Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 20 september 2017 om 14:07
Nu komt de zon er pas door hier. Het heeft ook al gespetterd .en ik vond het frisjes.
Morgen willen we n dagje weg,hoop dat het dan iets warmer is .
Je kunt het nieuws er niet op zetten tegenwoordig of er is weer n natuurramp .
Weer n aardbeving in Mexico. wat n ellende .stMaarten de orkaan.en wat er nog allemaal achteraan komt.
En als of dat nog niet genoeg is. zijn er ook steeds meer drama's die mensen zichzelf en anderen aandoen. Bah.
Hier wordt ik echt niet vrolijk van .
Geniet van het leven zegt men. je kunt natuurlijk niet alle leed van de wereld op je nek nemen.
maar het zou prettig zijn als de mens zich rustig hield .de natuur richt al genoeg verwoesting aan.
Weer n aardbeving in Mexico. wat n ellende .stMaarten de orkaan.en wat er nog allemaal achteraan komt.
En als of dat nog niet genoeg is. zijn er ook steeds meer drama's die mensen zichzelf en anderen aandoen. Bah.
Geniet van het leven zegt men. je kunt natuurlijk niet alle leed van de wereld op je nek nemen.
maar het zou prettig zijn als de mens zich rustig hield .de natuur richt al genoeg verwoesting aan.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 20 september 2017 om 14:26
chrisjoh schreef: ↑20-09-2017 14:07Nu komt de zon er pas door hier. Het heeft ook al gespetterd .en ik vond het frisjes.
Ik heb er ook grote moeite mee Chris. Na het journaal soms een steen in mijn maag, machteloos voel je je. En wat op het Rode Kruis nummer storten helpt ook niet.
Ik vraag me soms af waarom ik zo'n geluk heb en anderen zulke pech
woensdag 20 september 2017 om 14:44
Het is inderdaad zwaar. Het heeft met de omgeving te maken.herfstappeltaart schreef: ↑20-09-2017 14:26Ik heb er ook grote moeite mee Chris. Na het journaal soms een steen in mijn maag, machteloos voel je je. En wat op het Rode Kruis nummer storten helpt ook niet.
Ik vraag me soms af waarom ik zo'n geluk heb en anderen zulke pech![]()
Er sterven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per dag, maar hier in mijn omgeving heb ik nog maar 2 overlijdens meegemaakt in de afgelopen 12 1/2 jaar en dat was beide van ouderdom en dan vraag ik me ook weleens af waar dat dan allemaal gebeurt en hoe dan. In dit land sterven gemiddeld 380 mensen per dag.
Nou, het journaal is er duidelijk over. Wij zitten gewoon erg goed hier.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 15:38
0.13% gewijzigd
woensdag 20 september 2017 om 14:48
Absoluut. We hebben enorm geluk gehad dat onze wieg in dit deel van de wereld stond.Cateautje schreef: ↑20-09-2017 14:44Het is inderdaad zwaar. Het heeft met de omgeving te maken.
Er sterven gemiddeld zo'n 140.000 mensen per dag, maar hier in mijn omgeving heb ik nog maar 2 overlijdens meegemaakt in de afgelopen 12 1/2 jaar en dat was beide van ouderdom en dan vraag ik me ook weleens af waar dat dan allemaal gebeurt en hoe dan. In dit land sterven gemiddeld 350 mensen per dag.
Nou, het journaal is er duidelijk over. Wij zitten gewoon erg goed hier.
woensdag 20 september 2017 om 15:02
Ben het helemaal eens met jullie. Nederlanders kunnen nog wel eens (en regelmatig klagen) maar ik denk dat we de meeste tijd niet eens beseffen hoeveel er allemaal wel goed gaat hier in dit gedeelte van de wereld. Mea Culpa.herfstappeltaart schreef: ↑20-09-2017 14:48Absoluut. We hebben enorm geluk gehad dat onze wieg in dit deel van de wereld stond.
Everything you see I owe to spaghetti!
woensdag 20 september 2017 om 15:14
Heeft voor een deel natuurlijk ook te maken met de mentaliteit van een volk. Er zijn landen waar moorden aan de orde van de dag zijn, waar ze om het minste geringste elkaar neerknallen en dat hebben we hier niet, dat scheelt heel veel. Nog afgezien van de natuurrampen.Annapicobella schreef: ↑20-09-2017 15:02Ben het helemaal eens met jullie. Nederlanders kunnen nog wel eens (en regelmatig klagen) maar ik denk dat we de meeste tijd niet eens beseffen hoeveel er allemaal wel goed gaat hier in dit gedeelte van de wereld. Mea Culpa.
woensdag 20 september 2017 om 15:16
Helemaal mee eensAnnapicobella schreef: ↑20-09-2017 15:02Ben het helemaal eens met jullie. Nederlanders kunnen nog wel eens (en regelmatig klagen) maar ik denk dat we de meeste tijd niet eens beseffen hoeveel er allemaal wel goed gaat hier in dit gedeelte van de wereld. Mea Culpa.
woensdag 20 september 2017 om 15:21
woensdag 20 september 2017 om 15:23
Het is vaak een ver van mijn bedshow. Overigens, één van de rijkste landen ter wereld, China, een buurman, mag ook weleens de knip trekken hoor, het geld moet altijd maar van ons komen en zij blijven lekker op hun geld zitten. Dat mag ook gezegd.
woensdag 20 september 2017 om 15:50
Dat mag zeker gezegd worden.Nederlanders zijn altijd royaal..andere landen hoor ik weinig over.
Ik probeer mij voor te stellen hoe het is om op n gegeven moment niks meer te hebben.en nergens naar toe te kunnen.
Gewoon omdat alles verwoest is. Het gaat echt mijn voorstellings vermogen te boven.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 20 september 2017 om 16:51
Fijne en goede verdere vlucht Filee. We zijn nog op kraamvisite en blijven hier ook eten, niet weg te slaan met oudste dochter bij de kleine meid nu drie weken.
het is ook zo lekker en schattig klein, knuffelbaar en tja zucht.. iets speelt erbij mij maar ja dan heb ik een nieuwe andere helft nodig 
O nu lees ik wat
Is hij vrij
O nu lees ik wat
Is hij vrij
woensdag 20 september 2017 om 19:29