Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Is het normaal dat ik geen "motto" meer kan instellen?
Dat lijntje onder je eigen posts.

Afgelopen week aangepast en nu is het dus gewoon verdwenen.
Tornacense schreef:
13-09-2017 19:17
Is het normaal dat ik geen "motto" meer kan instellen?
Dat lijntje onder je eigen posts.

Afgelopen week aangepast en nu is het dus gewoon verdwenen.
Nee hoor.
MoirenPhae schreef:
13-09-2017 20:06
Nee hoor.
Hier staat het er inderdaad ineens terug.
Daarnet in een ander topic niet.
snug schreef:
11-09-2017 18:06
Wat dus nog steeds zo is: als je in een pijler doorbladert naar blz. 2, dan slaat ie een hele bladzijde vol onderwerpen over.
Alleen als je dan weer met het pijltje teruggaat, kom je op die overgeslagen bladzijde.
Het systeem doet overigens wel net alsof je van blz. 1 naar 2 naar 3 gaat, maar hij slaat er dus echt eentje over.
:lightbulb:
Dat is waarom ik steeds topics niet meer terug zie!
Tornacense schreef:
13-09-2017 20:09
Hier staat het er inderdaad ineens terug.
Daarnet in een ander topic niet.
Klopt. Is een bug, al vanaf het begin.
S-Meds schreef:
12-09-2017 11:24
hoelang is het nieuwe forum nu al live? Het vorige forum had een half jaar de goeroe maar werkt alsnog minder slecht dat dit drama. Ook was de technische dienst toen nog actief. Deze is nu ziek/ontslagen/ op vakantie/ weggereorganiseerd/ overleden
Ik denk dat die zitten te borrelen met de GA (*).
Maar maak je geen zorgen hoor, zodra er iets te melden is lees je het díréct.

(*) grote afwezige (**)

(**) mm x 10
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Waarom is dat dubbel posten er weer? Die paar bugs die verholpen waren zijn er weer allemaal.
Lucky_Birdie schreef:
30-08-2017 12:36
Is er ergens een overzicht van de bugs die wél opgelost zijn?

Ik heb geen last meer van de reclames, maar dat is dankzij een add blocker, lijkt mij niet het streeft doel van de reclames hier...

Ik kan nog steeds niet zien wanneer er voor het laatst op een topic is gereageerd.
Als ik op een topic klik waarin ik gereageerd heb dan kom ik bij mijn eigen post uit, why?
Ik wil bepaalde pijlers niet zien, waarom kan ik ze niet meer verbergen?
Ik wil geen lijst zien van topics die ik geopend heb, ik wil nieuwe / actieve topics zien. En niet dat gedoe nu waarbij je moet openen en nog een keer moet klikken voor een overzicht.
Dit, zo irritant dat je elke keer bij je eigen oudste reactie in het topic uitkomt. Ik lees dat ik niet de enige ben die 'dankzij' Viva een adblocker op de telefoon heeft geïnstalleerd.

Kan ik die euro nog ergens declareren?
Ik weet eigenlijk niet wat te typen, heb er geen woorden voor... Na wéken kom ik weer eens kijken in dit topic en er is gewoon geen klap veranderd! Klagen heeft geen zin, meedenken net zo min. Ik heb het wéken geleden al opgegeven, ben ook nog maar amper op het Vivaforum te vinden.
Maar het is gewoon heel simpel, er word niets met de opmerkingen hier gedaan. De technische dienst weet waarschijnlijk van niets, omdat ze zelf nooit op het forum kijken, en degene die wél op het forum kijken zeggen niets tegen de technische dienst over bugs.
Hobbelster schreef:
13-09-2017 23:38
Dit, zo irritant dat je elke keer bij je eigen oudste reactie in het topic uitkomt. Ik lees dat ik niet de enige ben die 'dankzij' Viva een adblocker op de telefoon heeft geïnstalleerd.

Kan ik die euro nog ergens declareren?
Graag gedaan, ik heb een gratis ad blocker geïnstalleerd.
Tevens koop ik geen Sanoma magazines meer, scheelt me sowieso meer dan een euro per week :proud:
stokst@@rtje schreef:
14-09-2017 02:55
Ik weet eigenlijk niet wat te typen, heb er geen woorden voor... Na wéken kom ik weer eens kijken in dit topic en er is gewoon geen klap veranderd! Klagen heeft geen zin, meedenken net zo min. Ik heb het wéken geleden al opgegeven, ben ook nog maar amper op het Vivaforum te vinden.
Helemaal mee eens! Al maanden wordt er niks opgelost. Je maakt mij niet wijs dat er űberhaupt nog mensen zich bezighouden met het oplossen van bugs. Maar wees er dan eerlijk in. Geef toe dat het nieuwe forum een ramp is gebleken, dat er verder niks meer aan gedaan wordt en dat dit het is. Dan is het aan de forummers of ze hier blijven komen. Maar hou ze niet langer voor de gek!
Waarom zit ik elke keer weer onderaan die fucking pagina? Ik kan niet eens iets lezen, omdat ik de hele tijd tegen die gare reclame aan zit te kijken.
Nu zit er ook steeds zo'n zwarte Viva-balk boven in beeld die irritant flikkert als je scrolt. Is dat het nieuwste geintje?
waarom kun je sommige forummers niet loepen?
Die immens grote reclames van de laatste tijd vind ik ook erg irritant. Ik snap dat het forum gefinancierd wordt door reclames, maar het wordt nu wel heel erg. Ik heb ook het idee dat die grote reclames de batterij van mijn mobiel leegtrekken, maar ik forum niet vaak mobiel.
En ad-blockers zijn natuurlijk wel een privé-oplossing, maar het lost niet wezenlijk wat op.
Als ik ervoor zou moeten betalen zou ik denk ik niet hier zijn.
nounou
Als je een topic opent waar je al in gereageerd hebt gaat ie naar je oudste bericht daarin.....why?als je dit kan instellen dan kan het er toch ook weer uit zou je zeggen?
Ik vind dat het absurd lang duurt. Ook het stomme gedoe met pb's is nog steeds niet klaar of opgelost. Er verdwijnt van alles in een virtuele wereld ergens en het komt nooit op de plaats van bestemming.
Daarbij klikte ik net op de actuele stand van zaken.....( uit de openingspost) en WTF? Blijkt van vorig jaar!
- Prullenbakjes werken niet.
- Voorkeuren wijzigen lukt op het ene apparaat wel, het andere niet.
- Klikken op een topic waarop je gereageerd had brengt je naar de eerste reactie die je daar geplaatst hebt. Is niet praktisch, je wilt nl. naar de laatste reactie die je daar plaatste.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
ECHOOOOOOOOOO

:blabla:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
18-09-2017 20:34
ECHOOOOOOOOOO

:blabla:
Dit.
Meer wordt het niet. Waarom mensen nog op dit topic posten is me een raadsel.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
18-09-2017 20:45
Dit.
Niet omdat het moet hoor.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
AeonOfWinter schreef:
18-09-2017 20:45
Dit.
Voornamelijk om de mods te steunen die met de shit zitten omdat de GA zijn/haar werk niet fatsoenlijk doet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
HALLO HOORT IEMAND MIJ?

HET FORUM IS ONBRUIKBAAR, ONDANKS DE ADBLOCKER IS ER INEENS EEN ROOD/PAARS/BLAUW GRAFISCH PATROON OVER DE HELE INTERFACE. GEEN TOPICS MEER NIETS. HET IS EEN ADVERTENTIE HOEWEL HET ZEER RAADSELACHTIG IS VOOR WELK PRODUCT OF DIENST. ONDERIN STAAT ADVERTENTIE KLAAR MAAR HIJ VALT NIET WEG TE KLIKKEN

HALLO??
HALLO??
S-Meds schreef:
19-09-2017 14:38
HALLO HOORT IEMAND MIJ?

HET FORUM IS ONBRUIKBAAR, ONDANKS DE ADBLOCKER IS ER INEENS EEN ROOD/PAARS/BLAUW GRAFISCH PATROON OVER DE HELE INTERFACE. GEEN TOPICS MEER NIETS. HET IS EEN ADVERTENTIE HOEWEL HET ZEER RAADSELACHTIG IS VOOR WELK PRODUCT OF DIENST. ONDERIN STAAT ADVERTENTIE KLAAR MAAR HIJ VALT NIET WEG TE KLIKKEN

HALLO??
HALLO??
Die heb ik ook!!!!!!!
MoirenPhae schreef:
19-09-2017 14:45
Die heb ik ook!!!!!!!
En ik ook. Wat een idioterie. F5F5F5 helpt wel. Wil Sanoma gewoon iedereen wegjagen of zo :thunder:
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven