Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hier nog een chronische F5-er dankzij de volledig schermbedekkende niet wegklikbare reclame. En functionaliteit forum nog steeds niet op peil.

Ik lees dit topic niet eens meer, moest alleen nu weer eens even melden. Niet de illusie dat er iets mee gebeurt.
Is het de bedoeling dat mobiel (safari, IOS) de tijdlijn van berichten is omgedraaid? Nieuwste berichten staan bij mij sinds gisteren op de eerste pagina bovenaan. Heel onhandig.
117 pagina's aan bugtopic die ik niet ga doorlezen (dus misschien is dit al gemeld).

De tweede pagina van 'Forum'=>'Nieuwe topics' is via mouseclicks niet te bereiken. Daarnaast klopt de pagina-aanduiding (zwart getal met roze vierkant erachter) niet.
Als je op topics/new bent en je scrollt naar beneden, dan kun je op pagina 2 drukken (of op volgende). Je komt dan echter bij de derde pagina uit, terwijl de pagina-aanduiding aangeeft dat je op de tweede pagina bent. De enige manier om echt op de tweede pagina uit te komen is door in de adresbalk topics/new/1 in te voeren. De pagina-aanduiding geeft hierbij aan dat je nog steeds op de eerste pagina bent, terwijl dit in feite de tweede pagina is.

Meer info via PM (ik check dit topic niet).
Elke keer hoop je die fantasieloze avatar hier te zien, maar helaas.
Ik heb nog steeds die reclame op mijn telefoon. Ik kan topics alleen maar bookmarken ik krijg ze niet bij favorieten.
Topics waarin ik gereageerd heb staan soms wel en soms niet bij mijn topics.

Het wordt bij mij steeds erger ipv beter er komen steeds problemen bij..
Waarom schiet mijn beeld steeds naar onderaan het forum?
S-Meds schreef:
19-09-2017 14:38
HALLO HOORT IEMAND MIJ?

HET FORUM IS ONBRUIKBAAR, ONDANKS DE ADBLOCKER IS ER INEENS EEN ROOD/PAARS/BLAUW GRAFISCH PATROON OVER DE HELE INTERFACE. GEEN TOPICS MEER NIETS. HET IS EEN ADVERTENTIE HOEWEL HET ZEER RAADSELACHTIG IS VOOR WELK PRODUCT OF DIENST. ONDERIN STAAT ADVERTENTIE KLAAR MAAR HIJ VALT NIET WEG TE KLIKKEN

HALLO??
HALLO??
Ik hoor je niet, maar je aura heeft rood/paars/blauwe kleuren en dat is niet best hoor.

Als de GA nou gewoon eens ging en de KOM (*) eindelijk arriveert....

(*) kundige online manager
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oh leuk er is nog een advertentie die alles blokkeert bij: van KPN! :cheer2:
Test
Whazzup met de zoekfunctie? Kan je eindelijk weer zoeken, werkt ie weer niet. Als je op het zoekresultaat klikt, komt je terug op de hoofdpagina van het forum. Beetje een Tantaluskwelling zo.

Maar komt er hier nog wel eens iemand van Viva? Of zit ik dit voor jan lul te tikken?
En weer staat de hele sportpijler vol rotzooi en weer heb ik over bijna het hele scherm een advertentie waardoor forummen bijna onmogelijk is. HALLO IS DAAR BIJ SANOMA NOG IEMAND DIE ZICH BEZIG HOUDT MET HET FORUM????
Sinds een dag of twee (...) werkt de roze 'direct naar beneden' knop niet altijd meer. Heel vreemd.
Tekst scrollt dan tot twee derde naar beneden.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 24-09-2017 13:11
Reden: aanvulling
19.18% gewijzigd
nounou
Beste Mod

Ik zou op deze vragen graag een antwoord krijgen, ik zet de link maar neer dat maakt het wel duidelijk:
viewtopic.php?f=13&t=250856&start=#p27594945

Met vr.groet
Enn
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien ten overvloede, voor de zoveelste keer.
Nu moest ik weer inloggen en gisteren ook !
Gaan jullie nog wat doen hierin?
Oh ja , via telefoon als het jullie überhaupt interesseert.
Beetje desolate toestand zo.
Enn schreef:
26-09-2017 20:22
Beste Mod

Ik zou op deze vragen graag een antwoord krijgen, ik zet de link maar neer dat maakt het wel duidelijk:
viewtopic.php?f=13&t=250856&start=#p27594945

Met vr.groet
Enn
De link gaat naar pagina 1 van het topic, niet naar een bericht met vragen.
Op mijn telefoon tenminste. Een witte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
27-09-2017 09:34
De link gaat naar pagina 1 van het topic, niet naar een bericht met vragen.
Op mijn telefoon tenminste. Een witte.
Klopt. Is ook een bug.
P.b functie, na maanden nog steeds hopeloos.
Mod, hoe staat het met het oplossen van het PB-probleem?

Kunnen jullie mijn PB's aan flipje2 laten aankomen? Ze blijven in "Postvak uit" staan. En na een tijdje verdwijnen ze. Staan ook niet bij "verzonden".
Ik gok erop dat dit topic gesloten wordt als er 3.000 reacties zijn en dat er dan verder nooit meer naar omgekeken wordt door iemand van Sanoma. Zoals er ook nooit meer iemand naar het overzicht van alle bugs kijkt: overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776
Tr0tter schreef:
04-10-2017 07:22
Ik gok erop dat dit topic gesloten wordt als er 3.000 reacties zijn en dat er dan verder nooit meer naar omgekeken wordt door iemand van Sanoma. Zoals er ook nooit meer iemand naar het overzicht van alle bugs kijkt: overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... ges/381776

Dat denk ik ook. Meer dan een sporadische melding van 'we geven het door' gebeurt er niet.
Het boeit ze niet. Bezoekers blijven waarschijnlijk genoeg komen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heb het idee dat er steeds minder gepost wordt op dit forum
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Door mij wel inderdaad. Elke keer als ik weer spontaan uitgelogd ben, laat ik het maar gewoon een dagje zitten intussen. En steeds refreshen om langs een schermvullende reclame te komen, doe ik ook maar drie keer.

Om nog maar te zwijgen over het oeverloos door moeten klikken, waardoor mijn forumtijd sowieso al snel op gaat aan niks.

Ik ben al bijna afgekickt.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
Voorheen kon ik rustig een uur hier rondhangen en posten maar nu ben ik er na 5 minuten al klaar mee.

En wanneer wordt er nu eens wat aan die spam gedaan (6)
Ze kunnen dit topic beter dicht gooien, wordt toch niets mee gedaan.

Ik meld iig niks meer, en staf ook niks.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven