Helemaal het einde (deel 2)
maandag 18 september 2017 om 21:32
Jaaaa! ik rol van de bank. klonk ook zo lekker vals
Don't cry, buy a bag and move on.
maandag 18 september 2017 om 21:35
Ik weet helemaal niets van yoga, hoort dat er altijd bij?
Ik vond de babypop ook vreemd, maar ja, als zij dat wil hebben?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
maandag 18 september 2017 om 21:41
Ja, hij zal het niet hebben begrepen: dat zijn bank een week later geleverd zou worden omdat het niet op voorraad was. En dan maar afgeven op Chili.daenerys79 schreef: ↑18-09-2017 21:05ja! nou, erg zeg.... en de bank duurt nog een weekje langer. dat kunnen we in Chili wel verwachten. nou ik heb hier in NL ook nog nooit een meubelstuk op tijd geleverd gekregen...
maandag 18 september 2017 om 21:44
Volgens mij scheelt dat enorm per leraar. Ik heb ooit een les gedaan en dat deden ze daar ook. Ik pieste nog net niet in mijn broek van het lachen. Maar de vriendin die het aanraadde zei dat het bij haar nooit was.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
maandag 18 september 2017 om 21:48
Fam van Kooy eindeloos in beeld met stomme pop (wie zit daar nu op te wachten?) En kaartspel. Fam. Van Wichen haast helemaal niet in beeld. Laat nou eens wat meer beelden zien hoe het er in en om huis uit ziet. Waar de ouderslaapkamer en keuken komt etc. Maar zo te horen zijn ze al net afscheid bezig. Kadootje voor Esmee als herinnering aan Chili voor haar kamer hoorde ik. Dan heb je 9 maand in die schimmelhuisjes gewoond en is het huis klaar, om dan weer te vertrekken. Dan doe je toch iets niet goed ....
maandag 18 september 2017 om 21:56
Die kwezel!Mejuffrouwmuis schreef: ↑18-09-2017 21:24Ik was ook al zo verbaasd over die babypop en vond dat die kwezel van een Jeroen er achterlijk mee deed.
Wat vind ik de Posjes toch leuk! Zo ontwapenend hoe Stefan zat te genieten van Andre Rieu en heerlijk eerlijk over het ondernemersschap en niets weten van wijn.
Wat een perfecte beschrijving!
Ik walg van deze vent.
Posjes zijn gewoon oke.
Addy spoort niet.
Karel en an zijn vulling.
Er gaan 2 families naar huis.
Toch mooie tv geweest.
Ik heb er wel van genoten
maandag 18 september 2017 om 22:15
Ooh die jeroen echt... hoe hij met die pop bezig was. Wat een pannekoek. Sowieso vond ik een pop wel vreemd voor een 11 jarige, dan ga je bijna naar de brugklas. Als je dan nog aan het wiegen en in bed leggen bent met een pop... ik vond het een beetje raar...
En dat ohm.... kei vals en ik hoorde gewoon zijn limburgs accent erdoorheen. Vreselijk.
Die ann en karel vind ik ook een beetje jammer. Veel te zweverig.
De posjes vind ik lekker echt. Niet altijd mijn stijl maar tenminste wel echt.
Mooi huis van addy maar begrijp ik nu dat ze weggaan? Hebben ze 9 maanden lang gekampeerd, vanalles gebouwd en dan gaan ze weer??!! Is het geld op? Ze hebben ook nog steeds geen inkomen of een goed plan daarvoor dus wellicht geen andere keus.
Zouden de posjes niet willen vertellen over hun inkomen omdat het zoveel is of misschien toch tegenvalt? Ben benieuwd. Overigens snap ik wel dat ze dat in het midden laten, dat gaat een ander niets aan. Ze kunnen er zo te zien fijn van leven tot nu toe.
En dat ohm.... kei vals en ik hoorde gewoon zijn limburgs accent erdoorheen. Vreselijk.
Die ann en karel vind ik ook een beetje jammer. Veel te zweverig.
De posjes vind ik lekker echt. Niet altijd mijn stijl maar tenminste wel echt.
Mooi huis van addy maar begrijp ik nu dat ze weggaan? Hebben ze 9 maanden lang gekampeerd, vanalles gebouwd en dan gaan ze weer??!! Is het geld op? Ze hebben ook nog steeds geen inkomen of een goed plan daarvoor dus wellicht geen andere keus.
Zouden de posjes niet willen vertellen over hun inkomen omdat het zoveel is of misschien toch tegenvalt? Ben benieuwd. Overigens snap ik wel dat ze dat in het midden laten, dat gaat een ander niets aan. Ze kunnen er zo te zien fijn van leven tot nu toe.
maandag 18 september 2017 om 22:48
Ik kreeg kots neigingen van Jeroen toen er zo ingezoomd werd toen hij in dat winkeltje stond, wat een walchelijke vent! Zijn houding, zijn dialect, zijn haar en baart, dat gesist, bah bah bah!!
Ik vond het ook raar dat dat kind van 11 nog een babypop kreeg, ik vind het kind ook geen leuk kind, lijkt veel te veel op de vader. Maar aan de andere kant ik speelde tot m'n 13e nog met Playmobil
Huis van addy, gaan daar binnen nog planken tegen de muur komen? Ik mag hopen van wel! Wat boeit die bank, hebben ze nu toch ook niet? Gooi lekker kussens enzo op de grond. En laat eens wat meer van dat huis zien, zoals de slaapkamer van de ouders, keuken, badkamer (oja tis een huis zonder badkamer)
Ik hoop dat die kinderen van de posjes zich een beetje hebben gedrafen, Arne oppas haha. Verder blijft het leuk om naar ze te kijken, je ziet echt dat ze echt gelukkig zijn.
Oh en die yogas hadden wel effe in marketing mogen verdiepen, die hond als logo en 2 namen gebruiken maakt het nou niet duidelijk wat in dat gebouwtje zit, zet er gewoon op yoga school.
En moet dat vreselijke en walchelijke 'gezang' van Jeroen nou echt?
Ik vond het ook raar dat dat kind van 11 nog een babypop kreeg, ik vind het kind ook geen leuk kind, lijkt veel te veel op de vader. Maar aan de andere kant ik speelde tot m'n 13e nog met Playmobil
Huis van addy, gaan daar binnen nog planken tegen de muur komen? Ik mag hopen van wel! Wat boeit die bank, hebben ze nu toch ook niet? Gooi lekker kussens enzo op de grond. En laat eens wat meer van dat huis zien, zoals de slaapkamer van de ouders, keuken, badkamer (oja tis een huis zonder badkamer)
Ik hoop dat die kinderen van de posjes zich een beetje hebben gedrafen, Arne oppas haha. Verder blijft het leuk om naar ze te kijken, je ziet echt dat ze echt gelukkig zijn.
Oh en die yogas hadden wel effe in marketing mogen verdiepen, die hond als logo en 2 namen gebruiken maakt het nou niet duidelijk wat in dat gebouwtje zit, zet er gewoon op yoga school.
En moet dat vreselijke en walchelijke 'gezang' van Jeroen nou echt?
dinsdag 19 september 2017 om 00:33
En dan met dat Limburgse accent.
Man man man wat een interessantdoenerij.
En wat een sfeerloze les ook. Geen muziekje, geen kaarsjes... Alleen Jeroen met zijn malle gechant.
noesa wijzigde dit bericht op 19-09-2017 01:24
27.06% gewijzigd
dinsdag 19 september 2017 om 08:09
Ik vind dat meisje wel leuk. Maar als ik haar vergelijk met mijn dochter; die zou op haar elfde echt geen pop meer willen. Nou heeft ze nooit met poppen gespeeld maar zeker nu niet meer. Maar ach, als ze dat graag wil, ik vind het best schattig. Alleen dat ze niu echt een potje babyvoeding opentrekken gaat wel erg ver!
En dat chanten. Ik kwam gisteravond towvallig net zelf terug van joga en ben maar wat blij dat we niet chanten. Vind dat Namaste zeggen al erg zat.
Ik ging op de kale grond zitten in dat nieuwe huis. Moet wel een smoes zijn van die bank.
Die oppas lijkt me ook geen feestnummer bij de Posjes.
En dat chanten. Ik kwam gisteravond towvallig net zelf terug van joga en ben maar wat blij dat we niet chanten. Vind dat Namaste zeggen al erg zat.
