Mode & Beauty alle pijlers

Tijgerprint hoe te combineren?

18-09-2017 10:37 71 berichten
Het is zo ver.
Lidl opende vanochtend zijn deuren met in de schappen..........een uitgebreide Heidi Klum collectie!
Op de een of andere manier liep het water mij in mijn mond bij het idee een kledingstuk te hebben dat door haar "in de schappen is gelegd".

Tja, ik dus vanochtend naar de Lidl.
Ik beken, ik vind de collectie errug leuk, en had best wat kledingstukken in handen die ik allen had kunnen meenemen qua smaak en stijl. Toch heb ik de knip op mijn beurs gehouden en gekozen voor..........jullie raden het nooit..........mijn allereerste kledingstuk ooit met dit motief.........een blouse met tijgerprint.

En nu?
Hoe combineer ik dit zonder een lellebel-uitstraling te creëeren?
Ik dacht zelf aan de combi zwarte kokerrok met de blouse daar in. Of een zwarte zakelijke pantalon, blouse daar in en daarop een zwart jasje of vest.

Zijn er tijgerprint-kenners die dit een vrij gewaagd motief vinden en er toch leuke/mooie/nette ideeën bij hebben?
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
18-09-2017 18:51
Lidl verkoopt af en toe ook prima hardloopkleding.
Heb inderdaad ook wel eens sportkleding op de website gezien!
Ik vrees dat half nederland nu in tijgerpint loopt ;)
Hahaha, zie net dat het topic nog loopt.

Ik ben blij met mijn blouse. Hangt nu te drogen na een wasbeurt. Ga het leuk combineren met leer, goud, kant en blond. :idee:

Geintje. Ik ga voor de rok of pantalon in het zwart.

En idd....Lidl heeft prima kleding.
Jammer dat het allemaal van polyester is.
Ik vind het kokerrokje leuk. Maar dat plakt aan mijn benen als het van polyester is. Waarom maken ze alles niet van viscose. Datdraagt veel lekkeder.
Hahaha, wat een giller!

Lees net dat de Lidl gisteren zeer druk bezocht werd en dat in zowel winkel als online de tijgerprintjes als eerste over de toonbank vlogen.
Mijn hemel! Is Roy Donders de ontwerper?
;-)
Ik heb wel beddengoed van de Lidl, maar niet in tijgerprint haha
Ik zie zojuist een luipaardbloesje voorbij wandelen :rofl: aan het lijf van een schoolplein moeder. En ja ik dacht meteen " zo die is bij de Lidl geweest "
beetjegek schreef:
20-09-2017 12:05
Ik zie zojuist een luipaardbloesje voorbij wandelen :rofl: aan het lijf van een schoolplein moeder. En ja ik dacht meteen " zo die is bij de Lidl geweest "
C&A en M&S hebben ook diverse panterprints in de collectie dit najaar.
PattyJupiter schreef:
20-09-2017 09:39
Mijn hemel! Is Roy Donders de ontwerper?

:rofl: het zou me niks verbazen (hoewel...er zitten geen nepdiamantjes op geloof ik :facepalm: )
Roy Donders heeft toch huispakken? Met bling bling?

Niks voor mij.

Ik heb de blouse trouwens nog niet gedragen. Op de een of andere manier ervaar ik een drempel. Hahaha.
Troeteltje schreef:
20-09-2017 13:36
Roy Donders heeft toch huispakken? Met bling bling?

Niks voor mij.

Ik heb de blouse trouwens nog niet gedragen. Op de een of andere manier ervaar ik een drempel. Hahaha.

Aaaaaaah dat vind ik dan weer sneu. Als je er van houdt, gewoon dragen hoor!
Het is de Heidi Klum collectie.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Of leidt de aandacht van je luipaardprintje af met een ander patroon :lightbulb:
Afbeelding
This is an unacceptable timeline
Precies, leopard is a neutral.
Als ik er van hou zeg je..........ik heb dit kledingstuk gekocht en voor het eerst in mijn leven die print die nu naar me loert wanneer ik mijn kledingkast open.

Ik vind het leuk echter moet er aan wennen zeg maar. De voorbeelden van Tyche vind ik dan weer ECHT leuk! En niet ordi.
Ja ik moet eerlijk bekennen dat de voorbeelden hierboven op mij ook niet ordi overkomen. Helaas zie ik in de praktijk dat maar weinigen de kunst verstaan om de print echg stijlvol te combineren .
Die onderste met die Schotse ruit :rofl:
Zeker niet ordi. Met een zwarte broek er onder, hartstikke prima. Dus gewoon morgen aantrekken!
amarna schreef:
20-09-2017 12:31
C&A en M&S hebben ook diverse panterprints in de collectie dit najaar.
Nee dit was Lidl.
beetjegek schreef:
20-09-2017 19:33
Nee dit was Lidl.
Het is echt heel populair dit najaar!
Ik vind het best een leuke trend. Heb nog een shirt met panterprint van vorig jaar. Nog helemaal actueel nu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven