Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Drackie schreef:
21-09-2017 15:24
Sorry hoor, maar wie bedenkt die achterlijke schoolopdrachten? Over een paar weken moeten we elkaar gaan wegen in de klas en elkaars BMI uitrekenen. Nou echt hoor, hell no. Ik schaam me dood voor mijn gewicht en ik ben de zwaarste van de klas. Mijn klas hoeft écht mijn gewicht niet te weten. No fucking way. Ik maak me nu al zorgen.
Kan het me voorstellen meid, zeker in een tijd waarin iedereen het blijkbaar erg belangrijk vind om maatje 0 te hebben. Zou ertegen ageren en gewoon zeggen dat je dat niet wilt en dat je het waanzin vindt om zo te kijk gezet te worden. Je mag weigeren hoor, ze kunnen je niet ontslaan ofzo en ik kan me ook niet voorstellen dat het een tentamenvraag wordt. Gooi het maar in de groep en zeg maar hoe je erover denkt. Er zijn er vast meer die het niet leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
21-09-2017 15:37
Draakje, dat zou ik ook vervelend vinden. Hoe moeilijk is het trouwens om een rijtje fictieve lichaamslengtes + gewicht te nemen en zo te oefenen?
Je moet ook het wegen zelf oefenen, 'volgens protocol'. Nou, dan gaat de docent maar lekker zelf op die weegschaal staan.
drackie wijzigde dit bericht op 21-09-2017 16:03
0.73% gewijzigd
Cateautje schreef:
21-09-2017 15:55
Kan het me voorstellen meid, zeker in een tijd waarin iedereen het blijkbaar erg belangrijk vind om maatje 0 te hebben. Zou ertegen ageren en gewoon zeggen dat je dat niet wilt en dat je het waanzin vindt om zo te kijk gezet te worden. Je mag weigeren hoor, ze kunnen je niet ontslaan ofzo en ik kan me ook niet voorstellen dat het een tentamenvraag wordt. Gooi het maar in de groep en zeg maar hoe je erover denkt. Er zijn er vast meer die het niet leuk vinden.
Ga ik zeker doen. Ik vind het al raar dat iemand zo'n opdracht bedenkt. Je snápt toch dat er mensen zijn die dat echt niet gaan willen? Gewicht vind ik privé, dat gaat niemand iets aan.
Drackie schreef:
21-09-2017 15:59
Je moet ook het wegen zelf oefenen, 'volgens protocol'. Nou, dan gaat de docent maar lekker zelf op die weegschaal staan.
Zal ik met je meegaan als jouw 'testcase'? Dat denkt de hele klas dat de weegschaal stuk is en de protocollen niet kloppen want hoger dan 45 haal ik echt niet terwijl ik er helemaal niet zo uitzie :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Drackie schreef:
21-09-2017 15:59
Goede oplossing!
Wat heb ik heerlijk genoten van de dag, wat een weertje en de komende tijd blijft het zo lekker.
Ben veel buiten geweest en verschillende leuke mensen tegengekomen van vroeger, die ook nog even een zonnetje aan het pikken waren tijdens het winkelen. Ik ben weer vervuld van vele verhalen en weet dus weer hoe het met iedereen gaat.

Morgenochtend vroeg moet ik bloed gaan prikken en daarna komt de hulp en zodra zij haar hielen heft gelicht ga ik er weer lekker op uit. Kijken wat de stad me te bieden heeft. :)

Hoe was jullie dag?
Ik had een fijne dag!
Heerlijk de was buiten kunnen hangen (moet ik helaas nog opvouwen) en mijn moeder even centrum in geweest voor etalageshopping en een bak koffie.
Ook een hartige taart gemaakt voor morgen. :)
Daremanda schreef:
21-09-2017 17:21
Ik had een fijne dag!
Heerlijk de was buiten kunnen hangen (moet ik helaas nog opvouwen) en mijn moeder even centrum in geweest voor etalageshopping en een bak koffie.
Ook een hartige taart gemaakt voor morgen. :)
Een gezellig en productief dagje dus.
Ik zag van alles moois in de winkels, maar heb de knip op één dingetje na dicht gehouden. Oeh, wat is dat allemaal aantrekkelijk.
Ik denk dat ik morgen maar bij je aanschuif voor een puntje taart. :)
Cateautje schreef:
21-09-2017 17:34
Een gezellig en productief dagje dus.
Ik zag van alles moois in de winkels, maar heb de knip op één dingetje na dicht gehouden. Oeh, wat is dat allemaal aantrekkelijk.
Ik denk dat ik morgen maar bij je aanschuif voor een puntje taart. :)
Wat heb je gekocht?
Ik had niet echt iets moois gezien, ofnouja het was gelijk mega duur en geld kan je maar 1 keer uitgeven. :)
Ja, gezellig, het is taart met broccoli/wortel/prei/paprika en geitenkaas
Daremanda schreef:
21-09-2017 17:36
Wat heb je gekocht?
Ik had niet echt iets moois gezien, ofnouja het was gelijk mega duur en geld kan je maar 1 keer uitgeven. :)
Ja, gezellig, het is taart met broccoli/wortel/prei/paprika en geitenkaas
Een grijs kort wollen vestje met rits. Ben er erg blij mee.

Oh, dat lust ik wel. Vergeet dat puntje maar, ik wil een Punt!! :proud:
Zijn weer thuis vanmiddag weggeweest.mooi weer .prachtig zelfs. veel gelopen alles doet mij zeer.maar dat geeft niet voel me heerlijk.
Wat hou ik toch van zulke dagen. energie op gedaan voor morgen. om in huis weer wat aan te pakken. Zaterdag en zondag zien we dan wel weer.
Hang nu uitgeteld op de bank.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Drackie schreef:
Sorry hoor, maar wie bedenkt die achterlijke schoolopdrachten? Over een paar weken moeten we elkaar gaan wegen in de klas en elkaars BMI uitrekenen. Nou echt hoor, hell no. Ik schaam me dood voor mijn gewicht en ik ben de zwaarste van de klas. Mijn klas hoeft écht mijn gewicht niet te weten. No fucking way. Ik maak me nu al zorgen.
Vervelend Drackie .
Zo ben ik klant bij Hans Anders. Vragen ze altijd naar mijn geboorte datum in de winkel.als ik nieuwe lenzen koop.
Hou ik ook niet van .gaat niemand iets aan hoe oud of jong ik ben.
Drackie schreef:
Vervelend Drackie .
Zo ben ik klant bij Hans Anders. Vragen ze altijd naar mijn geboorte datum in de winkel.als ik nieuwe lenzen koop.
Hou ik ook niet van .gaat niemand iets aan hoe oud of jong ik ben.
Hier voor het eerst sinds tijden buiten weer eens een stukje hard gelopen! Ik kwam tot 9 minuten aan 1 stuk! Ik was
tevreden.
Oudblond schreef:
21-09-2017 16:25
Zal ik met je meegaan als jouw 'testcase'? Dat denkt de hele klas dat de weegschaal stuk is en de protocollen niet kloppen want hoger dan 45 haal ik echt niet terwijl ik er helemaal niet zo uitzie :P
Dat zou wel grappig zijn. :proud:

