Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Dat kind van die Van Kooy's wil nog een pop omdat ze altijd heel volwassen moet doen. Is gewoon compensatie. Zielig!
Alle reacties Link kopieren
Het meisje is net 11 geworden, valt toch best mee, zij wilde heel graag een pop voor haar verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me de hele tikd af vraag: wat verdienen die posjes nu? Wat levert 1 verkochte fles voor hun op?
Er zijn nu al 45000 flessen verkocht toch?(heb de laatste aflevering nog niet gezien).

Ik vind get nog steeds een leuk programma om naar te kijken, vind alle families wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Taralina schreef:
19-09-2017 08:54
Nou ik had juist het idee dat ze slechts 6 personen kwijt konden (het groepje waar ze nu mee stonden), veel meer kan er echt niet bij.
Tja, ik schatte het expres nog ruim in. Maar met een studiocapaciteit van slechts 6 personen, kunnen ze nooit genoeg inkomsten genereren voor 2 gezinnen.
En een yoga-hotspot zullen ze ook nooit worden. Dan moeten ze toch echt veel meer deelnemers kwijtkunnen.
Ze hadden beter een gedeelte van de 'relaxruimte' bij de studioruimte kunnen betrekken. Die relaxruimte brengt sowieso niks op.
noesa wijzigde dit bericht op 19-09-2017 13:12
4.31% gewijzigd
Noesa schreef:
19-09-2017 10:10
Er komt geen badkamer in. Ze hebben al een washok buiten (dat straks ook gedeeld moet worden met de campinggasten), dus dat vond Addy niet nodig.
En ben ook wel benieuwd naar de keuken.
Klopt, geen douche zei Addy, maar wel wc, keuken met warm en koud stromend water en je zult binnen toch ook een wastafel willen hebben voor je gezicht wassen, tandenpoetsen etc. Of moet je dan altijd in je laarzen door de blubber naar het gebouw? Lijkt me niet. Zelfs in de caravan hebben we die voorzieningen.
Ik lees net op FB dat de beelden van het concert van Andre Rieu ook helemaal niet kloppen. Het is aan elkaar geknutseld met oude beelden, waarop overleden orkestlid net achter Andre nog gewoon te zien is. Deze beelden zijn dus minstens 2 jaar oud. Zo worden we dus op vele manieren beet genomen. De hele setting vond ik nog al vreemd. Gasten uitnodigen en dan vervolgens voor een wijntje ze alleen in de zaal achter laten? Ook het gesprek met Andre...helemaal vervuld van zichzelf en o ja...nog even een handje voor ontwerpster. Ik had het idee dat Andre blij was dat hij het weer gehad had ;-)
grasklokje schreef:
19-09-2017 13:20
Ik lees net op FB dat de beelden van het concert van Andre Rieu ook helemaal niet kloppen. Het is aan elkaar geknutseld met oude beelden, waarop overleden orkestlid net achter Andre nog gewoon te zien is. Deze beelden zijn dus minstens 2 jaar oud. Zo worden we dus op vele manieren beet genomen. De hele setting vond ik nog al vreemd. Gasten uitnodigen en dan vervolgens voor een wijntje ze alleen in de zaal achter laten? Ook het gesprek met Andre...helemaal vervuld van zichzelf en o ja...nog even een handje voor ontwerpster. Ik had het idee dat Andre blij was dat hij het weer gehad had ;-)
Ze zullen wel geen toestemming hebben gehad om tijdens het concert te filmen. Niet zo gek toch, om het op deze manier op te lossen?
Alle reacties Link kopieren
grasklokje schreef:
19-09-2017 12:15
Klopt, geen douche zei Addy, maar wel wc, keuken met warm en koud stromend water en je zult binnen toch ook een wastafel willen hebben voor je gezicht wassen, tandenpoetsen etc. Of moet je dan altijd in je laarzen door de blubber naar het gebouw? Lijkt me niet. Zelfs in de caravan hebben we die voorzieningen.
Precies dat. Hebben ze een eindelijk een echt huis, is het qua douchen nog steeds kamperen. Is ook niet echt bevorderlijk voor het huiselijke gevoel. Los van de vraag of hun gebruik van de campingdouche wel 'mag' van de Chileense autoriteiten, als ze ooit nog een vergunning voor die camping willen krijgen. Volgens mij niet.

Maar een keuken komt er dus wél? Raar dat die er nog steeds niet in zit. Kennelijk is een bankstel belangrijker. :facepalm:
Vind de Posjes zich steeds meer onderscheiden van al die zwevers. Ze pakken 't echt goed aan en hebben droge humor. Heb ook 'n bestelling van de Pos bubbels gedaan van 3 flesjes.
Serieus? Een pop voor een 11 jarig kind. Ze doen net of ze nog een klein kind is.
Als dat meisje dat nou graag wilde zelf.
Zie daar echt 0 kwaad in.
Hoe die kwezel van een Jeroen daar dan ook mee speelt, ja, dat is walgelijk.
Dat huis is toch nooit warm te stoken?
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
19-09-2017 20:53
Dat huis is toch nooit warm te stoken?
Dat huis van Addy? Nee daar valt niet tegenop te stoken.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
AlejandraLaura schreef:
19-09-2017 21:08
Dat huis van Addy? Nee daar valt niet tegenop te stoken.
Enkel glas, open ruimtes en hoge ruimtes.
Alle reacties Link kopieren
En als de zon er op staat bloedheet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
19-09-2017 21:13
En als de zon er op staat bloedheet.
Dat denk ik ook. Warmte trekt naar boven en dan met golfplaten dak, zal het in die slaapkamer boven niet uit te houden zijn. Maar denk dat ze in december weg zijn daar.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt die pop nou uit? Als zij dat leuk vindt?! Ze is pas 11. Volgens mij vervelen die kinderen zich daar ook ontzettend.
Linda lijkt me toch echt een leuke lieve vrouw,maar wordt overschaduwd door het ego van Jeroen.

