Tijgerprint hoe te combineren?

maandag 18 september 2017 om 10:37
Het is zo ver.
Lidl opende vanochtend zijn deuren met in de schappen..........een uitgebreide Heidi Klum collectie!
Op de een of andere manier liep het water mij in mijn mond bij het idee een kledingstuk te hebben dat door haar "in de schappen is gelegd".
Tja, ik dus vanochtend naar de Lidl.
Ik beken, ik vind de collectie errug leuk, en had best wat kledingstukken in handen die ik allen had kunnen meenemen qua smaak en stijl. Toch heb ik de knip op mijn beurs gehouden en gekozen voor..........jullie raden het nooit..........mijn allereerste kledingstuk ooit met dit motief.........een blouse met tijgerprint.
En nu?
Hoe combineer ik dit zonder een lellebel-uitstraling te creëeren?
Ik dacht zelf aan de combi zwarte kokerrok met de blouse daar in. Of een zwarte zakelijke pantalon, blouse daar in en daarop een zwart jasje of vest.
Zijn er tijgerprint-kenners die dit een vrij gewaagd motief vinden en er toch leuke/mooie/nette ideeën bij hebben?
Lidl opende vanochtend zijn deuren met in de schappen..........een uitgebreide Heidi Klum collectie!
Op de een of andere manier liep het water mij in mijn mond bij het idee een kledingstuk te hebben dat door haar "in de schappen is gelegd".
Tja, ik dus vanochtend naar de Lidl.
Ik beken, ik vind de collectie errug leuk, en had best wat kledingstukken in handen die ik allen had kunnen meenemen qua smaak en stijl. Toch heb ik de knip op mijn beurs gehouden en gekozen voor..........jullie raden het nooit..........mijn allereerste kledingstuk ooit met dit motief.........een blouse met tijgerprint.
En nu?
Hoe combineer ik dit zonder een lellebel-uitstraling te creëeren?
Ik dacht zelf aan de combi zwarte kokerrok met de blouse daar in. Of een zwarte zakelijke pantalon, blouse daar in en daarop een zwart jasje of vest.
Zijn er tijgerprint-kenners die dit een vrij gewaagd motief vinden en er toch leuke/mooie/nette ideeën bij hebben?
maandag 18 september 2017 om 19:10
Heb inderdaad ook wel eens sportkleding op de website gezien!

woensdag 20 september 2017 om 12:31

woensdag 20 september 2017 om 13:07

woensdag 20 september 2017 om 13:39
Troeteltje schreef: ↑20-09-2017 13:36Roy Donders heeft toch huispakken? Met bling bling?
Niks voor mij.
Ik heb de blouse trouwens nog niet gedragen. Op de een of andere manier ervaar ik een drempel. Hahaha.
Aaaaaaah dat vind ik dan weer sneu. Als je er van houdt, gewoon dragen hoor!

woensdag 20 september 2017 om 17:01