Ik heb zoveel pijn. :'( Ik kan bijna niet meer zitten of lopen. Opstaan is het ergste, dat gaat bijna helemaal niet. Van de wc opstaan bijvoorbeeld is een ware marteling. Ik kan mijn eigen kont ook amper nog afvegen (sorry voor de details). Kunnen ze mijn stuitje niet gewoon verwijderen? Dat stukje bot heeft toch geen functie en het martelt me elke dag. Dat is toch niet normaal? @( Nu ik naar school ga is het nog erger, want ik moet elke dag welgeteld vijf minuten naar de bushalte fietsen (fietsen naar school ga ik al niet eens meer proberen), en diezelfde vijf minuten weer terug, en de hele dag op een harde stoel zitten (maar eigenlijk is dat fietsen al genoeg voor pijn, die stoel maakt het alleen bepaald niet beter).
Ach Drackie .wat sneu voor je. .heb je daar al langer last van.? :hug:
Ja, maar school maakt het beroerder. Ik ben al eens bij de huisarts geweest en doorgestuurd naar de orthopeed (omdat ik daar bekend ben), maar helaas, de conclusie is dat er niks aan te doen is. Behalve een zenuwblokkade, maar daar zie ik (nog) teveel tegenop. Je moet dat ook vaker herhalen geloof ik omdat het resultaat niet blijvend is. Waardoor die pijn komt, weet ik trouwens niet.
Drackie schreef:
21-09-2017 19:42
Ja, maar school maakt het beroerder. Ik ben al eens bij de huisarts geweest en doorgestuurd naar de orthopeed (omdat ik daar bekend ben), maar helaas, de conclusie is dat er niks aan te doen is. Behalve een zenuwblokkade, maar daar zie ik (nog) teveel tegenop. Je moet dat ook vaker herhalen geloof ik omdat het resultaat niet blijvend is. Waardoor die pijn komt, weet ik trouwens niet.
Ik heb jaren geleden mijn stuitje gebroken Drackie en daar heb ik heel lang erge last van gehad. Dacht aan het begin van het jaar dat ik er eindelijk van verlost was, maar nu is het weer terug. Ik heb gehoord dat dat je hele leven zo kan blijven.
Ola roepertjes :hello:
Kan het weer ff niet meer bijbenen, maar hoop dat het met iedereen goed gaat :bigkiss:
Drackie schreef:
21-09-2017 19:26
Dat zou wel grappig zijn. :proud:

Ik heb zoveel pijn. :'( Ik kan bijna niet meer zitten of lopen. Opstaan is het ergste, dat gaat bijna helemaal niet. Van de wc opstaan bijvoorbeeld is een ware marteling. Ik kan mijn eigen kont ook amper nog afvegen (sorry voor de details). Kunnen ze mijn stuitje niet gewoon verwijderen? Dat stukje bot heeft toch geen functie en het martelt me elke dag. Dat is toch niet normaal? @( Nu ik naar school ga is het nog erger, want ik moet elke dag welgeteld vijf minuten naar de bushalte fietsen (fietsen naar school ga ik al niet eens meer proberen), en diezelfde vijf minuten weer terug, en de hele dag op een harde stoel zitten (maar eigenlijk is dat fietsen al genoeg voor pijn, die stoel maakt het alleen bepaald niet beter).
Waardeloos :hug:
Ach Drackie wat akelig nou dat je zo'n pijn hebt. En dat het je zwakke plek kan worden.
Ik hoop voor je dat je een oplossing kan vinden.

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

Zo en nou stop ik de dropjes weg. (Sorry Drackie, moest nog even wat roepen.)
Wat balen voor je. Krijg je de pijn terug bij stress Drackie?
Everything you see I owe to spaghetti!
Cateautje schreef:
21-09-2017 17:19
Wat heb ik heerlijk genoten van de dag, wat een weertje en de komende tijd blijft het zo lekker.
Ben veel buiten geweest en verschillende leuke mensen tegengekomen van vroeger, die ook nog even een zonnetje aan het pikken waren tijdens het winkelen. Ik ben weer vervuld van vele verhalen en weet dus weer hoe het met iedereen gaat.

Morgenochtend vroeg moet ik bloed gaan prikken en daarna komt de hulp en zodra zij haar hielen heft gelicht ga ik er weer lekker op uit. Kijken wat de stad me te bieden heeft. :)

Hoe was jullie dag?
Hier een rustige maar fijne dag gehad, even fijn buiten gewerkt in de tuin en van het weer genoten met mijn jongste dame. Erna de oudste opgehaalt op de fiets en erna boodschappen gedaan, we besloten spontaan cupe cake's te maken :) Heerlijk gewoon!

Nu slapen beide meiden, zelf een rustige avond weer.

Morgen ga ik twee uurtjes werken bij een gezin, schoonmaken. De jongste is dan even bij het ouderechtpaar.

Fijne avond
Annapicobella schreef:
21-09-2017 20:06
Wat balen voor je. Krijg je de pijn terug bij stress Drackie?
Nee, de pijn komt door fietsen of zitten op een harde stoel bijvoorbeeld. Maar fietsen is het vervelendste, dat gaat al heel gauw pijn doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven