Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Echt onvoorstelbaar, maar de berichten gaan weer terug in de tijd.
Fijn dat er nog geknutseld wordt :P
Die solcom reclame. Wat een drama op mobiel. Als je m al iets licht aanraakt moet ik naar "vorige" want hij wil niet meer weg. Grrrrrrrrrr
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
PindaKaas-88 schreef:
02-09-2017 23:30
Ik had precies hetzelfde van de week en krijg hem ook niet terug in favorieten, dacht al dat het aan mij lag... Nu steeds zoeken.
Ik los het nu maar op door het laatste bericht in een topic waarin ik lees of schrijf, te bookmarken. Dan kan ik vanaf daar verder lezen als er nieuwe berichten zijn. Maar erg handig is dat ook niet, omdat je dat wel steeds moet controleren. Of je moet kunnen onthouden hoeveel berichten er waren op dat moment
Guess what? I've decided, I'm not gonna be a tinker fairy anymore
Tinkerhell schreef:
05-09-2017 13:53
Ik los het nu maar op door het laatste bericht in een topic waarin ik lees of schrijf, te bookmarken. Dan kan ik vanaf daar verder lezen als er nieuwe berichten zijn. Maar erg handig is dat ook niet, omdat je dat wel steeds moet controleren. Of je moet kunnen onthouden hoeveel berichten er waren op dat moment
.
Er was iets met het favoriet maken....
Volgens mij lukte dat dan wel als je naar de eerste of juist de laatste pagina van het topic gaat en dan op het sterretje klikt. Ik weet het niet met precies, sorry.

Iemand?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
05-09-2017 16:56
.
Er was iets met het favoriet maken....
Volgens mij lukte dat dan wel als je naar de eerste of juist de laatste pagina van het topic gaat en dan op het sterretje klikt. Ik weet het niet met precies, sorry.

Iemand?
Beiden geprobeerd, maar helaas werkt het bij mij niet
Guess what? I've decided, I'm not gonna be a tinker fairy anymore
Cool, allerlei items op het forum hebben ineens een zwart rouwrandje gekregen!

Als je in een topic bent een randje om o.a. alle avatars en bij het schrijven van een reactie om alle emoticons in het "emoticon-kies-schermpje".
En op alle pagina's ook om het vivalogo in de header, al zie je daar alleen de onderkant van het randje.

Is er dan toch nog iemand aan het knutselen? :cheer2:
Moderator(s),

Ik heb een bericht in mijn postvak uit staan die ik graag verstuurd wil krijgen, maar die pertinent weigert naar postvak verzonden te verhuizen...
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Wat een tyfuskuthoerereclames!!!! Ik lig wakker. Wil Ff lezen. Afleiding. en ik raak de reclame amper aan en Bam alles in beeld. Solcon Oid. Zegt me niks en nu ga ik al helemaal never nooit daar meer wat kopen. Serieus m'n hele scherm vol reclame. Kom op man. Dat kan toch niet. Wat een ruktyfuszooi
Ik krijg continu een grote reclame over de bovenste actieve topics. Android, Google Chrome.
Enora schreef:
08-09-2017 03:51
Ik krijg continu een grote reclame over de bovenste actieve topics. Android, Google Chrome.
+1
zo vervelend ik kan het ook niet weg klikken.
Het duurt de laatste dagen steeds langer voordat pagina's helemaal geladen zijn, vooral de voorpagina.

Android/Firefox.
Wordt er nog aan het forum gewerkt of....hoe zit dat? Ik merk al en hele tijd geen veranderingen meer.

Maar ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet op het pijltje klikken om naar een volgende pagina te gaan in een topic, dan springt de pagina gewoon naar boven. Moet echt op het paginanummer klikken. Dit lijkt me nou niet iets onwijs moeilijks om aan te passen en het is zo'n basisprobleem, maar er verandert niks aan!

En het loepje mis ik nog steeds.
Wc-pot schreef:
08-09-2017 03:20
Wat een tyfuskuthoerereclames!!!! Ik lig wakker. Wil Ff lezen. Afleiding. en ik raak de reclame amper aan en Bam alles in beeld. Solcon Oid. Zegt me niks en nu ga ik al helemaal never nooit daar meer wat kopen. Serieus m'n hele scherm vol reclame. Kom op man. Dat kan toch niet. Wat een ruktyfuszooi
:rofl: :there:

Kan je een adblocker installeren?
MoirenPhae schreef:
02-09-2017 23:23
Ik erger me zelden hoor. Het is vooral op mobiel vervelend.

Ik vind alleen het gelieg er over schijtirritant. Zeg gewoon dat het allemaal geen prioriteit meer heeft en Sanoma het zo goed genoeg vindt.
Eens, eens, eens!
Adblocker. Alleen op laptop forummen. Dan kan ik wel om de bugs heen navigeren.
Sterker nog: de loep doet het zo goed, dat 'ie niet meer uitgezet kan worden bij het anonimiseren. ;-D
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
KeaAlpine schreef:
09-09-2017 18:23
Wordt er nog aan het forum gewerkt of....hoe zit dat? Ik merk al en hele tijd geen veranderingen meer.

Maar ik kan bijvoorbeeld nog steeds niet op het pijltje klikken om naar een volgende pagina te gaan in een topic, dan springt de pagina gewoon naar boven. Moet echt op het paginanummer klikken. Dit lijkt me nou niet iets onwijs moeilijks om aan te passen en het is zo'n basisprobleem, maar er verandert niks aan!

En het loepje mis ik nog steeds.
Het loepje werkt allang

Sorry mosterd zie ik
De website heeft problemen met het beveiligingscertificaat.
KeaAlpine schreef:
09-09-2017 18:24
:rofl: :there:

Kan je een adblocker installeren?
Op de telefoon? Geen idee. Maar ik wil daar helemaal niet mee zitten. Dus kom minder op t forum. Vind Sws maar raar hoe t nu werkt. Als ik op een gereageerd bericht klik dan kom ik midden in t topic terecht bij m'n eigen bericht.
Heb ook geen zin om dit uit te zoeken of wat dan ook.
Heb ook t idee dat een groot aantal topics verzonnen wordt voor de kijkcijfers.
Heb veel aan dit forum gehad in moeilijke tijden. Tijd voor iets nieuws misschien
KyloRen schreef:
09-09-2017 20:06
Loepen kan al een tijdje.
Wat?
Kan iemand me dan uitleggen hoe het werkt?
Als ik klik op de naam van iemand dan krijg ik een lijst van, volgens mij in zeer willekeurige volgorde, de topics waarin diegene heeft gereageerd. De topics van 4 jaar geleden staan door elkaar met de topics van deze week.
Er staan meerdere pagina's bij, maar als ik naar een volgende pagina wil, dan kom ik gewoon weer op de eerste pagina.
Dit is toch niet loepen?
Hoe kan het wel? Ik hoor het graag!

Oh, wacht, ik zie dat je ook alle reacties onder elkaar kan lezen. Dat is op zich iets handiger. Maar een normaal overzicht van topics kan niet...of? Overigens klopt dat overzicht van berichten ook niet, want ik zou 939 berichten hebben gepost, maar als ik de aantallen per pijler optel (die staan eronder) kom ik op 25? Ik heb inmiddels ontdekt dat dat wat eronder staat gaat over de berichten die op die pagina worden getoond. Dus 939 berichten totaal, daarvan worden per pagina 25 berichten getoond en van die 25 berichten wordt weergegeven hoe veel op welke pijler. Nutteloze informatie. Dan liever van het totaal hoe veel per pijler, als je zo'n overzicht laat zien.
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 10-09-2017 12:50
37.87% gewijzigd
gizzmo-returns schreef:
09-09-2017 21:54
Het loepje werkt allang

Sorry mosterd zie ik
Het loepje wekt maar matig.

Ik word voortdurend uitgelogd, zowel op laptop als op telefoon.

Is het "trip down memorylane" week?
flipje2 schreef:
10-09-2017 08:55
De website heeft problemen met het beveiligingscertificaat.
Iemand hier iets van gemerkt? Ik kreeg een beveiligingsmelding.
Ter aanvulling: op mobiel (Android) met de AdBlocker browser.

Op de laptop lijkt alles wel normaal te werken.
En jawel, deze week maar liefst 3 keer moeten inloggen via mobiel.
Goed geregeld hoor. . (Niet dus )
Ohh en dan nog steeds die klote reclame helemaal in beeld.
Jullie doen er gewoon niets aan.
Kan Sahin in Mumbai nou gewoon eens zijn werk naar behoren gaan doen?
Wat dus nog steeds zo is: als je in een pijler doorbladert naar blz. 2, dan slaat ie een hele bladzijde vol onderwerpen over.
Alleen als je dan weer met het pijltje teruggaat, kom je op die overgeslagen bladzijde.
Het systeem doet overigens wel net alsof je van blz. 1 naar 2 naar 3 gaat, maar hij slaat er dus echt eentje over.
hoelang is het nieuwe forum nu al live? Het vorige forum had een half jaar de goeroe maar werkt alsnog minder slecht dat dit drama. Ook was de technische dienst toen nog actief. Deze is nu ziek/ontslagen/ op vakantie/ weggereorganiseerd/ overleden
S-Meds schreef:
12-09-2017 11:24
hoelang is het nieuwe forum nu al live? Het vorige forum had een half jaar de goeroe maar werkt alsnog minder slecht dat dit drama. Ook was de technische dienst toen nog actief. Deze is nu ziek/ontslagen/ op vakantie/ weggereorganiseerd/ overleden
.
Hoe denk je dat het komt dat Sanoma dit jaar meer winst verwacht te maken ?
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven