker vind etc.

Ja precies... morgenmiddag verwacht ik ook niet heel veel van. Zaterdagavond lijkt mij wel erg leuk!

donderdag 21 september 2017 om 23:10
Dank je!lotjeb95 schreef: ↑21-09-2017 22:20Ohh dus een rare kronkel in z'n kop, je willen dwingen tot dingen die je niet wil.... Heel goed dat je weg bent bij hem!
Haha even een tinder pauze, dan weer op zoek naar een fwb. Maar daar moet je ook geluk mee hebben. Ik heb nu wel echt een enorme schat van een vent. Speciaal een dekentje kopen voor mij,omdat ik het altijd koud heb, dingen in huis halen die ik lekker vind etc.Alleen verschillen we teveel voor een relatie en geen gevoelens...
Ja precies... morgenmiddag verwacht ik ook niet heel veel van. Zaterdagavond lijkt mij wel erg leuk!![]()
Ik vind het normaliter erg lastig om voor mezelf op te komen en ik ben erg blij en trots dat ik dat nu gedaan heb.
Van liefde moet je namelijk worden, niet onzeker. En dat hele dominante, daar word ik alleen maar onzeker van en das toch niet de bedoeling. (Wat denkt ie wel niet...)
Is toch ideaal, Fwb...
Eigenlijk ook een soort relatie maar dan zonder eisen en verwachtingen.
Ik teken ervoor.. (zo zou een normale relatie eigenlijk ook horen te zijn i.m.o)
vrijdag 22 september 2017 om 09:17
Alicereturns, wat een mafkees, goed dat je uiteindelijk voor jezelf bent opgekomen. Ik geloof er ook wel een beetje in dat dit soort dingen juist op ons pad komen met een reden, in dit geval voor jou om te oefenen. Maar dat is misschien wat zweverig, Haha. Anyway, blij te lezen dat je er achteraf met een zelfverzekerd gevoel op terugkijkt.
Pff, lot, hoe hou je het vol, al die dates? :p
Fijn dat je zo'n fijne fwb hebt! Die van mij heeft dus meer gevoelens dan ik, maar het is zo fijn, ik wil hem nog even geen gedag zeggen. Maar zal toch moeten, anders gaat het niet goed aflopen.
Veel plezier alvast met je dates!
Anderen nog leuke date plannen dit weekend?
Pff, lot, hoe hou je het vol, al die dates? :p
Fijn dat je zo'n fijne fwb hebt! Die van mij heeft dus meer gevoelens dan ik, maar het is zo fijn, ik wil hem nog even geen gedag zeggen. Maar zal toch moeten, anders gaat het niet goed aflopen.
Veel plezier alvast met je dates!
Anderen nog leuke date plannen dit weekend?
vrijdag 22 september 2017 om 10:31
Nee dat is zeker niet de bedoeling! Heel goed van je dat je het afgekapt hebt, wie weet wat voor rare dingen hij verder uitgehaald zou hebben... Een beetje dominantie/initiatief kan ik altijd wel erg waarderen, maar het moet niet zo zijn dat je er onzeker of ongelukkig van wordt. Dan is het echt ongezond.Alicereturns schreef: ↑21-09-2017 23:10Dank je!
Ik vind het normaliter erg lastig om voor mezelf op te komen en ik ben erg blij en trots dat ik dat nu gedaan heb.
Van liefde moet je namelijk worden, niet onzeker. En dat hele dominante, daar word ik alleen maar onzeker van en das toch niet de bedoeling. (Wat denkt ie wel niet...)
Is toch ideaal, Fwb...
Eigenlijk ook een soort relatie maar dan zonder eisen en verwachtingen.
Ik teken ervoor.. (zo zou een normale relatie eigenlijk ook horen te zijn i.m.o)
Klopt als dit een relatie zou zijn, zou ik er ook gelukkig mee zijn. Maar goed dat is niet zo. Ik date rustig door.
@pip, haha ja dat vraag ik me soms ook af....
Als hij gevoelens zou krijgen zou ik het wel willen proberen, alhoewel het dan waarschijnlijk ook slecht afloopt, dus beter van niet... Wel heel jammer van jouw fwb, maar elkaar/hem onnodig kwetsen is ook niet de bedoeling natuurlijk.

vrijdag 22 september 2017 om 14:12
Ik vind het zo bijzonder dat er mensen zijn met een fwb. Ik denk dat ik het persoonlijk niet zou kunnen i.v.m gevoel, als zou ik het wel willen..Ik mis seks af en toe ontzettend, ben geen type voor een ONS..en een relatie hoef ik nou ook niet persé..
anyhow, vanavond een date via Tinder..als het door gaat
anyhow, vanavond een date via Tinder..als het door gaat

vrijdag 22 september 2017 om 15:53
@depster, dat dacht ik zelf ook altijd, dat ik er niet geschikt voor zou zijn, maar als je daar de juiste persoon voor tegenkomt dan kan het blijkbaar toch. Wij delen veel meer dan alleen seks, wat het voor mij gewoon een vriendschap + maakt. Aan een relatie moet ik niet denken.
Waarom twijfel je of het doorgaat of niet? Veel ervaring mee? Ik hoop voor je dat het doorgaat en leuk wordt!
Waarom twijfel je of het doorgaat of niet? Veel ervaring mee? Ik hoop voor je dat het doorgaat en leuk wordt!
vrijdag 22 september 2017 om 16:24
Hier precies hetzelfde.. Ik dacht ook altijd nee niks voor mij, maar het is echt een super leuke vriendschap + seks...pip-321 schreef: ↑22-09-2017 15:53@depster, dat dacht ik zelf ook altijd, dat ik er niet geschikt voor zou zijn, maar als je daar de juiste persoon voor tegenkomt dan kan het blijkbaar toch. Wij delen veel meer dan alleen seks, wat het voor mij gewoon een vriendschap + maakt. Aan een relatie moet ik niet denken.
Ik hoop ook dat het door gaat depster!
Mijn date van net was mwa. Op zich wel leuk, maar helaas de keuze voor schoenen heel jammer. Schijnt zijn enige paar te zijn dus beetje afknapper. Verder was de persoonlijke verzorging niet top....
vrijdag 22 september 2017 om 16:50
Dank je!lotjeb95 schreef: ↑22-09-2017 10:31Nee dat is zeker niet de bedoeling! Heel goed van je dat je het afgekapt hebt, wie weet wat voor rare dingen hij verder uitgehaald zou hebben... Een beetje dominantie/initiatief kan ik altijd wel erg waarderen, maar het moet niet zo zijn dat je er onzeker of ongelukkig van wordt. Dan is het echt ongezond.
Klopt als dit een relatie zou zijn, zou ik er ook gelukkig mee zijn. Maar goed dat is niet zo. Ik date rustig door.
@pip, haha ja dat vraag ik me soms ook af....
Als hij gevoelens zou krijgen zou ik het wel willen proberen, alhoewel het dan waarschijnlijk ook slecht afloopt, dus beter van niet... Wel heel jammer van jouw fwb, maar elkaar/hem onnodig kwetsen is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Ja ik moest wel, ik had namelijk niet zoveel zin om iets te doen waar ik geen zin in had en ik kreeg gelukkig net op tijd
door dat deze persoon echt een draadje los had.
Ik kreeg net ineens een achterlijk idee... wat als ik nu wel weer Tinder installeer, en in mn profiel aangeef
dat ik een FWB zoek

Das niet echt iets voor mij maar dat weten zij niet..

je weet nooit waar het toe leidt..)
Is dit een heel bizar idee?

Lijkt me juist fijn, mekaar geen beperkingen opleggen.
Ik begin in te zien dat dat gewoon onze cultuur is en min of meer aangeleerd dat dat hoort bij een relatie,
mekaar beperkingen opleggen, maar waarom eigenlijk.
Ik wil hiermee niet suggereren dat ik voor polyhuppeldep of voor open relaties ben, dat ben ik zelf ook niet echt gewend.
Maar goed dat is wel erg zwart wit. (gadver wat kom ik intelligent over zeg..

vrijdag 22 september 2017 om 16:56
Ik heb het niet op mijn profiel staan, maar denk dat de meeste mannen het wel willen. Zeker als er geen gevoelens zijn.
Ik ben met mijn fwb gewoon op date gegaan met de intentie we zien wel waar het schip strand, en dat is dus zo uitgepakt...
Als je het erop zet trek je misschien toch types aan die ook een eenmalig iets willen....
Ik ben met mijn fwb gewoon op date gegaan met de intentie we zien wel waar het schip strand, en dat is dus zo uitgepakt...
Als je het erop zet trek je misschien toch types aan die ook een eenmalig iets willen....
vrijdag 22 september 2017 om 19:08
Maar die kans heb je altijd wel lijkt mij..lotjeb95 schreef: ↑22-09-2017 16:56Ik heb het niet op mijn profiel staan, maar denk dat de meeste mannen het wel willen. Zeker als er geen gevoelens zijn.

Is overigens ook ieders eigen keuze om gelijk de 1e date eehh.. bedpret te hebben..

Desondanks weet ik niet of zoiets zou werken voor mij.. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het type ben voor FWB.
(En nu is het sowieso nog een beetje te vroeg om te tinderen. En mocht ik het op mn tinderprofiel zetten dan is dat niet helemaal serieus bedoelt. Ik zou vooral benieuwd zijn wat voor effect dat zou hebben

vrijdag 22 september 2017 om 20:11
Hey Miss! even geleden dat ik jou gelezen heb.
Fijn om te lezen dat het leuk blijft gaan en wat een luxe probleem v.w.b. de woningen, de markt is goed nu
Rof, ook leuk om jou weer eens te zien schrijven, er hangen nog wel wat mensen rond maar het is minder geworden.
Leuk om nieuwe nicks voorbij te zien komen en zo blijft de aanvulling komen.
Rolami, die fake profielen... triest ergens en jammer dat tinder op deze wijze vervuild raakt.
Toen ik nog tinderde kon ik direct afknappen op fotoshoot foto's... alsof iemand er in het dagelijks leven ook zo bij zit/loopt.. maak het niet mooier dan het is.
Lotje, jij sloer!
Het blijft een apart verhaal over jouw fwb, grappig dat het zo kan en ergens jammer dat er niet meer in zit.
Stiekem haalt geen enkele andere date het bij hem he
geef het maar toe.
Alice, goed om jou ook weer te lezen.
Je komt als een heel ander iemand over dan een tijd terug ( positief bedoeld ) en waarom zou je jezelf de kans niet gunnen om te ontdekken of een fwb iets is voor jou?
Als je al heel hard weg rent bij het idee dan weet je genoeg, is dat niet zo.... je bent een vrouw he, je kunt kiezen!
Het gevaar is dat je je na de date klote kunt voelen maar als dat risico het waard is?
In het verleden regelmatig seks gehad tijdens een eerste date, zonder dat het direct de bedoeling was... ergens heel sletterig maar oh wat weet je meteen of diegene iets is voor je.
En soms moet je een paar keer van dat puddinkje geproefd hebben voor je weet wat je er mee wil
Ik kan je verder geen tips geven, dat is iets van jou maar ik kan zeggen dat het genieten was haha.
Als je gevoelsmatig (nog) niet zo verbonden bent met iemand dan is het relaxter!
En dat zegt iemand die nu met iemand is waarvan ik pas de tweede ben, ik krijg positieve feedback dus het is ook ergens goed voor geweest!
Fijn om te lezen dat het leuk blijft gaan en wat een luxe probleem v.w.b. de woningen, de markt is goed nu

Rof, ook leuk om jou weer eens te zien schrijven, er hangen nog wel wat mensen rond maar het is minder geworden.
Leuk om nieuwe nicks voorbij te zien komen en zo blijft de aanvulling komen.
Rolami, die fake profielen... triest ergens en jammer dat tinder op deze wijze vervuild raakt.
Toen ik nog tinderde kon ik direct afknappen op fotoshoot foto's... alsof iemand er in het dagelijks leven ook zo bij zit/loopt.. maak het niet mooier dan het is.
Lotje, jij sloer!
Het blijft een apart verhaal over jouw fwb, grappig dat het zo kan en ergens jammer dat er niet meer in zit.
Stiekem haalt geen enkele andere date het bij hem he

Alice, goed om jou ook weer te lezen.
Je komt als een heel ander iemand over dan een tijd terug ( positief bedoeld ) en waarom zou je jezelf de kans niet gunnen om te ontdekken of een fwb iets is voor jou?
Als je al heel hard weg rent bij het idee dan weet je genoeg, is dat niet zo.... je bent een vrouw he, je kunt kiezen!
Het gevaar is dat je je na de date klote kunt voelen maar als dat risico het waard is?
In het verleden regelmatig seks gehad tijdens een eerste date, zonder dat het direct de bedoeling was... ergens heel sletterig maar oh wat weet je meteen of diegene iets is voor je.
En soms moet je een paar keer van dat puddinkje geproefd hebben voor je weet wat je er mee wil

Ik kan je verder geen tips geven, dat is iets van jou maar ik kan zeggen dat het genieten was haha.
Als je gevoelsmatig (nog) niet zo verbonden bent met iemand dan is het relaxter!
En dat zegt iemand die nu met iemand is waarvan ik pas de tweede ben, ik krijg positieve feedback dus het is ook ergens goed voor geweest!
zaterdag 23 september 2017 om 09:13
Bedankt Mats, voor je leuke reactie! Klopt ook wel, heb veel inzichten gehad de laatste tijd.
Heb me overigens weer aangemeld maar dat fwb toch maar ff weggelaten.
Ben ook wel bang dat dat verkeerde types aan trekt.
Die persoon die ik misschien leuk vond, gister gesprek gehad met hem.
Ga er weinig woorden over vuil maken maar man man man.. als er wedstrijden om vragen heen lullen bestaan zou hij onafgebroken wereldkampioen zijn. Ik werd er doodmoe van en ben compleet op hem afgeknapt...
Complex in het kwadraat, of zoiets...
Heb me overigens weer aangemeld maar dat fwb toch maar ff weggelaten.
Ben ook wel bang dat dat verkeerde types aan trekt.
Die persoon die ik misschien leuk vond, gister gesprek gehad met hem.
Ga er weinig woorden over vuil maken maar man man man.. als er wedstrijden om vragen heen lullen bestaan zou hij onafgebroken wereldkampioen zijn. Ik werd er doodmoe van en ben compleet op hem afgeknapt...
Complex in het kwadraat, of zoiets...
zaterdag 23 september 2017 om 11:16
Leuk dit te lezen 
Ik heb aardig wat tinder dates gehad en de ene keer actiever aan het daten dan de andere keer.
Nu een match die qua foto's echt heel rg mijn type is. En dan wil ik al snel afspreken. Maar het gaat nogal traag. Nu een week een match. Leuk gesprek maar zijn antwoorden duren soms zo lang. Soms een dag. Maar hij heeft opeens wel een andere foto er extra bij gezet. Oftewel hij zal mij wel niet interessant vinden. Super irritant. Heb genoeg matches maar geen die er uit springen. Hij wel en dan dit. Hij zal ook wel veel matches hebben.
Ga zelf ook maar traag antwoorden terug sturen.. en focus op andere matches leggen.

Ik heb aardig wat tinder dates gehad en de ene keer actiever aan het daten dan de andere keer.
Nu een match die qua foto's echt heel rg mijn type is. En dan wil ik al snel afspreken. Maar het gaat nogal traag. Nu een week een match. Leuk gesprek maar zijn antwoorden duren soms zo lang. Soms een dag. Maar hij heeft opeens wel een andere foto er extra bij gezet. Oftewel hij zal mij wel niet interessant vinden. Super irritant. Heb genoeg matches maar geen die er uit springen. Hij wel en dan dit. Hij zal ook wel veel matches hebben.
Ga zelf ook maar traag antwoorden terug sturen.. en focus op andere matches leggen.

zaterdag 23 september 2017 om 11:34
Ananasje, je hebt een match op Tinder waar je wat berichtjes mee heen en weer hebt gestuurd en dan vind je het irritant dat hij een foto heeft toegevoegd aan zijn profiel? Eigenaardig.ananassje schreef: ↑23-09-2017 11:16Leuk dit te lezen
Waarom is hij interessant? Door zijn looks? Want voor de rest lijkt hij je maar heel weinig aandacht te schenken. Vermoed zelfs dat jullie zelfs nog niet eens hebben gebeld.
Durf wedden dat er veel interessantere mannen zitten tussen de matchen waar je geen aandacht aan besteedt.