Ik ging op de kale grond zitten in dat nieuwe huis. Moet wel een smoes zijn van die bank.
Die oppas lijkt me ook geen feestnummer bij de Posjes.
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 19 september 2017 om 08:29
Die banksmoes geloof ik ook niet. Nog nergens stromend water gezien in dat huis. Dat lijkt me vele malen belangrijker dan een bankstel. Ze zijn bijna klaar om te verhuizen, maar waar is ouderslaapkamer? Waar is de keuken? Waar de wasruimte voor de kinderen, de wc etc? Daar is toch heel wat af en aanvoer werkzaamheden voor nodig. Of gaan ze voorlopig al het water uit het toilet gebouw halen? Kijk voor dit soort dingen zou ik graag meer tv tijd zien ipv een pop voeren door Jeroen. Je ziet ook niet hoe ze bijvoorbeeld meubels shoppen nieuw of tweedehands. Deze dingen en een keuken op bestelling kwamen bij de yoga's allemaal wel in beeld. Ook de afwerking in inrichting. Dat is bij Addy allemaal maar zeer minimaal te zien.
dinsdag 19 september 2017 om 08:54
Nou ik had juist het idee dat ze slechts 6 personen kwijt konden (het groepje waar ze nu mee stonden), veel meer kan er echt niet bij.
dinsdag 19 september 2017 om 09:29
Nou inderdaad, wat jij zegt. Ik had ook veel meer verwacht te zien van het opbouwen van een bestaan in een heel ander land en alles waar je dan tegenaan loopt. Niet alleen maar pannekoekenbakken met de kids, babypoppen of in elkaar geknutselde bankjes. Jammer.grasklokje schreef: ↑19-09-2017 08:29Die banksmoes geloof ik ook niet. Nog nergens stromend water gezien in dat huis. Dat lijkt me vele malen belangrijker dan een bankstel. Ze zijn bijna klaar om te verhuizen, maar waar is ouderslaapkamer? Waar is de keuken? Waar de wasruimte voor de kinderen, de wc etc? Daar is toch heel wat af en aanvoer werkzaamheden voor nodig. Of gaan ze voorlopig al het water uit het toilet gebouw halen? Kijk voor dit soort dingen zou ik graag meer tv tijd zien ipv een pop voeren door Jeroen. Je ziet ook niet hoe ze bijvoorbeeld meubels shoppen nieuw of tweedehands. Deze dingen en een keuken op bestelling kwamen bij de yoga's allemaal wel in beeld. Ook de afwerking in inrichting. Dat is bij Addy allemaal maar zeer minimaal te zien.
Soms vraag ik me wel af waarom ik eigenlijk nog kijk.....
dinsdag 19 september 2017 om 09:42
Volgens mij wordt veel door de families zelf gefilmd, als Jeroen die rare babypop scene, en Addy geen huisinrichtingsfilmpjes aanleveren, kan er verder ook niet zoveel van geplakt worden waarschijnlijk.
Ik zag (nu kan het blijkbaar ineens wel) gelukkig de yoga-kat in het kleine huisje! Net toen ik bedacht dat ik hun huis in la Sirena al in geen weken voorbij heb zien komen.
Pablo en Hernan zullen er wel voor hebben moeten zorgen tijdens de vakantie.
En die oppas van de Posjes, pakte ze nou de zak chips af van die kinderen?
Ik zag (nu kan het blijkbaar ineens wel) gelukkig de yoga-kat in het kleine huisje! Net toen ik bedacht dat ik hun huis in la Sirena al in geen weken voorbij heb zien komen.
Pablo en Hernan zullen er wel voor hebben moeten zorgen tijdens de vakantie.
En die oppas van de Posjes, pakte ze nou de zak chips af van die kinderen?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
dinsdag 19 september 2017 om 09:46
dinsdag 19 september 2017 om 10:10
Er komt geen badkamer in. Ze hebben al een washok buiten (dat straks ook gedeeld moet worden met de campinggasten), dus dat vond Addy niet nodig.grasklokje schreef: ↑19-09-2017 08:29Waar is de keuken? Waar de wasruimte voor de kinderen, de wc etc?
En ben ook wel benieuwd naar de keuken.