Dat moment dat André Rieu de gasten van de Posjes een hand gaf,en de ontwerpster nog iets wilde zeggen maar Ilona al weer er voor ging staan...akward.

Karel en An,zijn mij iets te zweverig maar wel oprecht zweverig. En niet net als Jeroen, die zorgt dat hij krijgt wat hij wil en het vervolgens als een zgn uiterst bescheiden zieltje het een kadootje noemt.

Addy heeft een knap staaltje werk geleverd. Maar uiteindelijk zitten ze nog in the middle of nowhere in een veredelde schuur met 3 kinderen,zonder inkomsten.

Ik verwacht dat niemand uiteindelijk blijft.
Alle reacties Link kopieren
Er is daar al zo weinig te doen voor die kinderen, en inderdaad wát een gezeur om die pop. Als zij dat nu zo graag wil? En wat een gezeur over dat Jeroen die pop zat de "vertroetelen". Zij gaf hem toch ook zelf aan haar vader.
Zeuren om te zeuren.
En dan de Posjes.
Zij willen bubbels drinken tijdens Rieu, er was blijkbaar een alcoholverbod geldig maar zij bleven door drammen, wij willen wijn en als wij dat willen dan gaan we door tot we het hebben.
Waarom zouden voor Posjes andere regels moeten gelden? Omdat het drammertjes zijn?
7102 schreef:
20-09-2017 10:22
Er is daar al zo weinig te doen voor die kinderen, en inderdaad wát een gezeur om die pop. Als zij dat nu zo graag wil? En wat een gezeur over dat Jeroen die pop zat de "vertroetelen". Zij gaf hem toch ook zelf aan haar vader.
Zeuren om te zeuren.
En dan de Posjes.
Zij willen bubbels drinken tijdens Rieu, er was blijkbaar een alcoholverbod geldig maar zij bleven door drammen, wij willen wijn en als wij dat willen dan gaan we door tot we het hebben.
Waarom zouden voor Posjes andere regels moeten gelden? Omdat het drammertjes zijn?

Ik krijg verdorie het kippevel op mijn armen van narigheid bij Kwezel Jeroen. Dat is toch echt geen zeuren om zeuren hoor.
Dat is echt gewoon walging en plaatsvervangend schaamtegevoel of weet ik wat.

Zeuren doen we trouwens toch allemaal op dit forum?
Jeroen vind ik ook idd de meest tenenkrommende van 't stel.

Verder vind ik het huis van Addy wel gaaf gebouwd, maar zoooooo onpraktisch zonder verwarming en airco en ook nog zonder badkamer. En geen aparte kamers voor die kids. Zal 'm nog moeite kosten daar 'n fatsoenlijk prijs voor te vragen als ze vertrekken. Zeker zolang de weg er naartoe nog niet bestraat is.

De Posjes zou ik eerder in Californie zien gaan wonen uiteindelijk. Daar heb je ook heerlijke wijngebieden, goed klimaat en tevens gewoon lekker westers en Engelstalig.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dat bij Jeroen al vanaf het begin; wat hij zegt, doet en uitstraalt komt niet overeen. Krijg echt de kriebels van hem.
Deze week ook weer met dat spelletje; zo overdreven, zo gemaakt. De Grote Jeroen show.
En dat geprofiteer van alles en iedereen :sick:

Kreeg vandaag een mailtje dat Stephan en Ilonka deze week in Nederland zijn voor promotie en dat je een meet en greet kunt regelen.

Over Addy wil ik het eigenlijk helemaal niet meer hebben. Na 9 maanden staat er een huis zonder sanitair; hebben ze nog geen stuiver verdiend en geen enkel concreet plan om geld te verdienen.
girasole3 schreef:
20-09-2017 16:26
Ik had dat bij Jeroen al vanaf het begin; wat hij zegt, doet en uitstraalt komt niet overeen. Krijg echt de kriebels van hem.
Deze week ook weer met dat spelletje; zo overdreven, zo gemaakt. De Grote Jeroen show.
En dat geprofiteer van alles en iedereen :sick:

Kreeg vandaag een mailtje dat Stephan en Ilonka deze week in Nederland zijn voor promotie en dat je een meet en greet kunt regelen.

Over Addy wil ik het eigenlijk helemaal niet meer hebben. Na 9 maanden staat er een huis zonder sanitair; hebben ze nog geen stuiver verdiend en geen enkel concreet plan om geld te verdienen.
Echt? Een meet en greet met Stephan en Ilona. Gekkenhuis
:hyper:
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
20-09-2017 16:26
Kreeg vandaag een mailtje dat Stephan en Ilonka deze week in Nederland zijn voor promotie en dat je een meet en greet kunt regelen.

Hihi ik kreeg hem ook. Heb paar weken terug 2 flesjes besteld. Van de wit en rose 1tje. Heb nog niets binnen. Maar ik denk dat daar dat mailtje vandaan kwam. Ik heb er echter niet bepaald behoefte aan. :lol:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
http://www.wijnwijs.eu/index.php/ander- ... bubbeltoer
Alle reacties Link kopieren
Is die hond van de Posjes eigenlijk meegekomen uit Nederland of aankomen lopen?
Ik snap echt niet dat je 9 maanden over een huis doet en dan weer terug naar Nederland gaat.
Waarom ben je dan aan het huis begonnen? Echt zielig voor de kinderen ook.
Want volgens mij hebben die straks ongewild een dikke achterstand op school.

Wat die yogaschool betreft..... Waarom de relaxruimte niet kleiner?
Als daar twee personen inzitten is het veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven