Helemaal het einde (deel 2)
donderdag 21 september 2017 om 14:51
donderdag 21 september 2017 om 21:42
Dat is wel zo maar kan me voorstellen dat jeroen en linda dingen mooi kunnen brengen maar dan uiteindelijk toch ( in de ogen van de ander als donderslag bij heldere hemel) vertrekken en voor zichzelf kiezen.
donderdag 21 september 2017 om 23:30
Jeroen en Linda zorgen altijd en eerst voor zichzelf.Bloemetjefresia schreef: ↑21-09-2017 21:42Dat is wel zo maar kan me voorstellen dat jeroen en linda dingen mooi kunnen brengen maar dan uiteindelijk toch ( in de ogen van de ander als donderslag bij heldere hemel) vertrekken en voor zichzelf kiezen.
Dit zijn nu wolven in schaapskleren.
donderdag 21 september 2017 om 23:32
Misschien zijn die mannen ook wat naief. Dat ze denken dat ze uiteindelijk wel door de tv-omroep schadeloos gesteld zullen worden? Of misschien krijgen ze zelfs betaald voor hun actieve bijdrage aan 't programma?Bloemetjefresia schreef: ↑21-09-2017 21:42Dat is wel zo maar kan me voorstellen dat jeroen en linda dingen mooi kunnen brengen maar dan uiteindelijk toch ( in de ogen van de ander als donderslag bij heldere hemel) vertrekken en voor zichzelf kiezen.
vrijdag 22 september 2017 om 08:33
vrijdag 22 september 2017 om 20:29
Wat verdienen ze per fles? 1.5 a 2 euro?girasole3 schreef: ↑22-09-2017 08:33https://www.ad.nl/show/de-posjes-we-heb ... ~a6f1e015/
Ze hebben al 75.000 flessen posseco verkocht
vrijdag 22 september 2017 om 21:43
Ja die hond hadden ze volgens mij in Nederland al.Flashy schreef: ↑21-09-2017 14:49Is die hond van de Posjes eigenlijk meegekomen uit Nederland of aankomen lopen?
Ik snap echt niet dat je 9 maanden over een huis doet en dan weer terug naar Nederland gaat.
Waarom ben je dan aan het huis begonnen? Echt zielig voor de kinderen ook.
Want volgens mij hebben die straks ongewild een dikke achterstand op school.
Wat die yogaschool betreft..... Waarom de relaxruimte niet kleiner?
Als daar twee personen inzitten is het veel.
Ach zolang addy van z'n bucketles zelf een huis bouwen kan afstrepen dan is het toch niet voor niks geweest? Die kinderen blijven maar een jaartje zitten.
vrijdag 22 september 2017 om 22:20
Dat zien ze dan wel weer toch? Of ze dan willen blijven, nieuw avontuur aan willen gaan of terug naar nederland ( laatste zal wel lastig worden na deze successen denk ik).
Ik vind het echt heel stoer van ze! In zo n korte tijd zoveel succes/geld verdienen.
Terwijl hun plan van te voren door zoveel mensen belachelijk werd gemaakt.
Ik had het ze niet nagedaan. Veel lef bij nodig.
En iig een super ervaring( en een ton?) rijker.
Ik vind het echt heel stoer van ze! In zo n korte tijd zoveel succes/geld verdienen.
zaterdag 23 september 2017 om 03:39
Weet iemand dit?
Op social media duikt constant het gerucht op dat RTL gaandeweg de spelregels steeds zou veranderen. Zo zouden de families aanvankelijk verplicht zijn om een business vanaf La Sirena op te richten en daar te blijven. En ook zou er een regel bestaan dat er alleen geld verdiend mag worden IN CHILI (dus niet in Nederland, zoals de Posjes doen). Oftewel: de Posjes doen alles tegen de oorspronkelijke regels en RTL past ze steeds voor hen aan. Het spel zou 'niet eerlijk' gespeeld worden.
Ik volg het programma al vanaf het begin, en ik kan me niet herinneren dat bovengenoemde regels ooit bestonden. Ik heb er ook nooit bewijs van gezien. Via Google is er ook niks over te vinden.
Weet iemand of deze geruchten kloppen?
Op social media duikt constant het gerucht op dat RTL gaandeweg de spelregels steeds zou veranderen. Zo zouden de families aanvankelijk verplicht zijn om een business vanaf La Sirena op te richten en daar te blijven. En ook zou er een regel bestaan dat er alleen geld verdiend mag worden IN CHILI (dus niet in Nederland, zoals de Posjes doen). Oftewel: de Posjes doen alles tegen de oorspronkelijke regels en RTL past ze steeds voor hen aan. Het spel zou 'niet eerlijk' gespeeld worden.
Ik volg het programma al vanaf het begin, en ik kan me niet herinneren dat bovengenoemde regels ooit bestonden. Ik heb er ook nooit bewijs van gezien. Via Google is er ook niks over te vinden.
zaterdag 23 september 2017 om 12:50
Nou ik was er niet bij toen ze hun contact tekenden maar dit is bij de Posjes altijd het plan geweest. Lijkt me een gek plan als je weet dat het niet "mag" en je geld moet terug betalen ofzo.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
zondag 24 september 2017 om 01:21
Volgens mij wilden ze eerst hun eigen wijnplantage beginnen, en zelf bubbels produceren. Gaandeweg zijn de plannen veranderd, en boze tongen beweren dus dat dit tegen de 'spelregels' is.LunchLover schreef: ↑23-09-2017 12:50Nou ik was er niet bij toen ze hun contact tekenden maar dit is bij de Posjes altijd het plan geweest. Lijkt me een gek plan als je weet dat het niet "mag" en je geld moet terug betalen ofzo.
zondag 24 september 2017 om 01:31
Oh dat zou kunnen maar NL was toch altijd al hun potentiële afzetmarkt?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
zondag 24 september 2017 om 07:03
De spelregels zijn in ieder geval nooit zo uitgelegd aan de kijker.
Niets over vast verblijf op la Sirena.
Het programna verandert gaandeweg. Er komen steeds meer mensen in beeld. Zoals Belgische An en haar man. Maar ook pablo en hernan.
Ik vind het wel leuk. Anders zou het wel erg saai worden en zouden de families sowieso geen succes hebben.
Addie en Astrid kunnen toch onmogelijk van plan zijn om te blijven in dat grote huis zonder sanitair en met enkele beglazing?
Eén goede storm of aardbeving en het is weg.
Maar als ze naar NL terugkomen wacht ze daar ook allerlei schuld. Niet alleen van die sportschool, maar ook in de vorm van leerachterstand voor de kinderen.
Waar zouden ze van willen gaan leven dan? Van een paar pakjes stroopwafels?
Weet iemand overigens hoe de Posjes aan de stroopwafels kwamen? Ik moest er zo om lachen. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze die via Addy hebben.
Niets over vast verblijf op la Sirena.
Het programna verandert gaandeweg. Er komen steeds meer mensen in beeld. Zoals Belgische An en haar man. Maar ook pablo en hernan.
Ik vind het wel leuk. Anders zou het wel erg saai worden en zouden de families sowieso geen succes hebben.
Addie en Astrid kunnen toch onmogelijk van plan zijn om te blijven in dat grote huis zonder sanitair en met enkele beglazing?
Eén goede storm of aardbeving en het is weg.
Maar als ze naar NL terugkomen wacht ze daar ook allerlei schuld. Niet alleen van die sportschool, maar ook in de vorm van leerachterstand voor de kinderen.
Waar zouden ze van willen gaan leven dan? Van een paar pakjes stroopwafels?
Weet iemand overigens hoe de Posjes aan de stroopwafels kwamen? Ik moest er zo om lachen. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze die via Addy hebben.
zondag 24 september 2017 om 08:15
zondag 24 september 2017 om 09:02
zondag 24 september 2017 om 09:20
Door het programma kennen de mensen de Posjes en willen ze hun wijn. Zonder het programma was ze dat nooit gelukt.juliadenders schreef: ↑22-09-2017 22:20Dat zien ze dan wel weer toch? Of ze dan willen blijven, nieuw avontuur aan willen gaan of terug naar nederland ( laatste zal wel lastig worden na deze successen denk ik).
Ik denk dat de Posjes in januari terug gaan naar Nederland. Met een ervaring en een bult geld rijker. Conclusie is inderdaad wel dat ze het goed doen. Want hard werken is het ook niet.
Als ze wel blijven dan zullen ze wel iets anders moeten gaan doen vrees ik. Over een jaar wil toch niemand de Pos wijn meer? En gaan ze zich niet dood vervelen? Dat zou ik nu al hebben.
zondag 24 september 2017 om 10:39
Ze zijn allemaal iets anders (erbij) gaan doen. Addy heeft al 100 verschillende ideeën gehad en de yogi's gaan een boek schrijven en een yogaschool beginnen terwijl hun eerste plan was om een yogaretraite te maken op La Sirena. De spelregel dat ze zich aan hun eerste plan moeten houden, bestaat niet of ze breken hem allemaal.
zondag 24 september 2017 om 11:15
zondag 24 september 2017 om 13:36
Noesa schreef: ↑23-09-2017 03:39Weet iemand dit?
Waar lees je dit dan?
Mij lijkt het voor rtl juist gunstig dat de families zo verschillend uitpakken.
Als ze vreedzaam samen op la sirena een yoga-retraite-camping-met-bubbels-en-wafels waren begonnen, was het een saaie boel geworden.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zondag 24 september 2017 om 14:38
Dit. hoe hadden ze zich dat dan voorgesteld? niemand gaat toch naar die onherbergzame modderpoel rijden voor wat bubbelwijn en wafels?
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 24 september 2017 om 18:45
Als ze slim zijn blijven ze nog even, zorgen ze voor genoeg pr, voor personeel in Chili en vertrekken dan naar NL.watdachtjehiervan schreef: ↑24-09-2017 09:20Door het programma kennen de mensen de Posjes en willen ze hun wijn. Zonder het programma was ze dat nooit gelukt.
Ik denk dat de Posjes in januari terug gaan naar Nederland. Met een ervaring en een bult geld rijker. Conclusie is inderdaad wel dat ze het goed doen. Want hard werken is het ook niet.
Als ze wel blijven dan zullen ze wel iets anders moeten gaan doen vrees ik. Over een jaar wil toch niemand de Pos wijn meer? En gaan ze zich niet dood vervelen? Dat zou ik nu al hebben.